Ik heb geprobeerd om wat verbeteringen te zoeken maar eigenlijk vond ik alle bewerkingen heel mooi!
Suzanne_k Erg mooie bewerkingen! Leuke vignet bij de eerste foto, en de kleur past er heel goed bij. En de zachte kleuren bij de tweede foto zijn ook mooi gekozen. Het gezicht had inderdaad iets opgelicht mogen worden, maar ik vind het niet storend.
Janinevv Mooi contract in je bewerkingen. Leuk hoe de bruid eruit springt in de eerste foto doordat je de achtergrond wat donkerder hebt gelaten. Ook hier had de huid van de man iets lichter en iets minder verzadigd gemogen. De reflectie is lastig te zien in de eerste foto, dus had je ook voor een iets andere uitsnede kunnen kiezen om het onderwerp iets centraler in de foto te plaatsen. De tweede foto is heel mooi uitgesneden en de storende elementen heb je netjes weggewerkt. Alleen een klein gekopieerd stukje langs de waterrand valt een beetje op.
Lipydo Waaw, enorm gaaf! Prachtig, dat licht van achteren, en wat knap hoe je de jurk hebt aangepast

BoschA Wat gaaf dat je wat mist hebt toegevoegd. Dat past mooi bij de foto! Netjes bewerkt verder, mooi contrast en kleuren, het onderwerp springt er mooi uit. Je had hooguit nog even het paaltje aan de rechterkant weg kunnen werken.