[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:06

Door kilometers te maken, komt dat vanzelf ook wel inderdaad. Die zonsondergang is ook in RAW gemaakt? Want dan kun je er nog veel meer warmte in krijgen namelijk.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:23

Precies, komt vanzelf wel. Eeh, geloof het wel. Ik ben alleen ook nog niet zo goed met photoshop.. :oo
Heb ook een proefversie van Lightroom geprobeerd. Dat beviel mij eigenlijk beter. Ik heb het er alleen nog niet voor over om een betaalde versie te nemen. (iets met samenwonen en zo :+ )

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:29

Kan ik begrijpen inderdaad, PS vond ik met RAW bestanden ook moeilijker. Zit er niet een computerprogramma bij jouw camera voor RAW bewerkingen? Daar kun je vaak ook basis bewerkingen mee doen namelijk.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:44

Ik heb op de PC nog Scarab Darkroom, maar die gebruikte ik om RAW om te zetten in JPG. Weet niet of je dat kent? Doe er weinig meer mee haha.
Ik heb nu een Canon 70D, daar zal ongetwijfeld iets op zitten. Ik heb mij er alleen nog niet zover in verdiept.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:48

Dat zegt mij niets, sorry. := wellicht Youtube wel?

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:16

Murthul, ja dat snap ik, maar ik vind het fijn om feedback te krijgen omdat ik er vaak echt wat aan heb en dan leer ik er weer iets van!

LinSa schreef:
rosslover schreef:
week 18
[ Afbeelding ]

Gevonden! *D

Mooie DOF, lekker sfeertje geeft dat! Ik had persoonlijk het hoofd of iets krapper uitgesneden of juist ruimer. Het oogt net niet helemaal lekker bij de oren, daar zie je eigenlijk net iets te veel of te weinig. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. :o

Bedankt! Ik zal er nog eens naar kijken en het misschien nog aanpassen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:22

Ik heb via pb contact gehad met Agossie en ik ga vanaf nu ook mee doen aan dit leuke project.
Ik lees al enkele weken mee en ik bewonder alle mooie foto's.

Ik ga mijn best doen om iedereen feedback te geven en actief mee te kletsen!

Voor nu ga ik proberen feedback te geven vanaf deze week, week 18:
Rosslover: Leuke, gewaagde compositie. Persoonlijk had ik het oog wat lichter willen zien, er lijkt nu wat schaduw op het hoofd te vallen.
Mariett: Hele sterke plaat, vooral de ogen komen mooi uit!
glenstorm: Zonde van de ruis, maar dat zei je zelf al. Ik had denk ik gekozen om een iets meer ruimte aan alle kanten te hebben, hij is nu heel krap gekaderd.
Tivara: Prachtig! Wat een mooie kleuren! Ik kan er naar blijven kijken. Heel mooi landschap, mooi vastgelegd en prachtige kleuren!
MarijeR: Wat apart zo met die fisheye. De bloem komt echt prachtig tot z'n recht!
Bellatrix: Mooie compositie, door wat minder contrast en kleuren lijkt het bijna wat 'vintage' te hebben. Wel zonde dat er ruis op de foto zit.
quartel: Leuk! Al had ik persoonlijk denk ik gekozen voor wat meer ruimte boven, de hoorns er helemaal op.
Tigress: En dat voor een eerste keer! Niet slecht. Knap dat het object zo scherp is en de rest zo mooi 'blur'.. Het brengt echt goed het gevoel van de cross over!
WiancaR: Hele mooie warme kleuren! Mooie foto! Bijna sprookjesachtig met die bloemen!
goriginal: Ook bij jou erg mooie en warme kleuren! Leuke 4-luik!
NESCAFE: Het lijkt net alsof ik naar een vintage kaart zit te kijken! Mooi!
Jolandaa_: Mooie scherpte-diepte. Jammer dat er schaduw op het lijfje valt, waardoor het zwarte nog donkerder is.
Racheel: Iets scheve horizon, verder mooie compositie.
LinSa: Sprookjesachtig is de foto zeker. Het had nog net wat mooier geweest als het paadje nog net iets scherper was, zodat de nadruk daar op lag.
Valerie98: Mooi moment, goed gepakt! Enige kleine minpuntje: de achtergrond is nog te aanwezig, had net wat mooier geweest als ze er wat verder af stonden, maar dat kon jij ook niet helpen ;) !
GerdjeHoran: Heerlijke hond! En wat ik persoonlijk erg mooi vind is het hekwerk, het lijkt 'oneindig' door te gaan.
Maaaarije: Prachtig moment gevangen! De schaduw op de zijkant van zijn hoofd is het enige minpuntje wat mij betreft.
Ik moest overigens echt even goed kijken, ik dacht: 'Heeft ie nou echt een hoorn uit z'n mond steken?'.
k_m: Mooi, ik heb nog weinig ervaring met studiofotografie. Dus heb er weinig op aan te merken.
taarss Mooie kleuren! En prachtig hoe sprekend de ogen zijn!
IsaCalixa: Mooi! Ik had persoonlijk iets meer ruimte willen zien aan de bovenkant.
Verder lijkt het hoofd van het paard niet helemaal scherp, of het komt doordat het wat overbelicht is en op de achtergrond wegvalt.
LoveUggs: Ik houd van bloesem! Mooie kleuren!
EskeGirl: Mooie culturele plaat!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:40

