Weer eens geprobeerd om binnen te fotograferen. Helaas heb ik hier niet de goede lens voor..
Heb ontzettend veel ruis. Wel een klein beetje weg kunnen werken, maar toch ben ik niet echt tevreden.
Wil wel een foto van deze week inleveren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Reva
[quote="mariekeoo schreef:
mariekeoo schreef:mariekeoo schreef:
is dit in studio met flits? hele gave foto!
ja was mijn eerste probeersel. Was overbuurmeisje dus kon het proberen. Heb camera net een week. Moest helaas iso6400 gebruiken. En wilde absoluut niet met flits schieten. Heb je tips voor mij?
mariekeoo schreef:Nee nog niet, heb me wel aangemeld! is wel wat ik in de toekomst wil. ik schrijf het nu inderdaad weg onder de naam early bird.
Ik gebruikte hiervoor een Canon eos 550d, en sinds deze week over gestapt naar de Canon eos 7D. met een 50 mm F/1.4 USM. op een iso 6400 F1.4 en 1/1600
Fem schreef:mariekeoo schreef:Nee nog niet, heb me wel aangemeld! is wel wat ik in de toekomst wil. ik schrijf het nu inderdaad weg onder de naam early bird.
Ik gebruikte hiervoor een Canon eos 550d, en sinds deze week over gestapt naar de Canon eos 7D. met een 50 mm F/1.4 USM. op een iso 6400 F1.4 en 1/1600
Waarom heb je je sluitertijd zo onwijs snel staan? Die had prima op 1/50 gekund.. dan had je iso gewoon super laag gekund... En was de ruis weggeweest...