[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolandaa_

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:42

Geen foto van mijn kant helaas. Te druk gehad en een weekend weg geweest.volgende week nieuwe poging.

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:43

XiiaaooNaa schreef:
Agossie schreef:
Zo, hè hè! Eindelijk thuis na een drukke zondag en maandag... Nu even een foto selecteren, bewerken en plaatsen. Daarna komt de lijst. Ben nog wel even bezig ben ik bang...

Heeft geen haast, rust lekker uit, desnoods morgen toch :)
Je doet het elke week, dus jij bepaald wanneer je wat doet :P

+1 *\o/*

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:54

Mijne komt er zo aan hoor Agossie! Doe maar rustig aan met de lijst *gnagna kan ik nog even uploaden*

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 21:56

Nee nee, ik wil het wel echt vandaag doen, anders gaan we steeds gemakkelijker uitstellen en dat wil ik voorkomen.

Hierbij mijn week 27!
Afbeelding

Volgende week uit dezelfde show een foto. Nu heb ik eigenlijk snel even één gepakt (wel natuurlijk een goede in mijn ogen), maar ik moet en wil de rest nog even rustig bewerken. Zitten namelijk wel wat juweeltjes tussen denk ik. :o

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:58

Ahhh ik red t net niet
Heb je nig 10 minuutjes?
Alleen nog even uploaden op tinypic en dan hier

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 21:59

Afbeelding
Mijn foto voor deze week! Hopelijk nog optijd!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:00

Helaas vorige week gemist :( Maar afgelopen week eindelijk weer eens gefotografeerd met mijn 50mm 1.8 lens (was kapot gegaan) De avondzon in combinatie met deze lens gaf mij even een leuke lensflare kado <3

Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:00

Week 27:

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:02

Mijn Picture of the week #27:
Afbeelding

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:04

week 27:
Afbeelding

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:22

Aaaah, mijn foto komt eraan :oo

Edit;

Een uit de oude doos, sorry!

Afbeelding

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:42

Ik hoop dat hij nog op tijd is. Moest werken en internet is ook weer irritant.

Gelukt

Afbeelding

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 22:50

Ik ga meteen de laptop opstarten om mijn foto te posten!

Edit: Week 26

Afbeelding

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:04

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:06

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:09

Ah thanx Tesseke!

Ik was naar het concertgebouw in Amsterdam. Daar draaide film 1 van Lord of the Rings, terwijl een orkest de film muziek speelde en een koor zong.
Zo dat was gaaf!
Bijna POTW vergeten

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 23:12

De samenvatting van week 27 - 2014:

Agossie verzamelt hier
Asselruiter
Bellatrix verzamelt hier
binky
Bumblehorse
calice
C_estmoi
CrazyIris
Dandy200
Deetjeeuh
Djura99
Dshots
faatxhorse
Fenneeee
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
Irene96 verzamelt hier
ismy
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
Jis_
Joey
Joeluna
Jolandaa_ slaat een weekje over.
kani_ejj
_Kiki_ verzamelt hier
kimberley23 verzamelt hier
Kimmm_1
KletsKoekje
laurajoy15
Lipydo
Lizaa01
manonnevot
MarijeR
Marit
Marjoow verzamelt hier
Mb_foto
monbyou
MyHu
NatassJa
Nefertarie
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
Sanne_com
showteam
Sodeletuut
Suuszels
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
XiiaaooNaa

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:18

Aangezien ik nu zo goed als vakantie heb, kan ik morgen ook weer feedback geven :))

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:22

Jis_ schreef:
Week 27,

[ Afbeelding ]

Goede scherpte en kleuren, nette foto! Ik had hem denk ik zelf alleen liever vanuit een lager perspectief gezien. Dit zodat je er wat minder van bovenaf op kijkt. Maar dat is natuurlijk wel lastig met water, hihi..

KletsKoekje schreef:
Ik haak maar gewoon in, als het anders moet hoor ik het wel.

Week 27
[ Afbeelding ]

Nette foto, knap hondje! Mooie kleuren, goed gedaan! Misschien had je de ogen er nog iets meer uit kunnen laten springen, door ze wat op te lichten. Maar verder goede foto.

Marit schreef:
Mijn week 27;

[ Afbeelding ]

Hele nette foto, mooie nabewerking ook qua kleuren. Een iets zachtere blik van het model had ik denk ik wel mooi gevonden, maar verder niets op aan te merken!

