Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karin1994 schreef:sommige foto's niet maar er zitten ook hele scherpe foto's tussen.
als ik ze op de laptop zet dan verbind ik de camera met een snoer en dan kopieer ik de foto's via bestanden en zet ze in een map, ik kan ze dan dubbelklikken en dan worden ze met een standaard programma van de laptop geopend.
ik zal eens kijken of ik het verschil kan laten zien
Liselot schreef:Waarom laat je hem niet gewoon op auto staan? Heb je tijdens de workshop ook duidelijk uitgelegd dat de camera het zelf eigenlijk altijd heel goed regelt en je dat niet steeds zelf hoeft in te stellen en te veranderen
Liselot schreef:Waarom laat je hem niet gewoon op auto staan? Heb je tijdens de workshop ook duidelijk uitgelegd dat de camera het zelf eigenlijk altijd heel goed regelt en je dat niet steeds zelf hoeft in te stellen en te veranderen
Nynkster schreef:Liselot schreef:Waarom laat je hem niet gewoon op auto staan? Heb je tijdens de workshop ook duidelijk uitgelegd dat de camera het zelf eigenlijk altijd heel goed regelt en je dat niet steeds zelf hoeft in te stellen en te veranderen
In de meeste gevallen wel, maar er zijn ook wel eens momenten dat hij dat niet goed pakt. Dan zul je er toch mee moeten werken denk iktenminste dat is ook wat ze op de opleiding vertellen en wat ik zelf ervaar