@ tijger, dank je voor je reactie! daar heb ik wat aan 
het verhaal gaat verder....
Ben stopte, en keek me verward aan. "Sorry ik dacht dat jij dit ook wou..." Zei die tegen me.
IK hoopte zo dat hij me zou begrijpen, als ik zou zeggen dat ik aan hem twijfel. Maar ik besloot het maar niet te zeggen.
Ben ging staan, en keek me diep in m'n ogen.
Ik bestudeerde hem, en zag zijn mooie lange wimpers, zijn mooie bruine ogen... Ik smolt diep van binnen.
Mijn diepste verlangen kwamen te boven.
Zijn warme lippen rond de mijne, zijn mooie gespierde armen die om me heen waren geslagen. Zijn mooie ogen, die afentoe naar me keken onder het zoenen.
Alles aan Ben leek wel perfect, alleen dat hij aan de drugs was... Onbeschrijvelijk... Dat maakte hem meteen iets minder bij mij.
"Ik ga wel..." Zei die, toen ie naar de deur wou draaien.
"Nee wacht!" Zei ik snel. Ik pakte zijn perfecte handen, en trok hem mee m'n bed op. "Ik wil ook... Maar ik heb geen...." Verder durfde ik niet te gaan. Zou hij me nu snappen? Zou hij nu zeggen, ' O... Maakt niks uit, als jij goed vind dat ik je eerste ben. Ik doe heel voorzichtig.' Ik droomde weer te ver, en werd al snel naar de realytijd gebracht
"Maar je hebt geen? Ik heb wel bij me." Zei Ben snel. HIj pakte z'n portomonee, en haalde er een verpakt condoom uit.
Ik keek er na, en begon te blozen. "Uh... Dat heb ik wel..." Zei ik twijfelend naar de grond. "Maar ik ben nog maagd..."
Ben keek me aan, en begon te lachen. "Oo maakt niet uit joh! Ik heb wel meerdere meisjes ontmaagd, en geen klachten gehad."
Zei hij.
Ik keek hem verbaasd en geschrokken aan. "Wat zeg je?" Vroeg ik hem.