Kimmm_1 schreef:
#Week 27.

[ Afbeelding ]

Mooi licht en mooie kleuren. Heb je deze foto staand gemaakt? Zo ja, dan zou je misschien kunnen proberen een iets lager standpunt te nemen, zodat je ook wat van de sprieten op de voorgrond krijgt. Dan creeer je wat diepte in de foto, en dan maak je hem wat mij betreft nog interessanter. Verder een leuke foto!

jilinda schreef:
week 27
dinsdagavond ben ik naar de Oostvaardersplassen gefietst om daar foto's te maken van het avondzonnetje en er stonden wat paarden in het wandelgebied <3 Ik heb lang getwijfeld welke foto ik zou gaan inleveren, maar toch voor deze foto gekozen: veulentjes in het zonnetje
[ Afbeelding ]

Wauw, dat licht is echt wel gaaf! Is dit echt hoe het licht was of heb je daar iets aan veranderd? Erg toffe plaat, wauw!

kani_ejj schreef:
ik woon ook op half uurtje fietsen ervandaan, maar dan almere haha.
hierbij mijn week 28

hele mooie lucht gehad van de week !!
(wel wat gespeeld met nieuwe brushes)
[ Afbeelding ]

Gaaf hoor! Zit wat ruis in lijkt het, maar verder geen aanmerkingen!

Deetjeeuh schreef:
Ik denk dat ik deze foto inlever voor deze week. :)
[ Afbeelding ]

Wauw, heel gaaf zeg! Prachtige scherpe foto en mooie kleuren. Ik had voor een diafragma gekozen die de hele vlinder scherp zou maken denk ik, maar verder heel mooi!

Racheel schreef:
Week 27 alweer! Dit keer iets totaal anders voor mijn doen, toch leuk die vlinderstruiken in de tuin :))

[ Afbeelding ]

Mooie scherpe foto, fijne kleuren! Jammer dat het niet een hele mooie vlinder is, haha, maar verder wel een hele mooie foto!

Djura99 schreef:
Ik ben begin dit jaar met het topic begonnen, maar enkele maanden geleden bleef m'n camera vaker en vaker in de kast staan. Nu heb ik het weer opgepakt, nieuwe lens aangeschaft en ik ga weer proberen mee te draaien in het topic. :)

Hier m'n week 27 :)
Dit is m'n eerste blackfoto, ben er toch wel tevreden over.
[ Afbeelding ]

(Klein vraagje: via wat hebben jullie je watermerk gemaakt? Gebruik nu een programma, maar dat is nogal beperkt ;) )

Facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/Djura-Cenmurati-Fotografie/297665017082674?ref_type=bookmark

Voor een eerste blackfoto zeker niet slecht, maar ik zou toch het paard liever een stuk minder donker zien. Hij valt nogal weg naast het meisje, vooral bij de oren en ogen. Dat is zonde.
Ik heb mijn copyright gemaakt met photoshop, maar die van mij is dan ook heel simpel.

Bellatrix schreef:
Week 27. :D Vanmorgen om 05.45 gemaakt. :O

[ Afbeelding ]

Mijn reactie heb je natuurlijk al gehad, waanzinnige foto nogmaals! :D

laurajoy15 schreef:
Bleeehg, inspiratieloos :(
Maar beter iets dan niets, dus bij deze mijn week 27.

[ Afbeelding ]

Ik vind het een hele mooie foto, maar voor mij doet de tekst niks op deze foto. Je noemt dat je inspiratieloos bent, dan zou ik dit soort teksten achterwege laten. De foto is sterk genoeg zonder tekst, wat mij betreft! Mooie kleuren en goede focus!

calice schreef:
Prachtig Bellatrix! +:)+ .

Week 27
[ Afbeelding ]

Foto staat inderdaad ook bij thema-topic :j , ben daar even ingehaakt om wat extra inspiratie op te doen en wat ander soort foto's te gaan maken :D

Mooie foto, leuk idee! Alleen had ik hem liever vanuit een hoek gezien waarbij je ook iets van de tekst had kunnen maken. Maar dat is persoonlijke smaak denk ik! Verder nette foto.

