Beeldige foto MB_foto, Wel had ik rechts liever iets meer ruimte ofwel meer licht gezien.
CrazyIris
Geplaatst: 05-07-14 14:26
Week 27 Allereerste écht geplande shoot! Ik was vrij tevreden met het resultaat, want ik zo'n felle zon is echt lastig
MyHu
Geplaatst: 05-07-14 15:31
Week 27 Lens EF 55-200mm 1:45-5.6 II Canon EOS 1100D Klein probeersel. Hmm, weet niet zo goed. Maar had deze week niet zoveel tijd dus ja, dan maar dit. Touwtje aan het hek stoort en de compositie. Het op achtergrond loop ook schuin naar rechts af.
Agossie: Ik ga deze week op kamp, misschien dat ik niet op tijd ben volgende week (Week 28) Maar ik zal proberen of het lukt!
Ahw jammer zeg (maar heel begrijpelijk hoor) fotomeeting van morgen gaat niet door... nu even iets verzinnen want het weer is ook niet echt lekker om erop uit te gaan... Iemand nog een heel erg leuk creatief idee? haha
Probeer iets met regen? Dat wil ik ook nog wel een keer proberen maar weet niet zo goed wat...iets van een glas water tot aan de rand buiten zetten in de regen en dan proberen de druppels die erin vallen er netjes scherp op te krijgen ofzo.
Week 27 Zonder logo...gewoon te lui sorry mensen, wie gaat er nou een foto van mn vriendje jatte Zelfs zo lui dat ik tinypic hem heb laten verkleinen dus vandaar wat minder scherp
Ik lever morgen mijn foto in, ben aanwezig op een dressuur wedstrijd dus moet vast wel wat uitkomen
Hanna_94
Geplaatst: 05-07-14 20:38
Epke tijdens de fotomeeting van 2 weken geleden. Onderaan een beetje te krap gekaderd, en misschien ook wel iets te centraal (links-rechts). Maar toch vind ik hem wel iets hebben
Ik zit in Amerika (New York!!) voor twee maanden dus ik plaats wel foto's maar pluk ze even van facebook af... Mijn scherm hier is niet gekallibreerd, dus vergeef me de rare kleurtjes
Ik stuur mijn eerste foto in, heb de camera nu 2 weken. Helaas wel binnen, met de keuken op de achtergrond, maar de kat komt wel sprekend over zoals hij is. Op de een of andere manier spreekt het me toch aan en als eerste foto lijkt het me niet verkeerd. Dit is Garfield, een van onze 4 katten.
Mag ik trouwens iets vragen? Of is dat heel erg offtopic? Sorry dan. Ik vroeg me af, toen jullie net begonnen met fotografie, zijn jullie er gewoon veel op uit getrokken om te oefenen? Of ook naar fotomeetings geweest of nog anders? Via bekenden met een dier bijvoorbeeld ofzo?
Ik heb nu mijn zoontje, hond en katten veel als oefenmateriaal, ook bijv in het bos en zo, maar andere dieren en omgeving is natuurlijk ook leuk.
monbyou
Geplaatst: 06-07-14 20:24
mijn week 27 de foto is vorige maand gemaakt ik had het deze week heel druk en kwam tijd tekort om een foto te maken.
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.