Tjah.. dat kan natuurlijk ook, Annetje Heeft m'n broertje van 10 ook altijd; Bart, je kunt best je boterhammen zelf smeren en je schoenen strikken! Ja, dat kan ik wel, maar daar heb ik nooit zin in.
Er wordt hier echt niets meer gepost Zal eens kijken of ik niet ff iets kan pixelen om erop te zetten Er is trouwens weer een nieuwe pixelcontest op pixelgarden Misschien dat we dan weer wat creativer worden
Deze jurk ga ik echt proberen te maken Maar niet vandaag.. wat haat ik m'n ouders af en toe Is het weekend, kun je hier thuis weer alles op gaan knappen..
Ik ben nu bezig met eentje De haren zijn al echt mooi Met de rest ga ik een ander keer aan de slag Wil proberen om verschillende creaties te maken met hetzelfde poppetje (en ook hetzelfde haar)
Ik ben met iets bezig, misschien dat ik hiermee andere mensen op ideeën voor een nieuwe doll kan brengen? (miss dat iemand een mannelijke versie kan maken bv ) Nog niet helemaal klaar trouwens. Komen nog een soort schoenen en ik zit te denken aan een wapen ofzo.
Hij is echt super Annetje! Ik wil best proberen om de mannelijke versie te maken, maar gaat me denk ik toch niet lukken Ik ben nu bezig met een soort donkerblauwe naar ijsblauwe aflopende jurk
LH probeer maar! Ik heb haar nog laarzen gegeven en ben bezig met een achtergrond, zou wel leuk zijn als ik er nog een mannelijke versie naast zou kunnen plakken! Ik denk dat ik vanavond het meisje met de laarzen (en mes) nog wel even kan laten zien, voordat de achtergrond erbij komt.
[edit] Hier is het meisje nog een keertje: Misschien dat jullie nog suggesties hebben wat er nog bij moet? [/edit]
ik zat me weer eens te vervelen, zocht een nieuwe uitdaging eigenlijk. Besloot maar eens ditsoort te doen (voor het eerst ). Poehee het is behoorlijk moeilijk. nouja resultaat: * Schaam *
-slechte kwaliteit door opslaan, vandaar dat blokkige effect. -totaal geen schaduwgevoel
ik heb totaal geen vaste hand (muis) maarja ze is zoals je ziet kaal, zag er even geen schot in om ook nog haar te maken. vandaar een vreemd hoofdding op dr voorhoofd om tog het kale nog een beetje op te vullen. En ze heeft een soort van sloffen aan . Maarja dat het dus niets is geworden geeft niet, was ook maar de eerste keer. (en waarschijnlijk ook de laatste)
Haar eerste (grote maat) Pixel: Pixellie Pixellie draagt casual kleding Een lekker katoenen s-hirtje met korte stretch jeans Aan de voeten de alom bekende stevige en stoere, Dr. Martins
Tsja, je moet toch wat als je je doodverveeld Hier is er nog eentje en ik vindt hem wel aardig gelukt ( volgens mij lukken de haren ook steeds beter ?!? ) wat vinden jullie ervan? En van de vorige natuurlijk