[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:51

Wauw bedankt voor het commentaar! Respect hoor! Het logo inderdaad, ik denk dat ik maar weer terug ga op mijn oude logo...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 00:58

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 01:30

Even een vraagje, moet je op alle foto's commentaar geven om in het lijstje met foto's te komen?
Want ik geloof dat ik daar niet echt tijd voor heb. Het idee van het topic vind ik verder wel mooi als schop onder de kont om de camera vaker te pakken :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:10

Nee hoor, commentaar is ook niet verplicht! Alles mag, niets moet. Behalve iedere week een foto insturen ~~}>

:D

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 08:16

Ik ga het denk ik maar zoveel mogelijk bijhouden, heb toch niet het geduld voor zo'n grote lijst in een keer. :')

Ann_Pam Wat een mooie plaat. De kracht van de foto zit hier duidelijk in de rust; er zijn geen vervelende storende elementen. Heel mooi met diepte gewerkt door het takje voor het model, dat voegt zeker iets toe. Het model heeft een heldere blik, welke goed past bij de sfeer die je in de foto hebt gelegd. En niet te vergeten; wat een heerlijke naamsvermelding heb je, dat past er helemaal bij. :)

XiiaaooNaa Zoals altijd weer een mooie scherpe foto! Heel gaaf hoe het paard naar het licht toe buigt, dat voegt een stukje dynamiek toe in je foto; het wordt een interessanter lijnenspel.
Misschien dat ik zelf na wat dubben toch bij de rechterkant van het hoofd wat contrast had toegevoegd. Nu steekt dit lichtelijk af tegen contrast van de linkerzijde.

Marjoow Bijzondere kleuren! Een heel interessant lichtspel is er ontstaan, waardoor je even goed moet kijken naar de foto. Persoonlijk vind ik er net iets te veel ruimte omheen zitten, in het geval van een egale achtergrond voegt dat maar zelden iets toe. Je zou eventueel wat dichter op de vaas kunnen gaan staan, of bijvoorbeeld meerdere spiegels op de achtergrond zetten om zo de kijker nog meer mee te leiden in je foto. Als je dit goed doet, kun je de kijklijnen die je als kijker volgt, uiteindelijk allemaal weer terug brengen naar je onderwerp; de vaas.
Als spotlicht op de vaas gebruikt en de rest van de ruimte waar je als fotograaf helemaal verduisterd, hoef je ook niet bang te zijn dat je zelf zichtbar wordt op de spiegels.

Overigens de rest heel erg bedankt voor het commentaar! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 08:49

Ik ga ook commentaar geven als er nieuwe foto's geplaatst zijn, zo'n lange lijst in 1x gaat hem niet worden. := Mijn commentaar is niet heel uitgebreid hoor. :o

Ann_Pam : Mooi! Vind alleen de kleur op haar gezicht wat te wit, te flets maar verder heeft de foto een fijne sfeer. :j

XiiaaooNaa: Mooie foto, fijn licht. :j Verder niets op aan te merken. :D

Marjoww: Heel apart! Mooi die kleuren!! Ik vind hem alleen iets teveel in de hoek geplaatst maar dat is maar een klein puntje. :)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:06

NatassJa schreef:
Nee hoor, commentaar is ook niet verplicht! Alles mag, niets moet. Behalve iedere week een foto insturen ~~}>

:D

Oke, is mijn foto er tussendoor geschoten denk ik, die staat er niet bij ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:09

Mijn week 2:

Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:13

Vanavond maak ik een post :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:45

Zie nu inderdaad dat de foto niet goed is schepgesteld op het oog/gezicht.. Heb wel vaker ruzie, heb ook vaak als ik foto's maak van mens en paard dat mens in de achtergrond weg valt. Iemand een idee hoe dat komt? Diafragma al veranderd, en handmatig scherpstellen met die puntjes schijnt ook niet echt te werken..

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 09:56

Ik ga het ook proberen. Ik ben pas beginner en vind het heel lastig om commentaar op foto's te geven.

agossie Ik vind het een mooie foto met mooi scherpstelpunt.

Ann_Pam mooie foto met onscherpe achtergrond. alleen jammer van die hand.