Marjoow schreef:

[ Afbeelding ]

Mooie foto, goed scherp en het licht is ook goed (vind ik altijd best lastig bij bont). Ik stoor me alleen aan die dikke zwarte waas die je er omheen hebt gezet (ik weet even de naam niet). Dat vind ik te veel, mag van mij een stuk subtieler. Verder mooie foto!

Mb_foto schreef:
Mijne voor deze week:

[ Afbeelding ]

Hier heb je waarschijnlijk weinig aan, ik zit ook heeeel erg na te denken waar het aan ligt, maar deze foto doet mij niks.. Hij is goed scherp en er is weinig mis mee, maar het doet me gewoon niks.. Ik kan je dus helaas geen gericht commentaar geven, sorry!

CrazyIris schreef:
Week 27
Allereerste écht geplande shoot! :)
Ik was vrij tevreden met het resultaat, want ik zo'n felle zon is echt lastig

[ Afbeelding ]

Leuk, je eerste shoot! Zulk licht is inderdaad best lastig, moet je goed op bedacht zijn. Het is jammer dat door deze belichting de focus op het lijf komt te liggen, en van het hoofd wordt afgehaald. Ik zou de volgende keer erop letten dat in ieder geval het hoofd zo mooi mogelijk belicht is, want dat is waar ik graag de focus op zou willen hebben. Maar verder, prima foto! Lekker doorgaan zo!

MyHu schreef:
Week 27
Lens EF 55-200mm 1:45-5.6 II Canon EOS 1100D
[ Afbeelding ]
Klein probeersel. Hmm, weet niet zo goed. Maar had deze week niet zoveel tijd dus ja, dan maar dit. Touwtje aan het hek stoort en de compositie. Het op achtergrond loop ook schuin naar rechts af.

Ik vind het een prima foto, maar wat ik had gedaan om deze foto interessanter te maken, is de focus meer op de scherpte diepte op de paaltjes leggen. Dus wat dichter bij de paaltjes, en dan echt duidelijk de eerste en de laatste paaltjes onscherp, en ergens een punt zoeken waar je ze dan wel scherp wilt hebben. Dat is nu, doordat het ook wat donker is bij de paaltjes, een beetje onduidelijk. Verder een prima foto!

XiiaaooNaa schreef:
Week 27 :)
Zonder logo...gewoon te lui sorry mensen, wie gaat er nou een foto van mn vriendje jatte :roll: :roll:
Zelfs zo lui dat ik tinypic hem heb laten verkleinen dus vandaar wat minder scherp :Y)
[ Afbeelding ]

Wow ik moest heel lang naar zijn armen kijken om te zien hoe dat zat. Leek heeeel raar haha. Ik houd niet zo van sportfoto's, dus t doet me helaas niet zoveel. Kwaliteit is verder gewoon goed.

Hanna_94 schreef:
Epke tijdens de fotomeeting van 2 weken geleden. Onderaan een beetje te krap gekaderd, en misschien ook wel iets te centraal (links-rechts). Maar toch vind ik hem wel iets hebben :)
[ Afbeelding ]

Mega schattig, en ook super goede foto!! Prachtige 'omlijsting' van het prachtige hondje! Het hondje een fractie hoger en hij was voor mij perfect!

Asselruiter schreef:
Week 27

[ Afbeelding ]

Foto is netjes scherp en goede kleuren, mooie achtergrond. Maar ik vind hem wel saai.. Misschien omdat ik beelden saai vind. Maar misschien had je ook iets kunnen doen om de foto interessanter te maken, zoals iets op de voorgrond plaatsen oid.

manonnevot schreef:
week 27:
[ Afbeelding ]

Prima foto! Mooie houding van het paard en goede hoek van de foto. Kleuren en belichting ook goed! Ik stoor me alleen aan de teugels, zeker de (voor het paard) rechterteugel die een beetje vreemd hangt. Verder een mooie foto!

Irene96 schreef:
Ik zit in Amerika (New York!!) voor twee maanden dus ik plaats wel foto's maar pluk ze even van facebook af... Mijn scherm hier is niet gekallibreerd, dus vergeef me de rare kleurtjes :')

[ Afbeelding ]

Heerlijk plaatje! Hier kan ik echt van genieten! Zeker de kleuren maken het voor mij een hele fijne en interessante foto om naar te kijken. En het onderwerp en het perspectief natuurlijk ook!

