Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WildChild schreef:WOW. Had je de lens verzekerd of niet? Wat een rotverhaal. Ik zat inderdaad ook te denken aan een grotere tas, aangezien ik in een niet al te groot termijn waarschijnlijk een tweede lens wil aanschaffen.
Mijn vader las trouwens in een recensie op het internet dat de autofocus van de 400D wat onwillekeurig is, door de extra scherpstelpunten schijnt de camera onlogische keuzes te maken w.b. scherpstelling. Iemand ervaring hiermee?
Ik word hier thuis nog steeds overgehaald om de 350D te kopen, simpelweg omdat ik dan meteen een goede lens erbij kan kopen. Ik zit dus eigenlijk te twijfelen tussen deze keuzes:
400D + kitlens + snuittas/ andere tas..
350D+kitlens+telelens(weet absoluut nog niet welke) + grotere tas
350D body + telelens + grotere tas.
Steeds als ik een beslissing heb genomen, wordt deze toch weer door anderen beinvloed. Ik weet het nu echt niet meer. Dus nogmaals, sorry voor mijn vervelende vragen, maar binnen een paar dagen zal ik niets meer vragen, alleen nog maar antwoorden als ik iemand kan helpen.
WildChild schreef:WOW. Had je de lens verzekerd of niet? Wat een rotverhaal. Ik zat inderdaad ook te denken aan een grotere tas, aangezien ik in een niet al te groot termijn waarschijnlijk een tweede lens wil aanschaffen.
Mijn vader las trouwens in een recensie op het internet dat de autofocus van de 400D wat onwillekeurig is, door de extra scherpstelpunten schijnt de camera onlogische keuzes te maken w.b. scherpstelling. Iemand ervaring hiermee?
Ik word hier thuis nog steeds overgehaald om de 350D te kopen, simpelweg omdat ik dan meteen een goede lens erbij kan kopen. Ik zit dus eigenlijk te twijfelen tussen deze keuzes:
400D + kitlens + snuittas/ andere tas..
350D+kitlens+telelens(weet absoluut nog niet welke) + grotere tas
350D body + telelens + grotere tas.
Steeds als ik een beslissing heb genomen, wordt deze toch weer door anderen beinvloed. Ik weet het nu echt niet meer. Dus nogmaals, sorry voor mijn vervelende vragen, maar binnen een paar dagen zal ik niets meer vragen, alleen nog maar antwoorden als ik iemand kan helpen.
WildChild schreef:Bedankt! Bij de mediamarkt zijn ze toch wel een stuk duurder! Maar het enige nadeel is wel, ik ben niet in de gelegenheid om de kaartjes op te halen, dus zal ik 6,50 verzendkosten moeten betalen. En da´s wel veel, voor zo´n frutskaartje. Maar ik denk dat dat met verzekering enz. te maken heeft. Ik zal het eens met mijn vader overleggen
@DarkDreamer: Ik denk dat ik ook maar voor de 400D ga. Aangezien Nouks en Kokomo dat toch aanraden (En zij toch wel een beetje de proffessionals zijn hier..) denk ik dat het verstandig is om eerst te investeren in een goede body, en dan later nog objectieven erbij te kopen, dan in een keer alles te willen en dan na een tijdje toch balen omdat je bepaalde functies mist.
JW18 schreef:@darkdreamer, geen geheugenkaart bijgeleverd en er passen alleen compactflash kaartjes in.
muppetmayo schreef:Het is weer een tijdje geleden sinds ik weer iets van me heb laten horen. Ik heb toch weer een vraagje.
Ik ben in het bezit van een 55-200 lens. Nu wilde ik graag toch net ff wat meer zegmaar, en ben aan het kijken voor de 70-300 lens. Nu is mijn vraag, hoe bevalt deze lens?
Samantha_ schreef:Iemand ervaring met de olympus E400?
Die is nu bij de media markt in de aanbieding, met kitlens 14-42 voor 488,-.
En het is de compactste spiegelreflex?
xjudithx schreef:Aan de mensen met een Canon 400D: hebben jullie die 80 euro al terug? Ik heb de spullen (formulier, kopie bon, streepjescode) eind mei opgestuurd, maar niets meer gehoord.