Ash Ik vind alleen dat je logo een beetje weg valt.

Asselruiter erg gaaf gedaan met dat groen zo.

Babel hele mooie foto ik vind alleen de auto's een beetje jammer.

Balou_k mooie foto ik heb alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is

Bellatrix ik vind deze super mooi en heb er voor de rest ook geen commentaar op.

Binky grappig bedacht. en mooi scherp.

Bumblehorse Ik vind hem heel mooi in vind alleen de rails een beetje storend.

Calice Wat een super lieve foto ik vind echt heel mooi.

C_estmoi ik vind hem heel gaaf geworden. Ik zou alleen het spinnenwebje links weghalen

chip Prachtige foto zo in het zwart wit.

[bDeetjeeuh][/b] leuk bedacht alleen is hij volgens mij niet scherp.

DmNqUe Leuke foto

eclair98 wat een fantastische ezeltje. Ik vind het alleen een beetje jammer van de achtergrond.

EngeltjeS Prachtig foto van mens en paard. En mooi scherp

faatxhorse Hele mooie vuurwerk foto ik heb er niets op aan te merken.

Fellow wat een schattige foto.

Fennee Grappige foto volgens mij is hij alleen niet scherp.

Fenneeee mooie kat hij kijkt heel lief.

Gub wat een super foto. Ik heb hier niks op aan te merken.

Hanna_94 mooie muziek foto. alleen jammer van het stof dat op de plaat ligt.

HeavensLove Mooie foto je ziet alleen dat er een stuk teugel is weg gehaalt.

Iejoorr aperte foto erg mooi gedaan.

Irene96 Wat een fantastische foto! Ik heb hier niets op aan te merken.

ismy wat een prachtige foto. Ik vind alleen de plek van je logo een beetje storend.

Jessica1998 Grappige foto. Probeer de volgende keer alleen om je eigen schaduw te denken.

JewEmm grappige foto heb er niks op aan te merken.

JilLinda tof idee ik heb er ook niks aan toe toevoegen.

JNSW Wat een geweldige foto!

Joey wat een schattige foto. En mooi scherp.

Joey_Lover wat een schattig beestje. Volgens mij is je foto alleen iets over belicht?

Kelszz Ik vind de foto wel grappig. Ik vind alleen dat er onder nog een groot vlak over is.

_Kiki_, Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.

kimberly23 leuke foto en is volgens mij mooi scherp.

laurajoy15 in een woord Wauw! Echt heel mooi gedaan.

Leonyr Wat een gave foto. Hele mooie kleuren.

Lipydo Wauw _/-\o_ heel mooi gedaan.

lizaa01 wat een prachtige foto.

lovepaard123 Grappige foto. Ik vind het alleen jammer dat hij schuin loopt.

love_western mooie foto. Alleen jammer dat hij niet scherp is.

manonevot Mooie foto ik heb er niets op aan te merken.

marit Wat een gave foto. Ik ben groot fan van jouw foto's :D

Marjoow Prachtige foto! het lijkt net een vogel.

MichieldeM Wat een gave foto.

MyHu Grappige foto. Ik vind alleen de takken een beetje storend.

naomi_g1998 mooie foto. Het lijkt alleen of je lens vies is?

natassja Mooie foto. Ik vind het alleen jammer van die rook in het gezicht van het model.

nefertarie Wat een mooie foto ik heb er niets op aan te merken.

Nynke_Mandy Mooie foto. Ik zie volgens mij alleen veel ruis op je foto

Racheel Mooie foto. Alleen jammer van het snotje bij het oog.

Revanchess Wat een prachtige foto!

RianneH Ook echt een prachtige foto!

Robin_Riki Mooie foto. Het licht valt perfect op het paard.

Rozenveld Gave foto! Ik heb er niets op aan te merken.

Sachemlover wat een schattige foto.

Sanne_com een hele mooie detail foto.

showteam Ik vind hem prachtig die foto! Wat een super moment opnamen is dat :D

Sodeletuut Een mooie foto. Ik heb er niet op aan te merken.

Sokje_6 Ik vind het een prachtige foto!

