Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tesseke schreef:Dandy200
Mooie foto. Daar ben ik vorig jaar ook geweest en heb ongeveer dezelfde foto gemaakt, maar dan met een stralend blauwe lucht.
Zou er zo meteen terug heen willen! Hoe lang ben je in Rome geweest?
JewEmm schreef:Agossie
Week 8 - Technisch mooie foto, qua belichting, qua scherpte ed, maar de houding van het model is niet ontzettend flateus voor haar lichaam. Links heeft ze haar borstkas naar voren, maar doordat haar haar over de holling van haar rug valt, zie je niet dat het daar hol is en lijkt ze vanaf d'r schouders recht door te lopen naar haar billen. Ze lijkt hierdoor steviger dan ze is. Haar blik is wel erg mooi.
JewEmm schreef:Week 9 - Netjes maar niet bijzonder. Zeker in vergelijking met je normale standaard van foto's is deze foto wat gewoontjes.
JewEmm schreef:Week 10 - Erg mooie foto. Compositie en kleuren kloppen. Het sprietje dat links de foto in steekt klopt ook perfect met de lijn van de rug.
JewEmm schreef:Week 11 - Betere foto dan week 9. Toch mis ik iets van levendigheid in de foto. Of het ligt aan de scherpte diepte die wat groter mocht zijn, zodat de pluimpjes op de oren ook scherp zijn.
JewEmm schreef:Week 12 - Nette foto, maar ik zou wat meer ruimte onder genomen hebben.
JewEmm schreef:Week 13 - Mooie foto, maar hij lijkt net iets scheef, met links hoger dan rechts.
JewEmm schreef:Week 14 - Prachtig!
JewEmm schreef:Week 15 - Mooie foto. Maar ik vind qua compositie er te veel lichaam, te veel van de rug erop staan.
Citaat:Week 8 - Mooie foto. Kan het zijn dat je hem misschien iets te veel verscherpt hebt? Er ijkt een soort van ruis op te zitten, die ook door het verscherpen veroorzaakt kan worden.
Citaat:Week 9 - Mooie foto. Iets qua contrast klopt er niet helemaal aan. Kan ook niet zeggen wat. Vergeleken met andere orchideën foto's vin dik de achtergrond wel iets te druk.
Citaat:Week 10 - Toffe foto!
Citaat:Week 11 0 Mooie foto.
Citaat:Week 12 - Leuke foto. Ik denk dat hij qua compositie beter geweest zou zijn als je het model voor de doorkijk naar de achtergrond had gezet. Dan had je ze mooier gekaderd.
Citaat:Week 13 - Mooie blik, mooie kleuren.
Citaat:Week 14 - Ook weer een mooie foto. Maar nu vind ik de kleuren een beetje raar. Voor m'n gevoel niet helemaal natuurlijk.
Citaat:Week 15 - Mooie foto. Ik denk dat het nog leuker was geweest als je het oog er ook nog op had staan.