Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KoudbloedKim schreef:Maar... is het niet belangrijk dat je achter je eigen stijl staat?
Als ik ALLE tips op zou volgen die hier zijn gegeven, zou het niet mijn stijl, maar de stijl van een ander zijn.
Dan maak je misschien 'perfecte' foto's, maar als je daar zelf niet tevreden over bent, is het werk dan nog wel leuk?
Pandameisje schreef:Dat idee heb ik trouwens niet, helemaal niet bij haar.SSDesign schreef:Ik vraag me stiekem ook wel een heel klein beetje af waarom je zo'n foto pakt om je Photoshopkunsten uit te proberen. Je vindt het zelf geen goede foto maar je bied jezelf wel aan als fotograaf?
ik krijg het idee dat je niet wilt dat ze shoots gaat doen omdat jij dat wil doen?
Pandameisje schreef:SSDesign schreef:Ik vraag me stiekem ook wel een heel klein beetje af waarom je zo'n foto pakt om je Photoshopkunsten uit te proberen. Je vindt het zelf geen goede foto maar je bied jezelf wel aan als fotograaf?
ik krijg het idee dat je niet wilt dat ze shoots gaat doen omdat jij dat wil doen?

Tigress schreef:Pandameisje schreef:ik krijg het idee dat je niet wilt dat ze shoots gaat doen omdat jij dat wil doen?
Sorry maar wat is dit voor ontzettend vage reactie?![]()
Dit slaat nergens op naar SSDesign toe
Bella, die foto komt hier inderdaad ook prachtig tot zijn recht na jouw nabewerking
Maar goed, ik hou van contrast
Dus ik hoop dat de TS iets met deze tip kan.
Woon zeg maar 'aan de andere kant van het land', dus ik denk niet dat ik de TS in de weg zit
KoudbloedKim schreef:Tot nu toe vind ik die van Bellatrix de mooiste versie.
je bent pas net komen kijken bij fotografie, ik blijf erbij, ga eerst wat gratis fotoshoots doen om je portfolio te kunnen updaten en zodra je een beetje een overzichtelijk portfolio hebt, kan je ook echt kwaliteit aan de klanten garanderen. Maar ik heb je nog geen een keer horen zeggen dat je dat gaat doen, misschien lees ik er overheen? Maar praktisch elke fotograaf is begonnen met gratis reportages dus er is niks mis mee.