Week 18
Mijn broer met mijn neefje. Deze foto hebben ze 5 jaar geleden gemaakt en hij wilde graag een '5-years-later'-foto!
Eigen opmerking: Te weinig ruimte aan de linkerkant van de foto.
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 23:14

Oeh! Wat jammer dat je inderdaad nèt dat kleine randje van de schouder hebt moeten afsnijden. Verder wel een hele mooie foto. Liefde.

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 00:05

Week 18

Gisteren m'n kat op de foto gezet. Compositie vind ik mooi, scherpte kan beter en hij is ook een beetje overbelicht.
Helaas kwaliteitverlies door de boktupload.

Afbeelding

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 07:13

Dank je wel Fem, Foto`s met de hoorns er helemaal op zijn er ook, ik vond alleen deze wat meer spreken. Het is dan ook lastig kiezen uit een paar honderd plaatjes :')

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:56

Bedankt Magda voor de feedback!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:24

Fem schreef:
IsaCalixa: Mooi! Ik had persoonlijk iets meer ruimte willen zien aan de bovenkant.
Verder lijkt het hoofd van het paard niet helemaal scherp, of het komt doordat het wat overbelicht is en op de

Dat klopt, het was een beetje een experimentje met nabewerking. Ben daar zelf ook niet helemaal tevreden over maar kreeg het niet veel beter dan dit :P Bedankt voor de feedback!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:52

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:12

Mijn week 18

Afbeelding

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:40

Magda, respect voor zo'n enorme bijlees en dank je voor je feedback. Grappig om na een paar weken weer naar de foto te kijken dan zie ik weer anders als toen ik hem net gemaakt had.

Linsa, bedankt voor de feedback. Ik heb het rood erin verwerkt voor het contrast met de kleur groen. Zonder dat rood zou het groen in de foto er anders uit zien.

Fem, welkom en dank je wel voor de feedback.

Deze week nog druk maar daarna ga ik mij ook weer eens wagen aan de feedback.

