Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XiiaaooNaa schreef:Agossie schreef:Zo, hè hè! Eindelijk thuis na een drukke zondag en maandag... Nu even een foto selecteren, bewerken en plaatsen. Daarna komt de lijst. Ben nog wel even bezig ben ik bang...
Heeft geen haast, rust lekker uit, desnoods morgen toch
Je doet het elke week, dus jij bepaald wanneer je wat doet
Nefertarie schreef:Ahhhh!
Ben ik nog op tijd?
Kan iemand misschien foto 1 van deze serie voor mij plaatsen? Ik ben op mn mobiel namelijk.
http://ingekorver.weebly.com/oostvaardersplassen.html
Jis_ schreef:
KletsKoekje schreef:
Marit schreef:
Kimmm_1 schreef:
jilinda schreef:week 27
dinsdagavond ben ik naar de Oostvaardersplassen gefietst om daar foto's te maken van het avondzonnetje en er stonden wat paarden in het wandelgebiedIk heb lang getwijfeld welke foto ik zou gaan inleveren, maar toch voor deze foto gekozen: veulentjes in het zonnetje
[ Afbeelding ]
kani_ejj schreef:ik woon ook op half uurtje fietsen ervandaan, maar dan almere haha.
hierbij mijn week 28
hele mooie lucht gehad van de week !!
(wel wat gespeeld met nieuwe brushes)
[ Afbeelding ]
Deetjeeuh schreef:
Racheel schreef:Week 27 alweer! Dit keer iets totaal anders voor mijn doen, toch leuk die vlinderstruiken in de tuin
[ Afbeelding ]
Djura99 schreef:Ik ben begin dit jaar met het topic begonnen, maar enkele maanden geleden bleef m'n camera vaker en vaker in de kast staan. Nu heb ik het weer opgepakt, nieuwe lens aangeschaft en ik ga weer proberen mee te draaien in het topic.
Hier m'n week 27
Dit is m'n eerste blackfoto, ben er toch wel tevreden over.
[ Afbeelding ]
(Klein vraagje: via wat hebben jullie je watermerk gemaakt? Gebruik nu een programma, maar dat is nogal beperkt)
Facebookpagina: https://www.facebook.com/pages/Djura-Cenmurati-Fotografie/297665017082674?ref_type=bookmark
Bellatrix schreef:
laurajoy15 schreef:
calice schreef:Prachtig Bellatrix!.
Week 27
[ Afbeelding ]
Foto staat inderdaad ook bij thema-topic, ben daar even ingehaakt om wat extra inspiratie op te doen en wat ander soort foto's te gaan maken
![]()
Marjoow schreef:
Mb_foto schreef:
CrazyIris schreef:Week 27
Allereerste écht geplande shoot!
Ik was vrij tevreden met het resultaat, want ik zo'n felle zon is echt lastig
[ Afbeelding ]
MyHu schreef:Week 27
Lens EF 55-200mm 1:45-5.6 II Canon EOS 1100D
[ Afbeelding ]
Klein probeersel. Hmm, weet niet zo goed. Maar had deze week niet zoveel tijd dus ja, dan maar dit. Touwtje aan het hek stoort en de compositie. Het op achtergrond loop ook schuin naar rechts af.
XiiaaooNaa schreef:Week 27
Zonder logo...gewoon te lui sorry mensen, wie gaat er nou een foto van mn vriendje jatte![]()
![]()
Zelfs zo lui dat ik tinypic hem heb laten verkleinen dus vandaar wat minder scherp![]()
[ Afbeelding ]
Hanna_94 schreef:Epke tijdens de fotomeeting van 2 weken geleden. Onderaan een beetje te krap gekaderd, en misschien ook wel iets te centraal (links-rechts). Maar toch vind ik hem wel iets hebben![]()
[ Afbeelding ]
Asselruiter schreef:
manonnevot schreef:
Irene96 schreef:Ik zit in Amerika (New York!!) voor twee maanden dus ik plaats wel foto's maar pluk ze even van facebook af... Mijn scherm hier is niet gekallibreerd, dus vergeef me de rare kleurtjes
[ Afbeelding ]
Sanne_com schreef:
KletsKoekje schreef:Ik stuur mijn eerste foto in, heb de camera nu 2 weken.
Helaas wel binnen, met de keuken op de achtergrond, maar de kat komt wel sprekend over zoals hij is.
Op de een of andere manier spreekt het me toch aan en als eerste foto lijkt het me niet verkeerd.
