Heavenslove: Mooie foto, heel apart zo het water. Heb je de foto veel bewerkt?
Jolandaa_: Ik vind het jammer dat de foto zo donker is. (De bomen) De weerspiegeling van de lucht in het water vind ik wel heel erg mooi!
Aurelia: Vind het een hele aparte foto, knap gemaakt. Ik vind alleen de weerspiegeling aan de bovenkant van het glas best jammer, dat leidt de aandacht een beetje af.
Leonie: Bij deze foto lijkt het net alsof hij een beetje ondersteboven is, je kijkt een beetje raar tegen het water aan heb ik het idee. Ook vind ik het thema niet helemaal goed naar voren komen, de aandacht staat vooral op de bloem en niet op het water

xMartJuH: Het is een nette foto, persoonlijk vind ik hem alleen niet zo interessant om naar te kijken.
NAIWHL: Mooie scherpe foto, en een leuk idee! Had de foto liever iets meer van voor gezien, zodat zijn/haar koppie er meer volledig op stond

Calice: Hele leuke foto, waar je spontaan van begint te glimlachen

Melody7: Ik vind het een niet zo hele duidelijke foto, je kunt niet zo goed zien dat het een ‘blad?!’ is. Ook zit er veel ruis in de foto en hij is niet helemaal goed scherp.
_Kiki_: Hele gave foto, maar hij lijkt niet helemaal scherp te zijn?
Quartel: Mooie foto, van mij had de achtergrond wel iets waziger mogen zijn, zodat het onderwerp wat meer de aandacht trekt.
Singasong: Je –opdegrondliggende- vijverfoto is goed gelukt

Manonnevot: Heel simpel maar toch heel mooi, ook op precies de goede plek scherp gesteld!
IVfotos: Ook hier had ik liever een iets wazigere achtergrond gezien, toch een hele mooie foto!
Suuszels: Waaw, hoe heb je dit gedaan met de pony? Ik vind het een hele leuke foto!
Tesseke: Echt een hele mooie foto, maar zoals je zelf al zei valt het water hier een beetje weg en is het jammer genoeg niet echt die veel met het thema te maken heeft.
_Tirzaaaaaa: Als de achtergrond net wat waziger was, was de foto net wat interessanter om naar te kijken. Er is nu niet echt 1 punt die de aandacht trekt, terwijl het mooi zou zijn als dat het water zou zijn

JewEmm: Ik had persoonlijk liever 1 punt gezien die de aandacht trekt, maar ik vind het toch een mooie foto!
Binky: Leuke foto, en een leuke compositie uitgekozen. Ook mooi scherp op het juiste punt, goed gedaan!
Zie dit zeker niet als commentaar, ik heb zelf ook maar een simpele camera waar je lang niet zoveel mee kunt