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:22

Vervolg feedback week 16:
Eskegirl: Leuke spontane foto! Leuk ook dat de kleur blauw van de lucht terugkomt in de foto. Jammer alleen van het hek op de achtergrond
wendy1987: Gaaf veulen zeg! Mooi scherp ook!
Killyen: Prachtige foto! niets op aan te merken
joeluna: Mooie lentefoto! Scherpte is ook prima!
Gracezella: Stuk voor stuk prachtige foto! Niets aan op te merken
Elle108030: Hele mooie heldere foto! Scherpte is ook erg mooi en het opspattende water is ook mooi vastgelegd. Jammer inderdaad van de staart maar is niet erg storend
Sodeletuut: Mooie scherpte foto, maar ben niet zo fan van de bewerking. Er zit nu een rare blauwe gloed over het been en ook het contrast van het rode halster vind ik niet zo mooi
Sanne_com: Prachtige foto! Niks aan op te merken
Agossie: Gave foto zeg! Vind hem net een tikkeltje te donker dat is alles
Eline91: Prachtige kleuren zeg! Niets aan op te merken
Sicayes: Prachtige foto zeg! Moooi scherp en de kleuren in de achtergrond passen mooi bij het paard
Crazy_horses: Gaaf idee maar vind het nu net iets te nep ogen. Had wat meer van de persoon willen zien ipv de bloemen
binky: Gave foto! Niks aan op te merken
Kimmetjee04: Wauw, echt een prachtige foto! Scherpte is echt super en hele fijne DOF
Dandy200: Vind het niet zo'n bijzondere foto. Vind het niet echt een mooi moment en compositie en de foto mist wat scherpte
Marit: Wauw, wat gaaaf zeg! Die bewerking is echt heel tof!
ismy: Mooie foto! Niets aan op te merken
Joysiee: Hele mooie foto! Fijne kleuren en mooi scherp!
Mariett: Mooie compositie heb je genomen en het zwartwit kijkt fijn weg! Wel mis ik wat scherpte
Heavenslove: Wauw, heel gaaf! Die paarse kleur past heel mooi bij de fries!
PrimaDonna_: Mooie foto! Gaaf ook zo met die lucht!
Gub: Gaaf zeg! Hele mooie kleuren ook!
Deetjeeuh: Wauw, prachtig scherp zeg en mooie heldere kleuren! Het enige minie puntje van kritiek is het 'vage' aan de linkerkant van het lijfje wat een beetje stoort
Robin_rikkie: Mooie heldere en scherpe foto! Inderdaad wel jammer van het paaltje
monbyou: Mooie scherpe foto. Vind hem alleen niet zo opvallend omdat het paard wat wegvalt in de witte achtergrond
Hanna_94: Wauw, prachtig zeg! Wat zijn die honden toch gaaf zeg!
Myhu: Mooi moment heb je genomen! Kleuren zijn ook mooi maar mis wat scherpte
Tivara: Mooie foto! Niets op aan te merken
Astor: Prachtige foto! Heel mooi moment, fijne bewerking en mooie compositie!
Marbri: Prachtige foto zeg! Niets aan op te merken
_Patriciaa: Mooie scherpe foto. Vind de compositie en de manier waarop de kat nu zit niet zo mooi en de foto is een tikkeltje te donker naar mijn mening
calice: Leuke orginele foto! Niks mis mee
Ash_: Prachtige foto! Erg mooi scherp en mooie kleuren en DOF
Marjoow: Scherpte is prima maar vind het moment niet mooi genomen, het paard en ruiter komen zo niet echt tot hun recht.
Kimdegroot94: Mooie scherpe foto en fijne kleuren!
Teszz: Mooie foto! Compositie is erg leuk en fijn scherp!
It_is_me: mooie foto! Niets aan op te merken
Niece: Vind de bewerking net niet to much hoor. Had de ogen van de tijger alleen wel wat meer opgelicht zodat deze wat mooier uitkomen
Sternphoto: Gave foto qua compositie en kleuren! Jammer idd van de scherpte
Magda_90: Prachtige foto! Fijne kleuren zeg!
caaramel: Mooie foto! Niets op aan te merken
Suuszels: Mooie en leuke foto! Fijne scherptediepte maar hij lijkt wat onscherp op het oog
K_m: Hele mooie en heldere foto! Niets op aan te merken
Verosjaak: Gaaf zeg! Hele onheilspellende sfeer in de foto!
Cathyenbeau: Mooie foto! Fijne kleuren maar mist wat scherpte
Revanches: Mooie heldere en scherpe foto! Had alleen wel aan de bovenkant wat gecropt
Sharonplugge: Hele mooie foto! Niets aan op te merken
showteam: Mooie foto! NIets op aan te merkne
jolijnn: Mooi moment heb je genomen. Jammer van de paaltjes, vind de bewerking ook niet zo fijn kijken en de foto oogt niet zo scherp
bumblehorse: Mooie foto! Fijne sfeer!
Maaarije: Leuke compositie en mooi hoe het licht valt op de zwaan. Jammer dat de foto wat scherpte mist
Tesseke: Hele mooie foto! Fijne DOF, scherpte is mooi op de ogen en compositie is ook prima!
Iejoorr: Vind het geen bijzondere foto. Het paard heeft geen fijne pose omdat het aan het grazen is. Het contrast ligt volgens mij ook aardig hoog want het paard oogt erg roodachtig. Ook vind ik de compositie niet zo mooi want het paard loopt nu als het ware tegen de rand van de foto aan. Opzich wel een rustige achtergrond!
LauraBloem: Mooie foto! Erg fijne kleuren, scherpte en de belichting is erg mooi. Mooie DOF ook!
Jilinda: Wat een mooie kleuren zeg! DOF is erg fijn om naar te kijken! Scherpte vind ik ook erg mooi
MZorro: Leuke spontane foto! Scherpte is mooi!
GerdjeHoran: Jammer van de ruis waardoor de foto een soort korrelige laag heeft en onscherp lijkt. Vind het wel een erg leuk moment en binnenbakselen blijft rotwerk!
Lipydo: Prachtige foto! De blik is erg sterk, foto is erg mooi scherp. Gewoon een top foto!
MarijeR: Mooie foto niets aan toe te voegen!
Jessica1998: Beide foto's vind ik niet zo bijzonder, ze springen er voor mij niet uit. De eerste vind ik erg druk en niet fijn kijken. Op de tweede vind ik de scherpte prima maar is de foto wel wat te donker.
Kanzi: Mooie foto, niets aan toe te voegen
_Elke: Je hebt de blik van de kikkers erg mooi weten vast te stellen, vind de compositie ook wel grappig maar had iets meer van de bovenkant over gehouden zodat je wat meer van de bovenste kikker ziet
quartel: Vind de zwartwit omzetting niet helemaal mooi. De zwanen lijken overbelicht en niet helemaal scherp. Ben benieuwd hoe de foto in kleur is.
JewEmm: Mooie heldere foto! NIets op aan te merken
manonfleur: Prima compositie. Jammer dat er wat scherpte mist en vind de foto een tikkeltje te donker
ponyaddicted: Foto is prima scherp. Vind het verder geen bijzondere foto, jammer van de auto op de achtergrond