Suuszels Mooie foto. Het oog is mooi scherp.

TammyVN In een woord prachtig! Ik heb er niets op aan te merken.

Tesseke Wat een gave foto. Erg mooi gedaan.

tinky12 Wat een top plaat! Echt heel mooi gedaan.

XiiaaooNaa Ik vind het een aparte foto. Ik snap alleen niet wat het is?

xLoki Prachtige foto. Ik heb er niets op aan te merken.

xxanoukxx1 Wat een lieve foto. Alleen jammer dat je foto zo klein is geworden.

ymor Mooie foto. De ogen zijn mooi scherp.

Nogmaals ik ben pas beginner en vind het heel moeilijk om commentaar op foto's te geven :)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:03

Ik ga maar proberen het de hele week een beetje bij te houden,anders is er geen beginnen aan zo tussen het huishouden ,werk, huisdieren en sociaalleven door. :)

Ann_Pam week 2 : Mooi ,ik hou van dat naturel!

XiaaooNaa : wat een lief koppie,ik zou alleen het licht anders laten vallen,misscien juist van de andere kant nemen? {zei zij die totaal niet weet hoe je met licht werkt :') }

Marjoww: Wat een pracht kleuren,mijn ogen worden er constant naar toe getrokken dus dan is hij goed denk ik!

Bellatrix:Het contrast is moooooi, toch had ik graag de hele boom willen zien.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 11:04

Wat ik doe, is een word documentje maken. Dat doe ik ook met de lijst en dus ook met "beoordelen". Ik kan dan rustig de foto's bekijken en in word alles intypen. Dan copy/paste en klaar is klara! :D

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:26

Ik zal vanaf deze week gaan reageren. Ik ben te druk om nog op de lijst van vorige week te reageren. Dus vanaf deze week ook reacties van mij.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:29

Ann_Pam, leuke foto, de kleuren hadden van mij wat feller gemogen maar ik ben gek op kleur in foto's!

XiiaaooNaa, Wat een lekker zonnetje! Paard kijkt erg lief uit zijn ogen dus je hebt dat moment goed te pakken.

Marjoow, wat een gave foto!! Wat is het? Erg mooi dat die kleuren zo doorlopen in de achtergrond.

Bellatrix, mooi met dat paars. Heel bijzondere foto.

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:31

Ik zou graag met Lightroom werken, dus ik had even op internet gesnuffeld maar volgens mij is het behoorlijk prijzig.... Klopt dit? Of zijn er ook goedkope versie's/gratis versie's?
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:33

naomi_g1998 schreef:
Hanna_94, vind ik ook heel leuk! Enige minpuntje vind ik dat gouden ding daarachter. Waarschijnlijk hoort het er bij maar ik stoor me er persoonlijk aan, haha. Wel heel gaaf hoe je die punt zo scherp hebt gekregen en dat de letters 'sound box' ook goed zichtbaar zijn!

Dat gouden ding is inderdaad een belangrijk stuk in de grammofoon, dit houdt namelijk de naald vast :)
Dus ja, daar kan ik weinig aan doen :P

Verder nogmaals bedankt aan degene die commentaar hebben gegeven! Helemaal super!
En tja, stoffig... Old and stoffie :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:33

Ik heb net LR5 gekocht bj bol.com. €104.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:34

Als middelbare scholier kun je een pakket kopen met alle Adobe programmas voor ongeveer €100,- per jaar.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 11:40

Ik heb Photoshop Elements 11. Prima programma, maar ik mis wel heel veel mogelijkheden in vergelijking met CS. Helaas heb ik voor CS gewoon geen geld, dus ik ben hierop aangewezen. Eigenlijk moet ik gewoon een goede PS cursus voor Elements gaan volgen want er kan veeeeeeel meer mee dan wat ik er nu uit krijg. Ga denk ik maar eens tuts op youtube opzoeken. :j

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:43

Hierbij mijn lijst met feedback.

Agossie
Mooie foto. Fijne kleuren en scherptediepte. En ja, misschien ergens jammer van dat elastiekje.
Maar het stoort me niet heel erg.

