Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Psydoxy schreef:Kom even tussen door het topic binnenvallen.
Even ter info het gaat om deze camera http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=68&t=1280035
Ik heb deze week m'n foto boeken en vergrotingen binnengekregen. Werkelijk fenominaal! Nog veel beter als welke op de computer staan. Echt haarscherp!
Als je geen spiegelreflex wilt en toch behoorlijk wilt zoomen, is deze een overweging.
Nouks schreef:Kingston 16 GB class 4@Kiwi: welk Kingston kaartje heb je? Ik heb er ééntje (die hieronder) en die is verschrikkelijk traag. Mocht je een vergelijkbaar kaartje hebben zou idd bijvoorbeeld een SanDisk Extreme III of zelfs al een Ultra II waarschijnlijk veel schelen.
Kiwipitje schreef:Is dit iets trouwens in een 450D? http://www.bol.com/nl/p/elektronica/san ... escription
Kiwipitje schreef:die kaart zal sneller zijn, maar hoeveel sneller is maar de vraag. Je kan het een beetje vergelijken met auto's: Michael Schumacher zal in mijn auto ongetwijfeld sneller een circuit kunnen rijden dan ik, dan heb je nl. het gegeven dat ie sneller kan rijden in dezelfde auto. In dit geval weten we alleen dat een andere bestuurder een snellere auto heeft dan ik. Gezien ik gewoon een gemiddelde veelrijder ben is de kans groot dat een andere gemiddelde veelrijder met een snellere auto sneller is, maar da's ook afhankelijk van of ie gelijk of beter kan rijden dan ik (is de kaart in een nieuwere camera alleen sneller omdat ie over nieuwere technieken beschikt of is ie technisch ook echt van een hoger niveau?) en hoeveel sneller die auto is (gebruikt de nieuwe kaart nog steeds hetzelfde protocol of kan ie doorschakelen naar een iets snellere variant in dezelfde camera?).Maar welk kaartje kan ik dan kiezen dat hij wel sneller wegschrijft dan nu?
iana schreef:@kiannah
Ik ben het toestel gaan opzoeken en dat ziet er een goede koop uit!! Je kan er ook mee filmen als een camcorder....zoiets zoek ik ook...laat eens een foto zien hében erg benieuwd
Yasmine schreef:Da's precies waarom je camera's met 18MP ziet onder de 1000,-Ik had net een vriend die tips vroeg voor een eerste SLR, dus ik vraag wat zijn vereisten zijn/wat hij ermee wil doen.
"Ik wil minstens 18 MP."
"Waarom?"
"Eh..."
Snugger
Nouks schreef:Idd! Zowel de 18-55 Nikkor als de 18-105 zijn uitstekende objectiefjes, de 18-105 denk ik nog wel iets beter dan de 18-55. Ding is behoorlijk scherp over het hele bereik en komt vrij dicht in de buurt van macro @ 105mm, verder werkt VR erg goed. Wil je nog iets meer kwaliteit: Zoek een goede 18-70 f/3.5-4.5 AF-S. Goedkoop as hell op marktplaats en een HEEL goed kitlensje.Er zijn echter best fotografen die helemaal geen telebereik nodig hebben en voor wie een 18-105 ideaal is, dus vandaar: wat wil je gaan fotograferen?