Feedback week 17:
Ilvy: Mooie heldere foto zeg! Erg spontaan en mooi scherp
Nefertarie: Mooie scherpe foto. Had de foto wel wat gecropt, vooral aan de bovenkant daar is nu erg veel loze ruimte
quartel: Mooie heldere foto en fijne foto om naar te kijken
louiisa: Leuke foto! Had de compositie wel wat meer naar links of naar rechts gedaan ipv zo in het midden, zo springt het onderwerp er niet helemaal uit.
LOVESUSHI: Mooie spontane foto, heldere kleuren ook!
MarijeR: Erg gaaf zeg! De haan kijkt je echt recht aan, erg mooi scherp ook en hele fijne DOF!
horserider22: Oei, ik zie erg veel ruis en onscherpte. Je hebt wel een leuk moment gepakt maar binnenbak fotograferen is erg lastig
Bellatrix: Gaaf moment zeg! Jammer van de onscherpte!
NESCAFE: Vanaf rechts vind ik de bewerking erg gaaf, maar links vallen de witte manen erg weg in de achtergrond en dat vind ik wat minder fijn kijken. Foto is wel mooi scherp!
Brechtjee: Mooie compositie! Had de foto wel wat opgelicht zodat het diertje er wat meer uitspringt
Murthul: Hele lieve foto! Niets aan toe te voegen
IsaCalixa: Wauw, hele gave foto! Sfeertje is erg fijn. Echt zo'n alleen op de wereld gevoel krijg je erbij
Dandy200: Mooie silhouet foto, fijne kleuren ook!
Tivara: Mooie heldere foto! Niets op aan te merken
goriginal: Mooie foto! Bewerking is erg mooi zo met die bloesem. Jammer dat het paard net dat ene oortje naar achter heeft haha
joeluna: Pony staat er leuk op! De foto oogt alleen wat onscherp. Wel mooie DOF
Jespri: Gave foto! Geef thet sfeertje ook goed weer
Heavenslove: Erg gaaf! Mooi gedaan
Ingvild: Mooie foto! Fijn moment heb je gepakt, foto lijtk alleen wat onscherp
Xiiaanoaa: Wat een schatje! Fijne DOF zeg! Kleuren zijn prachtig!
Verosjaak: Awh, wat een scheetje zeg! Erg leuke foto en mooi scherp!
Showteam: Wat een fantastische foto, die blik van dat lammetje! Super mooi!
Cioccolato: MOoie foto! Paard kleurt erg mooi bij de achtergrond! Mooie scherp ook
S_imonee: Sterke foto! Sfeertje is goed gelukt zo met die zwartwit omzetting
calice: Vind de foto wat te overbelicht op de buik en de kleuren liggen alemaal te dicht bij elkaar waardoor het contrast een beetje wegvalt. Je had misschien beter voor een wat donker shirtje of donkere achtergrond kunnen kiezen
Eline91: Mooie foto! Niets aan op te merken
ismy: Hele gavefoto! Niets aan op te merken
Jolijnn: Mooie scherpte foto! Het maanoog springt er ook echt uit!
Valerie9: MOoie foto qua compositie. Jammer van de scherpte die mist
Asselruiter: Mooie foto! Compositie is erg mooi en de foto is ook erg mooi scherp
Gerdjehoran: Mooie foto ! NIets op aan te merken
Loveuggs: Beide foto's zijn erg mooi, niets op aan te merken
Monbyou: Mooie foto, niets op aan te merken
Sodeletuut: Prachtige foto! Compositie is erg sterk, scherpte ook en DOF is ook prachtig
WiancaR: Wauw, hele mooie foto! Scherpte is erg mooi en heel mooi zo die twinkeling in de ogen. DOF is ook erg fijn om naar te kijken!
Suuszels: Mooie foto! Kleuren kijken erg fijn weg, DOF is ook erg mooie en compositie is ook erg leuk. De foto lijkt alleen wat scherpte te missen bij de ogen
Eskegirl: Gaaf zeg! De blauwe lucht maakt de foto echt af!
Jolandaa_: Mooie foto! Kleuren zijn erg mooi en scherpte ook!
Kimmetjee04: Wauw, prachtige foto! Kleuren zijn echt heeeel mooi!
Sternphoto: Prachtige foto! Scherpte is erg mooi en de kleuren passen ook erg mooi bij de hond
Rosslover: Prima compositie. Jammer van het overbelichte in de voorpluk en de rest van het paard dat wat te donker oogt. Had het paard ook of een paar meter naar voren gehaald of wat meer ingezoomd zodat de achtergrond wat onscherper is
