Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:Bij de Aldi en bij de Makro hadden ze 2 gig kaartjes voor nog geen 20 euro incl btw. zijn vast niet de allerbeste, maar ik denk dat ik er eentje ga halen
WildChild schreef:Oh jongens ik word gek, ik weet niet welke beslissing ik moet nemen.
Wat zouden jullie doen?
Canon EOS 400D + kitlens
OF
Canon EOS 350D + 18-200 Sigma objectief
Zit er nou echt zoveel verbetering in de 400D? Ik weet gewoon ff niet wat ik moet doen nu. Ik wil echt graag een goede beslissing maken, so please help me guys.
traan_beauty schreef:Kan iemand me vertellen hoe dat met die 80 euro terug actie is?
Die gaat tot 30 juni oid? Is dat in elke winkel waar de canon te koop is?
En als ik hem nú koop, krijg ik dus 80 euro terug? Of wordt dat van de prijs afgehouden?
80 euro minder zou wel héél fijn zijn.. Maar eigenlijk ben ik nog aan het sparen..
Texas1 schreef:ja en ik krijg die cashback actie nog steeds niet voor elkaar en die domme hummels daar kramen er gelijk computer termen uit dat ik t ook niet meer weet
Maar hebben jullie een tip misschien?? voor een foto? moet een foto van me broer zijn auto maken....rijdend...en dan wil die dat je ziet dat de wielen draaien etc. iemand tips?
Texas1 schreef:ja en ik krijg die cashback actie nog steeds niet voor elkaar en die domme hummels daar kramen er gelijk computer termen uit dat ik t ook niet meer weet
Maar hebben jullie een tip misschien?? voor een foto? moet een foto van me broer zijn auto maken....rijdend...en dan wil die dat je ziet dat de wielen draaien etc. iemand tips?
WildChild schreef:Maar hebben ze daar ook CompactFlash kaardjes? Want SD en XD zijn inderdaad een stuk goedkoper, maar deze passen niet in de meeste spiegelreflexcamera's. (Die dus CompactFlash kaartjes nodig hebben..)
Als ze ook CF kaarten hebben, ben ik zeer geintresseerd!
WildChild schreef:capopjekop schreef:Bij de Aldi en bij de Makro hadden ze 2 gig kaartjes voor nog geen 20 euro incl btw. zijn vast niet de allerbeste, maar ik denk dat ik er eentje ga halen
Maar hebben ze daar ook CompactFlash kaardjes? Want SD en XD zijn inderdaad een stuk goedkoper, maar deze passen niet in de meeste spiegelreflexcamera's. (Die dus CompactFlash kaartjes nodig hebben..)
Als ze ook CF kaarten hebben, ben ik zeer geintresseerd!
tinkerliefde schreef:Ik had even een vraagje:
weet iemand misschien wat voor geheugen kaartjes er gaan in de canon EOS 400D?
WildChild schreef:Sorry dat ik jullie nu alweer lastigval, maar morgen ga ik mijn camera (400D+18-55 is het toch geworden) kopen, en nu heb ik dus ook een geheugenkaartje+tas nodig. Ik ga denk ik in de buurtwinkel het kaartje van 30 Euro voor 2gig kopen, maar nu was ik aan het zoeken voor een tas. Ik stuitte toen op een pakket van de mediamarkt; starterspakket voor de 400D. Het bevat een snuittas, UV-filter voor de kitlens en een extra accu. Samen kost het €50,-. Doen? Of juist niet? Ik weet het niehiet!
xjudithx schreef:WildChild schreef:Sorry dat ik jullie nu alweer lastigval, maar morgen ga ik mijn camera (400D+18-55 is het toch geworden) kopen, en nu heb ik dus ook een geheugenkaartje+tas nodig. Ik ga denk ik in de buurtwinkel het kaartje van 30 Euro voor 2gig kopen, maar nu was ik aan het zoeken voor een tas. Ik stuitte toen op een pakket van de mediamarkt; starterspakket voor de 400D. Het bevat een snuittas, UV-filter voor de kitlens en een extra accu. Samen kost het €50,-. Doen? Of juist niet? Ik weet het niehiet!
Ik denk dat dat best een goede deal is, maar let wel op dat als je er nog een lens bij wil kopen in de toekomst dat het dan handiger is om een tas te kopen waar de lens bij in past. Verder heb ik niet zo'n goede ervaring met een snuittas: de mijne kieperde steeds om als ik 'm om had hangen. Ook een keer toen mijn camera er in zat en de tas nog niet dicht zat: camera valt eruit, recht op de telelens, lens kapot.