Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Misschien moet ik toch ook maar eens even "mijn studio" in om een drieluik te maken...

) gemaakt. Maar vond het al heel wat dat ik inspiratie had voor een drieluik. Overigens heb ik met de 'nieuwe' photobucket ook het probleem dat ik niet meer kan vinden waar je het formaat in kan stellen. Te groot formaat is nu geen ramp, kan die mooi in een link verstopt.
Nog een keer niet meedoen vond ik ook niet leuk, nu is camera iig alweer keer tevoorschijn gehaald. Bedacht toen soep op was dat het misschien ook wel leuker was geweest als de middelste links stond en dan in midden een kom met nog maar de helft soep.
Vind het ook een mooie foto, zeker met die lucht erbij.
Althans bij mij wel als ik er op klik. Of kan photobucket ook op privé staan? Want dan moet ik dat even aan gaan passen..
idinn schreef:Mijn foto staat gewoon onder het woordje linkAlthans bij mij wel als ik er op klik. Of kan photobucket ook op privé staan? Want dan moet ik dat even aan gaan passen..
Heb een tijdje zo'n virus gehad dat veel woorden als link stonden, ik denk dat ik niet meer zo oplet daardoor.
Wil deze voor mezelf nog een keer overdag opnieuw doen. En dan ook even op schotel en kom aanstippen dat die op elke foto precies gelijk staat. Ook dat is nu wat verschoven telkens. En de kat de kamer uit, dan hoeft statief ook niet van zijn plek af. Alleen ik was al hele dag weg en dan kat uit de kamer verbannen .. hij kijkt dan zo zielig
Wil dan ook een drieluik met links volle kom, midden halfvolle en rechts lege kom maken.F_Orumster schreef:Met lensjekeer bedoel je je telelens omdraaien met een tussenring ertussen? Daar hoor ik mijn collega ook weleens over.
Ik ga nu zoeken hoe ik het 3luik shoppen moet...