En dan doorscrollen naar Pixels transparant maken met het achtergrondgummetje. Een hele handige tool die niet veel mensen kennen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GreenRider schreef:Essie73: Tweede poging vind ik echt zo goed gelukt! Alles kloptFijne stijl
droomy: heel leuk gedaan! CreatiefZelf zou ik dat kat toch nog een beetje oplichtend en iets minder geel/groen maken.
SergeantRoos: heel mooi! Stoer beest ookHelemaal mijn type foto!!
Vealosz: ik vind de kleuren erg mooi, het enige wat me stoort (maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn hoor!) is de heftige waas over de foto. Het hoofd valt een beetje weg en mis wat contrast. Je hebt zo'n mooie scherpe foto gemaakt waar het paard zo goed uit komt! En op de bewerking valt het paard juist weer weg.
Zelf een before en after van een loveshoot afgelopen week
Before
[ Afbeelding ]
After
[ Afbeelding ]
GreenRider schreef:Essie73: Tweede poging vind ik echt zo goed gelukt! Alles kloptFijne stijl
droomy: heel leuk gedaan! CreatiefZelf zou ik dat kat toch nog een beetje oplichtend en iets minder geel/groen maken.
SergeantRoos: heel mooi! Stoer beest ookHelemaal mijn type foto!!
Vealosz: ik vind de kleuren erg mooi, het enige wat me stoort (maar dat kan ook gewoon mijn smaak zijn hoor!) is de heftige waas over de foto. Het hoofd valt een beetje weg en mis wat contrast. Je hebt zo'n mooie scherpe foto gemaakt waar het paard zo goed uit komt! En op de bewerking valt het paard juist weer weg.
Zelf een before en after van een loveshoot afgelopen week
Before
[ Afbeelding ]
After
[ Afbeelding ]
MillyH schreef:Ook weer eens wat van mijn kant, dit keer een lekker herfstige foto.
De herfstige kleuren waren er toen nog helaas niet.
Before
[ [url=m/OGBgAU.jpg]Afbeelding[/url] ]
After
[ [url=m/oHYP71.jpg]Afbeelding[/url] ]
ilsexxx schreef:Nayomie schreef:Laat ik ook weer eens wat tonen.
Prachtig, erg mooi gedaan hoe je het licht en de kleuren erin hebt verwerkt
Ik volg dit topic al een tijdje en heb door jullie de kriebels gekregen om wat uit te gaan proberen met photoshop in plaats van het standaard riedeltje. Ik ben net in bezit van een nikon d7200 en gisteren een 50mm 1.8G lens gekocht. Gelijk uitgeprobeerd op de kat uiteraard, welke altijd graag model wil staan voor mij.
voor:DSC_4816webon by Ilse van Dijk, on Flickr
na:
Een beetje kerstsfeer]
laatste edit: ik denk dat het aan de browser ligt, gebruik nu safari en daar lijkt hij aardig hetzelfde. Zien jullie een hele koele afbeelding of een licht warme?
Gerdjee schreef:Lau dat heb je heel erg netjes en mooi gedaan! Wat betreft de foto mis je nog wel een hoop scherpte in het gezicht wat erg jammer is... verder vind ik het wel een hele toffe foto!