Dit is Garfield, een van onze 4 katten.
[ Afbeelding ]
Mag ik trouwens iets vragen? Of is dat heel erg offtopic? Sorry dan.
Ik vroeg me af, toen jullie net begonnen met fotografie, zijn jullie er gewoon veel op uit getrokken
om te oefenen? Of ook naar fotomeetings geweest of nog anders? Via bekenden met een dier bijvoorbeeld ofzo?
Ik heb nu mijn zoontje, hond en katten veel als oefenmateriaal, ook bijv in het bos en zo, maar andere dieren en omgeving is natuurlijk ook leuk.
monbyou schreef:mijn week 27
[ Afbeelding ]
de foto is vorige maand gemaaktik had het deze week heel druk en kwam tijd tekort om een foto te maken.
faatxhorse schreef:Mijne
[ Afbeelding ]
Het is wel een erg raar formaat, ik weet niet of dit toegestaan is op bokt eigenlijk? Hij is niet groter dan 960 bij 960 maar toch
MarijeR schreef:Ondanks flinke wind vandaag toch nog even de macrolens mee naar buiten genomen.
Mijn week #27:
[ Afbeelding ]
Robin_Rikkie schreef:
binky schreef:week 27 : [ Afbeelding ]
JewEmm schreef:Bijzonder weekend weer gehad op Sommeltjespop. Dit jaar speelde Chef's Special als hoofdact. En dat is dus mijn week 27 geworden.
[ Afbeelding ]
Bumblehorse schreef:
Lizaa01 schreef:
C_estmoi schreef:Week 27
[ Afbeelding ]
Geen topfoto om de 2e helft van het jaar mee te beginnen, maar ben wel tevreden dat ik de kleuren redelijk heb kunnen vangen zoals ze waren
HeavensLove schreef:
DShots schreef:
Joey schreef:Week 27!En nu ga ik lekker op vakantie naar Noorwegen, hopelijk kan ik daar een gave POTW maken!
[ Afbeelding ]
Suuszels schreef:Argh terug van vakantie, maar even snel een foto plaatsen voor deze week want ik moet nog veel doen.
Nog niet alle foto's bekeken maar dit was voor mij wel een van de meest geweldige momenten van de vakantieHij sloeg echt een stuk of 8 keer met zijn staart. Machtig gaaf!
Helaas worden ze zo onscherp met het verkleinen en heb ik geupload met facebook..
[ Afbeelding ]
ismy schreef:
showteam schreef:Eventjes eentje van een paar weekjes terug, helaas weinig tijd gehad afgelopen week om iets serieus te fotograferen![]()
Week 27:
[ Afbeelding ]
Fenneeee schreef:
joeluna schreef:Week 27
[ Afbeelding ]
Niet de meest geweldige foto, maar ik vond hem toch wel gaaf (En moest gauw een foto kiezen)
EDIT: Kwaliteit is wel achteruit gegaan, geupload met tinypic.com
Tinky12 schreef:Bedankt voor de feedback![]()
Mijn week 27:
Dit keer een foto van mijn vriend die aan het knuffelen is met een AMH-veulen van een vriendin..."SSF Suchabuck Gotta Have Faith"![]()
[ Afbeelding ]
Gub schreef:
Agossie schreef:Nee nee, ik wil het wel echt vandaag doen, anders gaan we steeds gemakkelijker uitstellen en dat wil ik voorkomen.
Hierbij mijn week 27!
[ Afbeelding ]
Volgende week uit dezelfde show een foto. Nu heb ik eigenlijk snel even één gepakt (wel natuurlijk een goede in mijn ogen), maar ik moet en wil de rest nog even rustig bewerken. Zitten namelijk wel wat juweeltjes tussen denk ik.
kimberley23 schreef:
Lipydo schreef:Helaas vorige week gemistMaar afgelopen week eindelijk weer eens gefotografeerd met mijn 50mm 1.8 lens (was kapot gegaan) De avondzon in combinatie met deze lens gaf mij even een leuke lensflare kado
[ Afbeelding ]
NatassJa schreef:
Revanches schreef:
Jessica_1998 schreef:
_Kiki_ schreef:
Dandy200 schreef:
tesseke schreef:
tesseke schreef:Nefertarie schreef:Ahhhh!
Ben ik nog op tijd?
Kan iemand misschien foto 1 van deze serie voor mij plaatsen? Ik ben op mn mobiel namelijk.
http://ingekorver.weebly.com/oostvaardersplassen.html
[ Afbeelding ]