Sanne_com schreef:
Week 27
[ Afbeelding ]

Hele fijne, correcte foto! Interessant door de sprietjes op de voorgrond, en gewoon heel fijn om naar te kijken! Misschien is de spriet onder het hoofd van het paard iets te pontificaal aanwezig, maar verder fijne foto!

KletsKoekje schreef:
Ik stuur mijn eerste foto in, heb de camera nu 2 weken.
Helaas wel binnen, met de keuken op de achtergrond, maar de kat komt wel sprekend over zoals hij is.
Op de een of andere manier spreekt het me toch aan en als eerste foto lijkt het me niet verkeerd.
Dit is Garfield, een van onze 4 katten.

[ Afbeelding ]

Mag ik trouwens iets vragen? Of is dat heel erg offtopic? Sorry dan.
Ik vroeg me af, toen jullie net begonnen met fotografie, zijn jullie er gewoon veel op uit getrokken
om te oefenen? Of ook naar fotomeetings geweest of nog anders? Via bekenden met een dier bijvoorbeeld ofzo?

Ik heb nu mijn zoontje, hond en katten veel als oefenmateriaal, ook bijv in het bos en zo, maar andere dieren en omgeving is natuurlijk ook leuk.

Mooie foto hoor, zeker als je net bent begonnen echt niet slecht! Mooie focus op het koppie, ondanks de lichte achtergrond. Goed gedaan!
En om je vraag te beantwoorden: Je kan oproepjes plaatsen op bokt/facebook dat je bepaalde modellen zoekt, je kan erop uit gaan en mensen aanspreken die met hun paard/hond op pad zijn, of inderdaad naar fotomeetings, dat is ook erg leuk en leerzaam!

monbyou schreef:
mijn week 27
[ Afbeelding ]
de foto is vorige maand gemaakt :) ik had het deze week heel druk en kwam tijd tekort om een foto te maken.

Hele aandoenlijke foto, schattig! Iets minder schaduw in het gezicht had ik fijn gevonden, maar verder goede foto!

faatxhorse schreef:
Mijne :)
[ Afbeelding ]

Het is wel een erg raar formaat, ik weet niet of dit toegestaan is op bokt eigenlijk? Hij is niet groter dan 960 bij 960 maar toch :P

Lekkere zomerse foto, fijn om naar te kijken! Een tikkie donkerder had ik fijn gevonden, want nu kan ik door de overbelichte witte stukken niet zien of hij echt scherp is, of dat het zo lijkt door het licht.

MarijeR schreef:
Ondanks flinke wind vandaag toch nog even de macrolens mee naar buiten genomen.
Mijn week #27:
[ Afbeelding ]

Wow, fantastisch! Knap dat je dat kleine diertje hebt gevonden!! En ontzettend goede kwaliteit! Geen commentaar.

Robin_Rikkie schreef:
Mijn week 27!
Mn hondje lekker aan het dutten <3 , weinig bewerkt deze keer :)

[ Afbeelding ]

Schattig plaatje, mooie scherpte-diepte. Van mij mocht het hondje zelf wat lichter, zodat hij meer de aandacht trekt.

binky schreef:
week 27 : [ Afbeelding ]

Leuk, van zo dicht bij! Ik vind de achtergrond wel wat druk, maar verder leuke foto!

JewEmm schreef:
Bijzonder weekend weer gehad op Sommeltjespop. Dit jaar speelde Chef's Special als hoofdact. En dat is dus mijn week 27 geworden.

[ Afbeelding ]

Gave foto! Toch wel leuk hoor, concertfotografie! Goed gedaan, mooie kwaliteit. Lijkt me best lastig!

Bumblehorse schreef:
Week 27
[ Afbeelding ]

Mooi! Heb je een reflectiescherm gebruikt? Mooie focus op het hoofd! Het lijkt alleen net of je de kleur uit het hoofd hebt gehaald, dat dat zwart wit is en de rest in kleur. Zit een wat groene gloed over, hoe kan dat? Verder een mooie foto!

Lizaa01 schreef:
Mijn week 27:

[ Afbeelding ]

Ach wat een snoezige foto! Eigenlijk niet echt iets op aan te merken!