Glenstorm: Mooie foto! Het enige wat ik op kan merken is dat het jamme rvan de ruiter op de achtergrond maar daar kun je verder weinig aan veranderen
Anouska15: Roosje! Mooie scherpe foto!
Mariett: MOoie foto! NIets op aan te merken
crazy_horses: Gave foto! NIets op aan te merken
binky: Prachtige foto! De druppels heb je erg mooi weten vast te leggen
Ash_: Mooie foto! Scherpte is erg mooi en de DOF ook!
Astor: Prachtige foto! Hele heldere kleuren ook en scherpte is erg mooi!
Crazyiris: Leuke foto qua compositie. Jammer van de schaduw rechts idd en de foto oogt niet helemaal scherp, een beetje korrelig maar dat kan natuurlijk ook de bedoeling zijn
Racheel: Mooie foto! Niets op aan te merken
Sanne_com: Wauw gave foto! Heel fijn sfeertje ook!
Joysiee: Mooie foto! Fijne kleuren ook!
_Patriciaa: Mooie foto! Hij oogt alleen wat onscherp
PrimaDonna_: Mooie foto! NIets op aan te merken
wendy1987: Hele lieve foto! Niets op aan te merken
Linsa: Leuke actie foto! De foto oogt alleen wat onscherp en wat te donker aan de rechterkant van het paard
It_is_me: Leuk zelfportret! Niets aan toe te voegen
billionache: Prachtige foto! Scherpte is echt heel mooi! Vind de compositie ook erg leuk zo met dat riet aan de rechterkant!
Marit: Wauw, prachtige foto! DOF is echt zo mooi en de kleuren spatten van het scherp af!
Niece: Mooie heldere foto maar het is nu lastig te zien wat voor dier het is. Had mooier geweest als de kat (?) naar de camera had gekeken
Magda_90: Mooie spontane foto! Fijne zwartwitomzetting ook
Maaarije: MOoie foto! Had de horizon alleen wel rechtgetrokken
Nefertarie: Mooie en spontane familie foto! Had de bovenkant alleen wel wat meer gecropt, nu heb je veel loze ruimte
Agossie: Awh lieve spontane foto zeg! Niets aan op te merken
Tesseke: Leuke en scherpte actie foto! Niets aan op te merken
Sicayes: Wauw, prachtig zeg! Kleuren zijn erg mooi
Teszz: Gave foto! Niets op aan te merken
Hanna_90: Wat een lieve blik heeft dat paard zeg! Prima scherp ook en mooi heldere!
RobinRikkie: Mooie foto! Scherpte is erg mooi en DOF kijkt ook fijn weg!
cathyenbeau: Geen bijzonder onderwerp maar wel erg mooi vastgelegd en de DOF is echt prachtig!
Deetjeeuh: Erg leuke compositie zeg, mooi scherp en DOF is prachtig!
Marjooow: Mooie foto! Kleuren zijn prachtig, zie wel wat ruis maar is niet storend
K_m: Niet helemaal mijn ding maar prima qua belichting en scherpte
Jessica1998: Had allereerst de foto wat meer van onder genomen door op je knieën te gaan zitten. Verder zit er ook een blauwe waas over de foto heen, vind ik hem niet helemaal scherp en is het jammer van de storende achtergrond
bumblehorse: Mooie foto! Leuke uitsnede en compositie en mooi moment heb je gepakt!
_Elke: Gaaf zeg! Heel mooi gedaan
hilly200: Mooie foto! Erg fijne zwart wit omzetting!
Myhu: Mooie foto! Scherpte is erg mooi en de foto is ook mooi helder
jilinda: Erg gaaf gedaan! Niets aan op te merken
Kanzi: Interessant qua scherpte zeg! Mooi gedaan!
Jewemm: Wauw, prachtig zo die roze lucht!
SharonPlugge: Gave foto zeg! Scherpte is erg mooi!
MZorro: Mooie heldere kleuren. Foto lijkt wat scherpte te missen en jammer dat het ene oortje er net niet op staat
Gub: Gave foto! Scherpte is erg mooi zeg!
caaramel: Mooie foto! Scherpte is mooi, vind de kleuren alleen niet van het beeld af spatten, een beetje gewoontjes
LauraBloem: Mooie foto! Scherpte is prima, DOF is ook erg mooi!
Revanches: Mooie foto! Niets op aan te merken

