Wat ging je kopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Ik heb m'n camera ook bij mediamarkt vandaag. Ik daar zo'n poppetje aan z'n jas getrokken. Ik zeg ik wil graag die en die kunt u die voor me pakken. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verhaal over dat een andere beter was en blablbalbla.. Dus ik zeg: "Nou ik wil gewoon die." Zegt die dude: "Waar heb je mij dan voor nodig als je het al zo goed weet?"Nou om 'm te pakken bijvoorbeeld
.
Nouks schreef:450DLOL
Wat ging je kopen?
Kiwipitje schreef:Hahahaha, stoere actieIk heb m'n camera ook bij mediamarkt vandaag. Ik daar zo'n poppetje aan z'n jas getrokken. Ik zeg ik wil graag die en die kunt u die voor me pakken. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verhaal over dat een andere beter was en blablbalbla.. Dus ik zeg: "Nou ik wil gewoon die." Zegt die dude: "Waar heb je mij dan voor nodig als je het al zo goed weet?"Nou om 'm te pakken bijvoorbeeld
.
Patriciavt schreef:_Arwen_ schreef:Ik hoop dat jullie me ook kunnen helpen met deze vraag over SD-kaarten en batterijen.
Ik heb net via MP de Casio EX-FH20 aangeschaft. Ik moet er nog een geheugenkaartje bij kopen. De EX-FH20 heeft de functie burst-shooting, 40 beeldjes per seconde. Dat zal wel wat vragen van je kaartje.
Wat is een SD-kaart die dat aankan, en wat is daar de prijs van? Ik heb namelijk geen idee wat een goed formaat kaart is. Ik heb er thuis een van 265 MB maar dat lijkt me wat klein.
En tot slot: wat zijn goede, sterke oplaadbare batterijen waar ook een flinke camera het even mee uithoudt?
Ik heb voor m'n externe flitster bij de fotospeciaalzaak batterijen gehaald. Ze zijn iets duurder dan gewone oplaadbare batterijen, maar deze gaan niet leeg als je ze niet gebruikt en dus een hele poos mee. Ik vind het zelf erg fijne dingen(was voor 4 batt + oplader 20.- kwijt)
Kiwipitje schreef:iana schreef:De 450D wordt sowieso niet meer verkocht...Ik ken iemand die de 450D heeft en héél tevreden is, ik twijfel ook omdat ik er graag 1tje had waar ook een videofunktie op zit en de 450D heeft deze niet dacht ik en de 1000D wel...klopt mijn theorie?
iana schreef:Ik ken iemand die de 450D heeft en héél tevreden is, ik twijfel ook omdat ik er graag 1tje had waar ook een videofunktie op zit en de 450D heeft deze niet dacht ik en de 1000D wel...klopt mijn theorie?
iana schreef:Kiwipitje schreef:De 450D wordt sowieso niet meer verkocht...
Weet je toevallig de opvolger dan van de 450D?
Yasmine schreef:Aan alle gebruikers die "geen zin hebben om terug te lezen": helemaal linksonder het scherm, onder "Wie is online", staat een hokje "zoek naar:". Als je daar het type camera intypt waar jij een vraag over hebt, kan je meteen zien of dat type al besproken is.
Bijvoorbeeld, je wil weten wat de meningen zijn over de Canon 500D. Dan typ je in "Canon 500D" en klikt op OK. Zoals hier:
En warempel! Alle zoekresultaten met Canon 500D is komen bovendrijven: [FK] [INFO] Welke camera moet ik kopen? #2