Ann_Pam
Leuke foto. Ik zou het nog mooier vinden – gezien je achtergrond, niet helemaal zwart en met wat details- als er nog een stukje meer hand te zien was, zodat het iets persoonlijker wordt.

Ash_
De foto lijkt een beetje onscherp. Ik vind het jammer dat er rechts bovenaan wat vuurwerk half op staat. Verder een leuke foto!

Asselruiter
Prachtige kleuren. Ik had bij deze foto wel iets meer detail willen zien. Er zijn maar kleine stukjes scherp en daarop kan je niet zoveel details zien. Misschien iets meer gericht op 1 blad en de rest wat onscherp op de achtergrond.

Babel
Heerlijk om een mooi weer foto te zien. Ik stoor me wel een beetje aan die rondjes (stofjes?) op je foto, helemaal zo dicht de personen op de foto. Verder een leuke foto, mooie indeling.

Balou_k
Ik mis wat scherpte bij het oog, de oren lijken scherper te zijn. Klopt dat?
Ik vind het wel een mooie foto, het vieze stoort me niet echt op deze foto. Het heeft juist wel wat, gewoon zoals het is.

Bellatrix
Mooie foto hoor, jammer van het scheve hek. Ik vind de linker boven hoek wel een beetje licht. Had misschien iets minder gemogen. Vind het wel erg mooi dat er een ademwolkje van het paard te zien is!

Binky
Prachtige tekst! Ik vind je onderwerp wel een beetje saai uitkomen zo, maar het sluit wel aan bij de rest. Zou zo als een kaartje doorkunnen.

Bumblehorse
Die railing he ;) dat heb je vast al eerder gehoord. Liever zonder, of wat verderaf zodat het echt bij de foto hoor.

Calice
Prachtig beeld! Ik denk dat het een goede keuze is om hem in zwart wit te doen, het onderwerp komt er zo sterk uit.

C_estmoi
Je hebt het licht goed weergegeven tegen zo’n donkere achtergrond. Het is niet te fel, prettig om naar te kijken, wel een beetje saai.

Chip
De takkenrand is wel een beetje dik, en ik zou het fijn vinden als de pony’s op de schtergrond wat scherper zouden zijn. De takken daarintegen zouden wat minder scherp mogen zijn misschien.
Veder wel een mooie foto hoor!

Deetjeeuh
Jammer van de rook tussendoor, en dat er halve stukjes op staan.
Toch heeft de foto wel wat vind ik, door de verschillende kleuren en vormen.
Leuk gedaan!

DmNqUe
Mooie foto! Mijn oog trekt alleen wel naar het tuig, dit lijkt scherper te zijn dan de kop/ogen.
Ik zou het ook fijn vinden om iets meer ruimte te zien bij de poten. Je onderwerp zit nu wel heel dicht tegen het randje aan.

eclair98
Ik moest wel lachten om deze foto. Maar zou het leuk gevonden hebben als er wat meer van de ezel te zien was, en wat minder storende dingen op de achtergond. Foto iets meer van bovenaf misschien.

EngeltjeS
Leuke foto hoor. Maar om het groot klein uit te beelden (dat was toch de bedoeling) zou ik het leuk vinden om wat meer het verschil te kunnen zien. Dus iets meer aftsand van de onderwerp.
Nu valt het voor mij niet zo heel erg op wat je met deze foto bedoelt te zeggen.

Faatxhorse
Deze foto vind ik erg mooi. Onderwerp staat er mooi in zijn geheel op, en heeft ook nog verschillende kleuren. Goed gedaan!

Fellow
Leuke pony ;) Het hoofd had van mij iets scherper gemogen, en de achtergrond leidt een beetje af.
Leuke foto verder.

Fennee
Ik mis een beetje kleur in deze foto. Kleuren zijn een beetje mat. Wel leuk die twee kontjes naast elkaar zo :) Je onderwerp staat netjes in het midden en de horizon is zo goed als recht. Goed begin!

Fenneeee
Mooie foto! Het zwart wit maakt het misschien wel een beetje gewoontjes zo. Maar kan je ook niet zo goed vertellen wat ik eraan mis. Misschien iets meer scherpte op de ogen en wat contrast.

