Foto werd eigenlijk gemaakt toen er een klein laagje sneeuw lag hier, maar op deze foto zie je al dat het weg was

Foto is wel verkleind geupload en mega verscherpt door flickr zie ik.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JewEmm schreef:Op die manier doe ik het eigenlijk altijd... Zelf verkleinen en dan op Flickr plaatsen. Ik ga echt geen originele formaten online zetten. Met dit formaat kunnen ze vrij weinigen het scheelt echt een hele hoop opslagruimte op je flickr account.
Asselruiter schreef:Marjoow schreef:
Foto vind ik niet bijzonder. Pony is erg vies en het hele onderwerp spreekt me niet aan. Maar door je omschrijving betekent hij toch wel iets. Misschien dat je hem met wat nabewerking wat meer sfeer kan geven
Dank je voor je feedback Marjoow. Foto is technisch gezien inderdaad echt nul. Pony was op dat moment nogthans bijna klaar gepoetst - witte pony's zijn moeilijk terug wit te krijgen in de winter :p ik heb hem een beetje nabewerkt: wat belichting omhoog en contract heel klein beetje, alsook de kleuren wat feller gemaakt. Wat zou jij er van nabewerking nog aan doen? Alle tips en idee'tjes zijn welkom want ik leer nog steeds vollenbak met nabewerken.
Ook aan alle anderen dank voor de feedback!