En ik denk dat een volgend verhaal 'Roze Lucht' zou heten.
Lief he?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Maar echt wel helemaal super leuk verder geschreven ik vind het een geweldig verhaal heel herkenbaar enzo!!!
! Ik had de eerste stukjes een paar dagen geleden gelezen en toen moest ik huiswerk maken... maar dat verhaal bleef gewoon in m'n hoofd rondspoken, ik moest het aflezen
! Dus dat heb ik vandaag gedaan, ten koste van m'n hw
! Maar echt, ik vind je een hele fijne schrijfstijl hebben. Zowel de zinnen zelf als de echte inhoud, het is heel erg herkenbaar. Bijv. dat je je het ene moment supergelukkig voelt en dan binnen 5 minuten kan dat weer anders zijn... of dat 'moment van goedheid' wat je beschreef enzo... Echt toppieeeee! 
! 

00sbew0ner2005*!
00SBEW0NER2005*: Hoi
00SBEW0NER2005*: ja
00SBEW0NER2005*: wel goed.
00SBEW0NER2005*: nou ja... beetje in de war.
00SBEW0NER2005*: ik weet niet.
00SBEW0NER2005*: kijk... ik snap het gewoon niet. Ik snap mezelf niet. Maar tegelijk weet ik ook niet wat ik niet snap. Ik weet ook niet waarom ik tegen je praat, maar ik hoop dat het helpt. In ieder geval is het er weer even uit, weet je.
00SBEW0NER2005*: ik hoop het. Weet je? Eigenlijk wil ik gewoon nu en hier de beslissing maken. Het doen!
00SBEW0NER2005*: Uit de doos stappen!
00SBEW0NER2005*: Ja! Jij typte het alleen sneller.
00SBEW0NER2005*: Zou je me accepteren als ik het deed, morgen?
00SBEW0NER2005*: Wat?
00SBEW0NER2005*: Je bent bang dat het niet klikt?
00SBEW0NER2005*: O, ik weet zeker dat het wel klikt! Vertrouw me maar!
00SBEW0NER2005*: Echt? Ja! Ik ben het!
). erg goed, dat wel. je kan zo schrijfster worden haha
Hoe heb je dat ineens gevonden?
ow, het verhaal
..
En ik was begonnen, maar nu is er een regel dat je 1500 woorden per keer moet plaatsen en dat is een beetje lastig, vind ik.
is dus 2 uren..
Vond het een erg leuk verhaal, en je hebt het zekers in je!
Veel succes met je volgende verhaal, en als die er is, zou je dan bericht willen geven ?? o:) Alvast bedankt!

kroetietjuh schreef:heej,
Ik heb het verhaal net gelezen. Ben om 7 uur begonnen, t is nu 9 uuris dus 2 uren..
Vond het een erg leuk verhaal, en je hebt het zekers in je!
Veel succes met je volgende verhaal, en als die er is, zou je dan bericht willen geven ?? o:) Alvast bedankt!
![]()