Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loulou schreef:jeuj ik heb mijn camera verkocht. ga morgen de canon 400D halen.
ben ook erg benieuwd of iedereen die 80 euro cashback al terug heeft. en waar hebben jullie dat formulier vandaan? ik zag dat je hem van de site kon halen, maar daar was hij tijdelijk niet beschikbaar... kun je die ook gewoon in de winkel krijgen. of echt alleen via internet?
WildChild schreef:Jongens, bij de Media Markt is de 350D kit deze week in Eindhoven 466 euro! En guess what, ik heb 'm gekocht! Aangezien het exacte verschil tussen de goedkoopste 350D en de 400D 206 euro was, heb ik toch gekozen voor de 350D. En ik begin meteen met sparen voor een goed objectief!
Renza schreef:Lenzen zijn belangrijker dan de body, dus imo kan je dat extra geld dat je voor een 400D betaalt ipv 350D beter daarin stoppen.
Renza schreef:Lenzen zijn belangrijker dan de body, dus imo kan je dat extra geld dat je voor een 400D betaalt ipv 350D beter daarin stoppen.
Kokomo schreef:Renza schreef:Lenzen zijn belangrijker dan de body, dus imo kan je dat extra geld dat je voor een 400D betaalt ipv 350D beter daarin stoppen.
Met de komst van de digitale fotografie is die stelling nog slechts gedeeltelijk waar. Bij de analoge hing het er dan nog vanaf wat voor filmrolletje je er in stopte, voor de digitale is daar de sensor voor in de plaats gekomen. Maar ook datgene wat de camera precies met dat bestand doet is van belang. Daarom is het nu ongeveer 50/50. De sensor van de 350D is niet zo goed als die van de 20D en 30D. Denk dat er daarom in de 400D wel en in de 30D geen nieuwe sensor in is gekomen. Die van de 30D is welliswaar 8Mp, net als de 350D, maar dat is een andere sensor die zelfs heel erg goed is. Die verslaat zelfs de Nikon 200D en de D2X in resolutie.
Yinari schreef:Oh, wat heerlijk, ik zie hier allemaal mensen die óók niet kunnen kiezen en op zoek zijn naar precies hetzelfde als ik!
Jullie zijn dus Canon fan? Ik zat te twijfelen over de Nikon 50d of 70d. Iemand heeft mij verteld dat een 18-200mm lens ideaal is...waar? of toch niet waar...
loulou schreef:heb m'n 400D net opgehaald. ben er nu al super blij mee haha.
vanavond eens flink uitproberen op stal.
heeft iemand toevallig de nederlandse handleiding? (mag ook digitaal) ik wil er eventueel best wat voor betalen....