C_estmoi schreef:
Week 27
[ Afbeelding ]
Geen topfoto om de 2e helft van het jaar mee te beginnen, maar ben wel tevreden dat ik de kleuren redelijk heb kunnen vangen zoals ze waren :)

Wat een heftige kleuren zeg, jeetje! Gaaf dat die lucht echt zo was, moet wel genieten zijn geweest! Dat vliegtuig is ook erg gaaf!

HeavensLove schreef:
Mijn week 27

[ Afbeelding ]

Heeeel gaaf! Creatief zeg! Mooie kleuren ook, goed gedaan! Heb je die kleuren erin bewerkt?

DShots schreef:
Mijn week 27e, helaas is ps gestorven bij mij. Dus kan geen lijntje weg werken...

[ Afbeelding ]

Heel gaaf! Mij stoort het lijntje ook totaal niet eigenlijk. Het was dat je het zei.. Lekkere kleurrijke achtergrond, mooi!!

Joey schreef:
Week 27! *\o/* En nu ga ik lekker op vakantie naar Noorwegen, hopelijk kan ik daar een gave POTW maken! :))

[ Afbeelding ]

Heerlijk zacht en zomers plaatje! Super goed gedaan!

Suuszels schreef:
Argh terug van vakantie, maar even snel een foto plaatsen voor deze week want ik moet nog veel doen.
Nog niet alle foto's bekeken maar dit was voor mij wel een van de meest geweldige momenten van de vakantie <3 Hij sloeg echt een stuk of 8 keer met zijn staart. Machtig gaaf!
Helaas worden ze zo onscherp met het verkleinen en heb ik geupload met facebook..
[ Afbeelding ]

Wauw die kleuren en het moment zijn wel erg gaaf! Scherpte is wat twijfelachtig, maar ik vind hem wel stoer!

ismy schreef:
Gaaf allemaal!

Dit is mijn week 27:

[ Afbeelding ]

Ik heb het topic gevolgd van die meeting waar deze foto van is, gaaf zeg! Het valt me alleen op dat je op bijna elke foto zo'n soort van vervaag-effect ofzo er op hebt gegooid. Dit vind ik persoonlijk erg af doen aan de foto's. Voor mij lijkt het net alsof de kwaliteit niet echt goed is, zeker omdat bij deze foto ook een deel van de scherpte van het gezicht wegvalt. Ik denk dat de foto's mooi genoeg zijn zonder dit effect.

showteam schreef:
Eventjes eentje van een paar weekjes terug, helaas weinig tijd gehad afgelopen week om iets serieus te fotograferen :7

Week 27:
[ Afbeelding ]

Heeeel gaaf! Echt een heel mooi plaatje!

Fenneeee schreef:
[ Afbeelding ]

week 27: even een oude foto oplader is nog niet binnen..

Agossie, mooi oudje zeg! Lief plaatje. Jammer van het muurtje, maar verder prima!

joeluna schreef:
Week 27
[ Afbeelding ]
Niet de meest geweldige foto, maar ik vond hem toch wel gaaf (En moest gauw een foto kiezen)
EDIT: Kwaliteit is wel achteruit gegaan, geupload met tinypic.com

Ik vind het een mooie setting, maar echt te druk plaatje. Ik weet niet waar ik op moet focussen.

Tinky12 schreef:
Bedankt voor de feedback :)

Mijn week 27:

Dit keer een foto van mijn vriend die aan het knuffelen is met een AMH-veulen van een vriendin..."SSF Suchabuck Gotta Have Faith" <3

[ Afbeelding ]

Ahhh wat schattig! Het is net een zeepaardje. Aandoenlijk zeg, zo'n brede vent met zo'n kleintje. Die bloemen maken het helemaal af!

Gub schreef:
Mijn week 27.
[ Afbeelding ]

Mooie zwart-wit omzetting, daar houd ik van! Goede scherpte ook en mooie blik! Iets meer licht in de oogjes maakt hem misschien nog wel interessanter voor mij!

Agossie schreef:
Nee nee, ik wil het wel echt vandaag doen, anders gaan we steeds gemakkelijker uitstellen en dat wil ik voorkomen.

