Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shanna_ schreef:Mooi hoor Borisjuuh! Hij is goed gelukt! Alleen heb ik misschien nog 1 tipje wat je nog kunt toepassen. Een pupil, als je heeeel goed kijkt op de foto, zie je een soort streepje.. dat ontbreekt eigenlijk nogVoorderest echt heel goed gelukt al zo voor een oefen tekening!
Ik heb even snel aangegeven wat ik bedoel met die pupil, als je dan nog heel goed kijkt op de foto, kun je met een beetje donker grijs 'de pupil' nog op de tekening zetten. Dan vind ik hem echt af! En (vind ik) dat je er best tevreden over mag zijn hoor!
http://img223.imageshack.us/img223/1069 ... vjh2ar.jpg
Denk dat ik hem iets te laag en te kort heb getekent hierboven, maar kijk nog maar is goed op de foto, dan zie je de pupil wel zitten!
Hoop dat je mn uitleg snapt
@ sundance11 die 3 foto's zijn alle drie het zelfdeVolgens mij is dat een foutje?
lisa_sunny schreef:Hoii !
Zou iemand voor mij deze foto willen natekenen?![]()
De tekening graag via PB..![]()
![]()
Halster en Bontje graag weggelaten worden
Ik zzal hem even tekenen..

(snel he
) Alleen de scanner is bezet.. Scan hem morgen wel
Laat eerdaags wel de schets hier zien.
niet dat t helpt, maar goed
Gewoon een oogfoto

) dat ik amper fotos heb gezien 
zit nu een witte basis op en de onderlip is af
kan dus nog lang duren
sorry daarvoor! pastel gaat bij mij echt niet als ik geen zin heb
Ik vind het moeilijk om het oog dan weer zo in het klein te teken.. Ben altijd jaren bezig om hem 1. de goede maat te geven, 2. de details erin halen, 3. inkleuren. En nog word die zo veracht.. Dan denk ik pecht en maak ik gewoon een vorm
(vandaar die rag ogen in me tekeningen) maar zo in het groot is véél makkelijker

hoop ik
Niet het paard
Helaas! Maar geeft helemaal niets hoor! Neem er gewoon lekker de tijd voor! Ik ben zelf beginner en heb voor horsieslover al een hele tijd terug een tekening belooft, en die is nog steeds niet af! *schaam* Maar ik ben gewoon traag.. als ik dat niet ben, wordt 't nog lelijker! En zoals Borisjuuh.. die flanst ff snel een mooi oog in elkaar! Dat zou ik dus weer niet kunnen Hihi. Shanna_ schreef:En zoals Borisjuuh.. die flanst ff snel een mooi oog in elkaar! Dat zou ik dus weer niet kunnen Hihi.
Met een heel paard ben ik ook een paar uur bezig
Soms langer maar dan stop ik na een halfuur want dan heb ik gewoon geen zin meer