maaikemuis schreef:Nice!!!
Hij is in huis.. ik ga je zeggen dat het pinnen wel even goed zeer deed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elin_ schreef:k_m schreef:Beter een 55-250, die is kwalitatief pakken beter. Dat vind je ook 1000 keer terug in dit topic haha
Ik heb een 55-250 te koop
Ik ga kiezen uit canon 6d, 7d of 70d.
7d is sneller qua sluitertijd, maar 70d heeft hogere ISO mogelijkheden
Eefsel2109 schreef:Ik wil ook gaan upgradenik heb nu de 700D. Twijfel alleen tussen de 7D/7D2 of heeft iemand anders andere ideeën?
Op het moment gebruik ik het vooral voor dierenfotografie, maar wil graag mezelf steeds breder ontwikkelen
Qua lenzen heb ik de 70-200 2.8 , 50mm 1.8, 100 mm 2.8 en heb nog de 18-55 en 55-250 maar die laatste 2 gebruik ik erg weinig.
maaikemuis schreef:Voor FF zou ik voor de 810 gaan. Die staat nog altijd op mijn wishlist... Alleen die prijs....
Of de d4 natuurlijk, maar daar kan ik alleen van dromen (en Staatsloten kopen)
ikke schreef:Eefsel2109 schreef:Ik wil ook gaan upgradenik heb nu de 700D. Twijfel alleen tussen de 7D/7D2 of heeft iemand anders andere ideeën?
Op het moment gebruik ik het vooral voor dierenfotografie, maar wil graag mezelf steeds breder ontwikkelen
Qua lenzen heb ik de 70-200 2.8 , 50mm 1.8, 100 mm 2.8 en heb nog de 18-55 en 55-250 maar die laatste 2 gebruik ik erg weinig.
7DII is de opvolger van de 7D dus de enige reden om voor een 7D te gaan zou de prijs zijn.....
Die heb je in fatsoenlijke staat nu al voor zo'n 600 euro.
Courses schreef:300D is een enorm oud model. Zou ik niet meer doen.
anke_e schreef:Mijn doel is wel, om ervan alles mee te leren. maar wil ook niet over een jaar een nieuwe moeten kopen. Nu staat er bij mijn woonplaats een canon 400d te koop(voor 135 incl. 3 maand garantie). Dit zou de opvolger zijn van de 300? Wil liever een niet te dure camera omdat ik niet weet of ik het leuk ga vinden.
Shiloh schreef:anke_e schreef:Mijn doel is wel, om ervan alles mee te leren. maar wil ook niet over een jaar een nieuwe moeten kopen. Nu staat er bij mijn woonplaats een canon 400d te koop(voor 135 incl. 3 maand garantie). Dit zou de opvolger zijn van de 300? Wil liever een niet te dure camera omdat ik niet weet of ik het leuk ga vinden.
Ook om erachter te komen of je het leuk vind, heb je toch wel een hoger budget nodig. Of je het leuk vind, hangt namelijk ook af van of je degelijk materiaal hebt. Als je camera niet kan wat je wilt bereiken, ga je het ook niet leuk vinden. Fotografie is nou eenmaal duur.
Spaar nog even door en ga gewoon voor een recent model. Even google leert met dat de 400D van 2006 is! 10 jaar is lang in de fotografie wereld. Volgens mij irriteer je je in no time aan de matige kwaliteit.