loeckie schreef:Zazoe schreef:Hoi,
Heeft iemand informatie over de Fujifilm FinePix S5500?
Ik weet dat het al een vrij 'oude' camera is, maar ik kan hem voor €160,- kopen.. Ik zou eigenlijk voor een spiegelreflex camera gaan, maar met deze is het ook wel liefde op het eerste gezicht.. Maar, weet iemand of hij makkelijk in de hand is, en goede foto's schiet?
Bijvoorbaat dank
Kijk eens op pagina 1 van dit topic... Daar staan allemaal foto's van dit toestel.
Of ie lekker in de hand ligt? Dat is voor iedereen verschillend!
Ik zou zeggen, als je hem gaat kopen, hou hem zelf vast, schiet er een paar plaatjes mee, draai hem eens rond, hou hem langer vast. Zo krijg je een indruk of ie lekker in de hand ligt, want wat de een lekker vind, kan de ander te zwaar, licht, lomp of onhandig vinden.
Succes met je keuze, over het algemeen ben ik erg te spreken over de Fuji reekst (S5500, S7000 )
Bedankt!
Ik zal eens kijken

my_travers schreef:Die camera (fuji finepix s5600) ben ik ook van plan te kopen. Ik wil graag foto's gaan maken, maar een echte spiegelreflex lijkt me nou nog een beetje te overdreven. Ik heb al foto's gezien van deze camera en hij maakt mooie foto's (naar mijn idee)
Misschien dat er later ooit nog een echte spiegelreflex komt
Dat was precies mijn zelfde conclusie!
Ik heb nu een compacte compactcamera gehad, en wel wat kunnen oefenen met composities enzo, maar echt verder kon ik er niet mee. Een spiegelreflex wás een optie, maar ik denk niet dat ik daar al helemaal uit de weg mee kan.
En volgens mij is de Fuji Finepix S5600/5500 een goede camera, waarmee ik in iedergeval verder kom

En inderdaad, die spiegelreflex komt voor mij ook ooit nog wel eens