[Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, Deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sundance11

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:38

oeps zie nu dat ik 3 x dezelfde foto af heb gebeeld hier de foto van mijn paard:

Afbeelding

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 20:40

Shanna_ schreef:
Mooi hoor Borisjuuh! Hij is goed gelukt! Alleen heb ik misschien nog 1 tipje wat je nog kunt toepassen. Een pupil, als je heeeel goed kijkt op de foto, zie je een soort streepje.. dat ontbreekt eigenlijk nog Knipoog Voorderest echt heel goed gelukt al zo voor een oefen tekening!

Ik heb even snel aangegeven wat ik bedoel met die pupil, als je dan nog heel goed kijkt op de foto, kun je met een beetje donker grijs 'de pupil' nog op de tekening zetten Lachen. Dan vind ik hem echt af! En (vind ik) dat je er best tevreden over mag zijn hoor! Haha!

http://img223.imageshack.us/img223/1069 ... vjh2ar.jpg

Denk dat ik hem iets te laag en te kort heb getekent hierboven, maar kijk nog maar is goed op de foto, dan zie je de pupil wel zitten! Knipoog
Hoop dat je mn uitleg snapt Koe

@ sundance11 die 3 foto's zijn alle drie het zelfde Knipoog Volgens mij is dat een foutje?

Zie het streepje niet.. Boos!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:45

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:52

lisa_sunny schreef:
Hoii !
Zou iemand voor mij deze foto willen natekenen? Haha!
De tekening graag via PB.. Knipoog

Afbeelding

Halster en Bontje graag weggelaten worden Pling

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 20:55

@ Shanna: Jaa!! Ik zie hem Ja Ik zzal hem even tekenen.. Tong uitsteken

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:56

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 20:56

Heb hem getekend Tong uitsteken (snel he Haha!) Alleen de scanner is bezet.. Scan hem morgen wel Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 20:57

@ Junior_Jody: PM degene waarvan je wilt dat hij/zij hem tekend! Je kan zelf toch ook goed tekenen?

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:57

ik zou graag willen dat iemand die van mij is een keer goed tekend want ik heb het al vaak geprobeerd en honden kan ik niet echt goed tekenen Boos!
mag dat dan niet Verward

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:06

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:06

Dat mag gerust wel junior_jody, maar het heeft geen zin als je vaker bepaalde foto's plaatst. Als iemand een leuke foto van jou hondje er tussen vind zitten, dat zegt ie het wel dat die jou hondje wil tekenen. En als er echt niemand wilt tekenen, ligt dat misschien eraan dat de foto niet zo heel sprekend of duidelijk is. Misschien dat je nieuwe foto's kan maken?
En zoals Borisjuuh al zegt, als je wilt dat iemand een tekening maakt van jou foto's en niemand reageert, kun je misschien een persoon vragen of die hem wilt tekenen, of je kunt iemand pb'en. En als je wilt dat iemand een goede tekening ervan maakt, moet je soms ervoor betalen.. Neem voorbeeld aan Babe.. die tekent heel mooi en als jij bijvoorbeeld wilt dat zij een foto voor jou tekent, komt er een prijsje voor te staan volgens mij. Dus er zijn wat manieren om ervoor te zorgen dat iemand jou foto tekent. Knipoog
En volgens mij heeft Fantine ook al is vaker hier moeten zeggen in dit topic, dat je geen foto's mag quoten lisa_sunny.

[edit] @ Saffier, ik ben even tussendoor een foto van jou veulen met mama aan het tekenen Knipoog Laat eerdaags wel de schets hier zien.
Laatst bijgewerkt door Shanna_ op 07-07-06 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:10

zeg t idd wel vaker, aangezien het idd niet de bedoeling is en ik er persoonlijk gek van wordt als mensen in 1/2 paginas hun fotos 3x neerzetten..

Borisjuh, oog ziet er goed uit, weet de foto niet, maar zou t oog zelf iets donkerder maken ,en idd pupil ontbreekt.
maar erg knap!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:11

@ Fantine, ik dacht.. laat ik het is een keer zeggen voordat jij het voor de zoooveelste keer moet doen.. Knipoog

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:12

haha, volgende topic zetten we t vetgedrukt in het eerste bericht Clown niet dat t helpt, maar goed Vork

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 21:12

Foto staat opde vorige pagina.. Gepost door Shanna Knipoog Gewoon een oogfoto Haha!

