Mik_beer schreef:2x op 1 pagina neerzetten zorgt er niet voor dat iedereen acute gaat tekenenTrouwens zijn je foto's veel te klein en onduidelijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mik_beer schreef:2x op 1 pagina neerzetten zorgt er niet voor dat iedereen acute gaat tekenenTrouwens zijn je foto's veel te klein en onduidelijk!
m00nlight schreef:ChingYi schreef:Ik wil het wel doen hoor Iepsel. Ik zet je wel even op mijn lijstje![]()
![]()
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
4 Newie(bezig)
5 Love_Wiepke(af)
6 mik_beer(moet nog beginnen)
7 _AnOuK_ (af)
8 xxalishakexx(bezig)
9 xXVeronaXx (moet nog beginnen)
10 KissMeQuick
11 xXVeronaXx [tek flame ]
12 Iepsel (moet nog beginnen
13 m00nlight
14Love_Wiepke
15
Nog 3 plaatsen vrij. Zet jezelf er maar bij![]()
en foto's het liefst via pm
love_wiepke schreef:![]()
nou sorry hoor!!!!!!
Wendy15 schreef:love_wiepke schreef:![]()
nou sorry hoor!!!!!!
Doe ff rustig ofzow! Ze heeft gewoon gelijk. 2 keer posten op 1 pagina is niet nodig en je foto's zijn erg klein. Er is net al gezegd dat als iemand z'n paard getekent wil er grotere foto's van moeten zijn...
Citaat:ik wou ze allen maar laten zien!!!!!!!!!!
en er staat onder
ALS
je wil mag je ze ook wel tekenen
LuckyandMiej schreef:Citaat:ik wou ze allen maar laten zien!!!!!!!!!!
en er staat onder
ALS
je wil mag je ze ook wel tekenen
Uh maar dan laat je ze tog niet hier zijn, Mischien kan je dat beter doen bij ITP en anders zet je ze gewoon een keer hier neer en geen 2 keer tog?
Smeejj schreef:Okay.. ik heb het aquarel-virus weer.. dus de eerste 3 mensen die het aandurven mij een aquarel-schilderij/tekening van hun paard te laten maken.. stuur me een pb
Wendy15 schreef:Smeejj schreef:Okay.. ik heb het aquarel-virus weer.. dus de eerste 3 mensen die het aandurven mij een aquarel-schilderij/tekening van hun paard te laten maken.. stuur me een pb
Doe je dat gratis?Dan wil ik wel heel graag. (als je dat wil doen zal ik je wel even een foto sturen.)
Smeejj schreef:Okay.. ik heb het aquarel-virus weer.. dus de eerste 3 mensen die het aandurven mij een aquarel-schilderij/tekening van hun paard te laten maken.. stuur me een pb
xXVeronaXx schreef:Smeejj schreef:Okay.. ik heb het aquarel-virus weer.. dus de eerste 3 mensen die het aandurven mij een aquarel-schilderij/tekening van hun paard te laten maken.. stuur me een pb
haha, je mag die foto van Verona wel proberen
whahaha
(grapje)
Smeejj schreef:Jij hebt toch ook nog andere/ mooiere foto's van Verona.. waarom stuur je er daar niet een van