Hierbij mijn week 27!
[ Afbeelding ]

Volgende week uit dezelfde show een foto. Nu heb ik eigenlijk snel even één gepakt (wel natuurlijk een goede in mijn ogen), maar ik moet en wil de rest nog even rustig bewerken. Zitten namelijk wel wat juweeltjes tussen denk ik. :o

Zo! Die is gaaf! Die zwarte achtergrond, de expressie. Wat heb je dit mooi vastgelegd!!

kimberley23 schreef:
[ Afbeelding ]
Mijn foto voor deze week! Hopelijk nog optijd!

Mooie foto, leuke nabewerking ook! Ik vind de sterretjes leuk, maar had ze liever net wat kleiner gezien, en misschien iets willekeuriger geplaatst. Verder mooi plaatje!

Lipydo schreef:
Helaas vorige week gemist :( Maar afgelopen week eindelijk weer eens gefotografeerd met mijn 50mm 1.8 lens (was kapot gegaan) De avondzon in combinatie met deze lens gaf mij even een leuke lensflare kado <3

[ Afbeelding ]

Oohhh wat een bijzondere foto! Mega gaaf en interessant om naar te kijken! Wat kan jij toch idioot goed fotograferen!!

NatassJa schreef:
Week 27:

[ Afbeelding ]

Snoezig koppie! Mooie scherpte-diepte, daar houd ik van! Goed gedaan!

Revanches schreef:
Mijn Picture of the week #27:
[ Afbeelding ]

Leuk idee, mooi uitgewerkt ook! Wat alleen het eerste in mij opkomt is dat het net lijkt alsof ze geen armen heeft. Dit kan natuurlijk ook het geval zijn, dat weet ik niet, maar als dat niet zo is, dan had ik denk ik toch liever een teken gezien van dat ze ook armen heeft. Verder mooie foto!

Jessica_1998 schreef:
week 27:
[ Afbeelding ]

Mooie compositie en mooie blik van het hondje! Jammer van de riem, en hij lijkt ook niet helemaal scherp. Verder leuk plaatje!

_Kiki_ schreef:
Aaaah, mijn foto komt eraan :oo

Edit;

Een uit de oude doos, sorry!

[ Afbeelding ]

Heel mooi plaatje! Fijne kleuren ook! Jammer dat hij zo klein is.

Dandy200 schreef:
Ik hoop dat hij nog op tijd is. Moest werken en internet is ook weer irritant.

Gelukt

[ Afbeelding ]

Mooie kleuren en scherpte-diepte. Van mij mocht de focus wel iets meer op het hoofd liggen, dmv bijvoorbeeld meer licht. Ook mag hij wel een slagje groter.

tesseke schreef:
Ik ga meteen de laptop opstarten om mijn foto te posten!

Edit: Week 26

[ Afbeelding ]

Super schattig! Leuk die wazige achtergrond en de grassprieten! Hoofd een klein slagje meer richting de camera had ik mooi gevonden!

tesseke schreef:
Nefertarie schreef:
Ahhhh!
Ben ik nog op tijd?
Kan iemand misschien foto 1 van deze serie voor mij plaatsen? Ik ben op mn mobiel namelijk.
http://ingekorver.weebly.com/oostvaardersplassen.html

[ Afbeelding ]

Heeeel gaaf plaatje, mooi moment en interessant gemaakt door de bloemen! Netjes!!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:46

Bedankt voor je feedback sodeletuut. Dit is mijn Babylans die dat vage doet, geen nabewerking. Was het zelf heel erg aan het opzoeken en kijken of ik hiermee goed kon werken. Vandaar dat mijn foto's zo zijn geworden. Voor mij was de meeting echt leren omgaan met..

Bedankt voor je feedback!

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:49

Bedankt voor de feedback!
Riem vind ik ook balen, maarja hond is weg zodra ik die roem eraf haal :')
misschien komt t niet helemaal scherp(lijkende) door het grauwe weer hier van vanavond?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 23:58

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 00:01

Ik heb geen foto van je aangetroffen, Ylvy. En ik zie dat ik hem ook niet meer kan aanpassen... :( Stuur hem nu nog in, dan pas ik meteen de lijsten hier aan, al komt het dan niet meer op bokt.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 00:02

Heb hem al verstuurd, dat het niet aangepast kan worden snap ik volledig.
Heb een heftige week achter de rug dus alles was even overhoop in mijn hoofd :\

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 00:05

Geeft niet. Hebben we allemaal wel eens. Ik heb mijn lijstenthuis aangepast! :D