Best wel raar maar heb echt nog nooit zon pupil gezien in het oog van een paard, zijn het altijd van die strepen? Kan je dan het beste de foto verlichten? Weet het.. ben blond Blond

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:14

altijd een streep ja, wel afgeronde hoeken als ik het goed heb Knipoog

ja ben zo druk bezig met iets anders(niet tekenen Knipoog ) dat ik amper fotos heb gezien Clown

Shanna_ was toch jouw schimmel die ik eerst voor mn pastelbui had gekregen he? hoe dan ook, pastelbui is al heel lang over Bloos zit nu een witte basis op en de onderlip is af Nagelbijten / Gniffelen Bloos kan dus nog lang duren Bloos sorry daarvoor! pastel gaat bij mij echt niet als ik geen zin heb Bloos

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 21:17

Weet ik het ook weer.. Ga ik er goed op letten Haha! Ik vind het moeilijk om het oog dan weer zo in het klein te teken.. Ben altijd jaren bezig om hem 1. de goede maat te geven, 2. de details erin halen, 3. inkleuren. En nog word die zo veracht.. Dan denk ik pecht en maak ik gewoon een vorm Tong uitsteken (vandaar die rag ogen in me tekeningen) maar zo in het groot is véél makkelijker Haha!

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:22

ja, groot is fijner Ja
ogen ben ik ook geen ster in, juiste plek, vorm, uitstraling, ah! Tong uitsteken

geldt ook voor hoofdstel, als dat heel klein moet, wordt t(bij mij) automatisch minder gedetailleerd. maar bij een heel paard valt dat niet zo op Knipoog hoop ik Nagelbijten / Gniffelen

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:22

Jup Fantine die was van mij, naja de foto dan he Knipoog Niet het paard Tong uitsteken Helaas! Maar geeft helemaal niets hoor! Neem er gewoon lekker de tijd voor! Ik ben zelf beginner en heb voor horsieslover al een hele tijd terug een tekening belooft, en die is nog steeds niet af! *schaam* Maar ik ben gewoon traag.. als ik dat niet ben, wordt 't nog lelijker! En zoals Borisjuuh.. die flanst ff snel een mooi oog in elkaar! Dat zou ik dus weer niet kunnen Hihi.

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:25

ja, tekening van de foto van Dimple ligt ook al lang, werk ik wel regelmatig aan, maar gaat niet zo snel en als t niet meewerkt leg ik m ook gelijk opzij..

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:32

@ Shanna_: Alvast heel erg bedankt!!!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 21:32

Shanna_ schreef:
En zoals Borisjuuh.. die flanst ff snel een mooi oog in elkaar! Dat zou ik dus weer niet kunnen Hihi.

Haha zo snel ging dat ook weer niet hoor Tong uitsteken Met een heel paard ben ik ook een paar uur bezig Ja Soms langer maar dan stop ik na een halfuur want dan heb ik gewoon geen zin meer Clown

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:45

Update Haha!
Ben weer een eindje opgeschoten vanmiddag Lachen
Afbeelding
Zand moet mer zand lijken en de schaduw moet nog ingekleurt, en nog wat aan de zee veranderen.. ben nog lang niet tevreden.

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:50

mooi Babe!
al vind ik het hoofdje in verhouding met het lichaam wat minder..
maar totaalplaatje is leuk! Haha!

borisjuh, waarom verspreid je het niet gewoon? het hoeft niet in een keer af(werkt vaak ook averechts) lekker de tijd ervoor nemen.

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:53

Thanks Fantine! Je hebt gelijk hoor, maar heb het toch maar zo gelaten, ben eigenwijs. Tong uitsteken
@sundance11, misschien ga ik jou paardje wel tekenen als dat mag? Vind het een erg mooie foto! Mag ik hem opslaan? Heb ik wat te doen in de vakantie. Lachen