Week 18 komt binnekort!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:25

Dank voor fb !

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:32

Week 18:
Afbeelding

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:33

Dit is geen inzending maar ik had Agossie beloofd even te posten als het zo ver was :)) .

Vandaag ben ik bevallen van onze kleine zoon Tim :) . Alles is goed gegaan en Jesse is dol op zijn kleine broertje :+:
Even een snel fototje van de broertjes samen :D .
Afbeelding

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:34

gefeliciteerd calice!!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:35

Oooh, kijk dat dan <3

Van harte!!
Jeetje taars, wat een bijlees _O_ Jullie allemaal trouwens! Ik zal binnenkort ook eens een start maken met bijleesposts :D

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:36

Taars, dank je wel voor je feedback. Mijn idee was inderdaad om de lichte stukken van het paard nagenoeg te integreren met de achtergrond. Ik wilde een lijnenspel maken en vond de vorm hier mooi.

En Calice, gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door NESCAFE op 01-05-15 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:36

Gefeliciteerd Ilse! :D

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:38

Sjemig taarss.......jij hebt er werk van gemaakt....respect!!! _/-\o_
Dank je wel voor je feedback!!

Mooi murthul........fijne kleurencombi daar!!

Calice......... <3 <3 <3 Gefeliciteerd met je mooie wonder *\o/*