maari k wil fotos maken in t natuurgebied bij mn verzorgpaarden, maar dan is t schemerig en mooie fotos maken lukt me dan niet

dus morgen maar even een poging wagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:XiiaaooNaa schreef:Haha oke, wist ik niet. Dat hij op Facebook staat betekend bij jou dat het een goede foto is?(:
Vervelend die fotojatters...zij denken heel anders over foto's op het internet.
Bedoel met je copyright niet de tekst...maar ik dit geval de kleur...maarja(:
Dat hij op Facebook staat betekend dat het een goede foto is, maar niet top. Hij gaat niet in mijn portfolio, om het zo maar te zeggen.
Tja, het jatten is niet toegestaan, maar helaas was het een één of andere russische site en ik heb pogingen gedaan om hem eraf te krijgen, maar die zijn jammerlijk mislukt. Ook een hele discussie met een (nogal domme en zeer schreeuwerige) Amerikaanse die beweerde dat zodra je een foto op internet zet, er geen copyright meer op zit... Dus ik ben er voorzichtig mee geworden.
Ah! De kleur!! Ja, die probeerde ik dus subtiel te houden en hem dus ook lichtblauw, net als de lucht, en niet over/door het paard heen...Missie mislukt!
Ik zal volgend keer eens kijken of ik hem anders kan zetten.
Je staat er trouwens ook bij mij bij op de lijst, hoor!
XiiaaooNaa schreef:Echt vervelend! Zoveel mensen beweren dat als een foto op internet staat dat de rechten weg zijn...
Echt heel jammer! Zit er eigenlijk ook over te denken om vanaf nu mijn copright duidelijker neer te zetten.
Voor je copyright tip misschien, als je hem in het zwart erop zet...
dan hoef je alleen de dekking wat lager te zetten en hij staat ook prima!
Welke lijst?:P
Nooor_ schreef:Bij mij is hij nergens onderbelicht?
Maar bedankt voor de tips verder (: Zal proberen om inderdaad meer op ooghoogte te gaan zitten.