Hanna_94
Leuk gedaan! Ik zou het mooi gevnden hebben als de punt van de naald ook helemaal scerp was geweest.

HeavensLove
Mooie foto, paard staat er mooi op. Die bitringen lijken wel een beetje gek zo. Net of ze nergens aan vast zitten.

Iejoorr
Afarte foto, wel leuk gedaan. Ik heb je post nog niet opgezocht, dus ben er nog niet achter wat het nu precies is. Dat maakt het wel interessant.

Irene96
Prachtige foto, had van mij iets donkerder gemogen, zodat je een klein beetje meer van het gezicht kan zien.

Ismy
Heel mooi gedaan!

Jessica_1998
De pony staat mooi in het midden. Leuk dat er ook nog een stukje mooi blauwe lucht te zien is.
Bij zo’n standfoto stoort het me wel een beetje dat de pony niet zo schoon is. Maar ik begrijp dat dat met dit weer ook niet zo makkelijk is. Daarom is het misschien makkelijker op een ander soort foto te maken, meer vanaf de voorkant bijvoorbeeld, zodat het vieze minder opvalt/stoort.

JewEmm
Leuke foto, mooie kleuren. Jammer dat het gezicht niet scherp is, en de ogen wat klein zijn.

Jilinda
Erg leuk gedaan! Mooi.

JNSW
Grappige foto! Ik zou het persoonlijk mooier gevonden hebben als op elke foto het jongetje en meisje even groot zouden zijn, of er meer verschil ik zou zitten. Tussen 1 en 2 zit een heel verschil, tussen2 en 3 bijna niet. Snap je?

Joey
Mooie foto! Wel een beetje ruis.

joey_lover
Mooi scherp! Lijkt wel wat flets door de flits denk ik? Maar een mooie foto hoor.

Kelszz_
Leuk die verschillende kleuren vuurwerk. De uitsnede had voor mij iets anders gemogen, wat minder langwerpig.
_Kiki_
Mooie sfeervolle foto!

kimberley23
Leuke foto zeg, erg mooi die lichtjes op de achtergrond. Leuk gedaan!

laurajoy15
Mooie foto, mis wel een beetje scherpte op het oog.

Leonyr
Erg mooi deze foto, de kleuren ook! Jammer dat zijn/ haar ;) bek niet helemaal scherp is.

Lipydo
Erg mooi gedaan!

Lizaa01
Mooie foto, jammer dat de achtergrond niet helemaal egaal is.

lovepaard123
Ik ben niet zo heel erg weg van een scheve foto. Jammer dat de pony’s er niet helemaal op staan, ik mis een oor en wat benen ;)

love_western
Mooie foto! Ik mis wel een beetje scherpte bij de kop. Kan dat kloppen? Met iets meer contrast kan dat er misschien meer uitspringen.

Manonnevot
Mooie foto, mooie kleuren ook. Jammer dat de lucht een beetje overbelicht is.

Marit
Erg leuk gemaakt!

Marjoow
Mooie foto. Ik zie er ook wel een soort van spook in, met twee doordringende ogen en grote grijparmen ;)

MichieldeM
Prachtig! Alleen de ogen lijken een beetje op te gaan in het donker. Ik denk dat ik het mooi gevonden had als de oren nog iets beter te zien zouden zijn.

Monbyou
Leuk gedaan!

MyHu
Mooi sprekend koppie! Het zwart had van mij iets zwarter gemogen. Maar je hebt de foto erg mooi gemaakt!

naomi_g1998
Mooie kleur lucht. Ik vind de foto verder wel een beetje gewoontjes/saai. Had wel iets meer willen zien op deze foto. Misschien wat meer boom ofzo, of omgeving.

NatassJa
Super foto, mooie style. Jammer van de rook voor haar oog. Dat stoort me een beetje.

Nefertarie
Mooie compositie. Het paard had voor mij wel wat meer kleur mogen hebben. Lijkt een beetje saai zo. Leuke foto verder!

Nynke_Mandy
Leuke foto, oortjes mooi naar voren. Wel veel ruis. Maar als de foto met bijv. een telefoon gemaakt is is dat ook wel begrijpelijk.

