Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Thema: Schaduw
Insturen van woensdag 6 augustus 20:00 tot woensdag 20 augustus 20:00.
Stemmen vanaf woensdag 20 augustus 20:00 tot vrijdag 22 augustus 20:00.
Voltooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Veloren,Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water.
_Tirzaaaaaa - Foto
mbkaatje schreef:Dankje, ik moet wel eerlijk zeggen dat het idee niet van mij zelf is. Op een fotografiecursus moesten we een reclamefoto uitzoeken en deze proberen na te fotograferen. Dit heb ik van een reclamefoto voor koffiemelk.
Wel vind ik die van mij mooier dan de echte
binky schreef:mbkaatje schreef:Dankje, ik moet wel eerlijk zeggen dat het idee niet van mij zelf is. Op een fotografiecursus moesten we een reclamefoto uitzoeken en deze proberen na te fotograferen. Dit heb ik van een reclamefoto voor koffiemelk.
Wel vind ik die van mij mooier dan de echte
Jaaaaaaaa je hebt gelijk hoor toevallig kwam ik vandaag de reclame tegen in de allerhande en die van jou is vele malen mooier!