Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb op dit moment ook alleen maar een kitlens en die is verder hartstikke goed en daar kun je ook zeker hele mooie foto's mee maken! Ik mis zelf alleen al snel het zoom bereik, vandaar dat ik binnenkort een andere lens aanschaf.
). Konden ze wel in orde brengen maar ze hebben mij aangeraden hem gewoon "op" te gebruiken, zeker omdat hij het nog gewoon goed doet. Het herstellen zou echt zinloos zijn, kon ik beter een nieuwe camera kopen 
En bij voorkeur ook Canon omdat ik de camera die ik nu heb gewoon super vind 
Ook de betere kwaliteit van filmpjes vind ik echt super, al is dat niet het belangrijkste bij een fotocamera, maar toch gebruik ik die optie best wel veel 

(en zo op het zicht past hij ook nog net in mijn tasje
).

Citaat:Canon PowerShot SX200 IS digital camera : Canon versterkt zijn PowerShot camera assortiment met de Canon PowerShot SX200 IS - een nieuw superzoom model in een opvallend compacte body. Daarmee lijkt Canon antwoord te hebben gevonden op het succes van de Panasonic LUMIX TZ serie camera’s. Met een groothoekobjectief (28 mm) met 12x optische zoom en aangestuurd door Canons DIGIC 4-processor die razendsnel een voortreffelijke beeldkwaliteit produceert, is de 12,1 Megapixel Canon SX200IS camera de ideale reisgezel. Movies vol details kunt u vastleggen in High Definition (720p, 30 bps) en via de ingebouwde HDMI-aansluiting bekijken op een HD-televisie. De Manual mode verschaft gebruikers volledige controle op het moment dat zij dat willen.

alleen heeft die van mijn vader geen filmmogelijkheden
)
.
Niet om je aan te vallen, maar een DSLR koop je niet zomaar en het is fijn als je ook zelf camera's kunt beoordelen ipv alleen af te gaan op ervaringen van anderen! 
Nueve schreef:Cameee, misschien moet je je eerst zelf wat meer verdiepen in camera's?Niet om je aan te vallen, maar een DSLR koop je niet zomaar en het is fijn als je ook zelf camera's kunt beoordelen ipv alleen af te gaan op ervaringen van anderen!
. Maar hij komt er sowieso
.