Racheel
Ik vind de foto een beetje saai, en stoor me ook wel wat aan de viezigheid boven het rechter oog.
Misschien de volgende keer eens vanaf een andere positie proberen een foto te maken

Revanches
Mooi gedaan, prachtige foto!

RianneH
Heel mooi zo’n scherp oog met de weerspiegeling van jezelf erin! Leuk gedaan.

Robin_Rikkie
Mooie foto. Jammer van de overbelichte lucht en gevlochten staart. Maar je hebt het paard er mooi opgezet!

Rozenveld
Aparte foto, maar toch vind ik het ook wel mooi.
Mooi scherp en het heeft wel wat dat de kin er net niet helemaal op staat.

SachemLover
Je hebt het onderwerp mooi in het midden, het roze knalt er lekker uit.
Goed begin!

Sanne_com
Deze foto maakt me benieuwd naar de rest van de omgeving. Leuk!

showteam
Super deze foto, erg mooi ook die blik van de kat!
Sodeletuut
Erg mooi! Jammer dat de ogen niet te zien zijn.

Sokje_6
Leuk dat je geen standaard compositie hebt gekozen. Ik heb het idee dat de foto wel een beetje saai wordt door het grijze.

Suuszels
Mooi gedaan!!

TammyVN
Prachtig!

Tesseke
Mooi gedaan! Ik denk dat ik het nog mooier zou vinden als de lucht wat meer blauw was geweest.

Tinky12
Heel mooi!

XiiaaooNaa
Erg leuk gedaan!

xLoki
Mooie foto, de ogen zijn misschien iets teveel bewerkt in vergelijking met de rest.

xxanoukxx1
Jammer dat de foto zo klein is. Hij ziet er wel vrolijk uit!

Ymor
Je hebt de kleuren er mooi op weten te krijgen. Mooie foto!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 11:51

Het was gewoon een leuk paard heb ik hé plaatje! Geen voorbereidingen getroffen, nu merkte ik later wel op dat mijn lens vies was, dit heb ik schoon gemaakt maar er zit of in de zoeker of ergens anders een vlek/haar? Ik heb zo'n kwastje met pompje maar die ben ik kwijt niet handig..
Op de foto's zie ik de vlek/haar niet.

Ik vind het soms lastig om goed scherp te stellen moet ik toe geven, maar heb dan ook maar +/- 10 keer foto's gemaakt. Zeker als er een paard en mens op de foto staan dan is er vaak een van de twee niet scherp. Ik heb al geprobeerd om scherp te stellen met die puntjes die je kan wijzigen, en met auto focus etc.

Ik weet nu wel dat ik het paard mooi scherper kan hebben als ik eerst scherp stel op de ogen en daarna de foto maak. Had van mijn paard maar 4 foto's gemaakt even snel snel omdat ik van een stal genoot foto's ging maken. Deze vond ik wel erg leuk overigens, wellicht dat mensen deze willen zien en hier 'commentaar, feedback' over willen geven.

Tips voor het scherp stellen zijn welkom! Zeker voor rij/beweging foto's, ik gooi de ISO nu hoger en de sluitertijd op 450 wellicht dat ik deze nog hoger moet gooien?

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 12:31

Mijn week 2,
Heb hem niet nabewerkt aangezien ik geen idee heb hoe mijn psp werkt. Dus de horizon hoort recht, maar dit kon ik niet doen met een bewerkprogramma.
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 12:34

Kelszz_ : Ik vind het jammer dat je hem zo erg gecropt hebt. Ik vind hem te krap bovenaan...

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 12:40

Ik hoop dat ik nog mee mag doen.
Mijn naam is Brenda en ik fotografeer hobbymatig. Ik wil de 52 weken doen om mijzelf mee aan te sporen tot het maken van foto's. Ik heb een knappe camera en vind hem te duur en zonde om hem in de kast te laten liggen.
Ik beschik over een Nikon D90, met een Sigma 70-300mm en een Nikkor 18mm geloof ik :o
Hierbij mijn week 1:
Afbeelding