Foto kun je mailen naar: kris_overdetop@hotmail.com
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
capopjekop schreef:@ pattypaard, ik wil het wel proberen. Als je maar een grote en duidelijke foto stuurt. Maar verwacht geen wereld kwaliteit he
Foto kun je mailen naar: kris_overdetop@hotmail.com
Amanda schreef:Iemand anders mag het ook proberen hoor. Als je een uitdaging zoekt
Ik weet zelf hoe lastig het is. Zelf lukt het me niet. Omdat ik hem té goed ken misschien. En omdat hij niet de makkelijkste is om te tekenen
xXVeronaXx schreef:te klein
Gizzmo schreef:Help!!... Er is hier vast wel iemand die mij aan een duidelijke, shetlandpony foto kan helpen.. de pony moet een korte voorlok hebben en korte manen en een dikke vacht.. Ik heb ze namelijk als voorbeeld nodig voor een paar tekeningen... Dus heb je nog een mooie duidelijke foto voor mij, pb ze maar.. Alvast bedankt.....
Amanda schreef:Hij is mooi!
Die van Tyrano bedoel ik!!!
Smeejj schreef:
p.s. hoe stuur je a4 tekeningen op zonder ze te vouwen/kreuken?
Wendy15 schreef:Smeejj schreef:
p.s. hoe stuur je a4 tekeningen op zonder ze te vouwen/kreuken?
In zo'n grote enveloppe. Misschien met aan beide kanten een vel karton er tegenaan. Of aangetekent ofzow. Weet het ook niet precies.
Amanda schreef:Ik heb van die grote enveloppen met kartonnen achterkant.
Mik_beer schreef:Wat staan jou paarden allemaal 'apart' op de foto
love_wiepke schreef:Mik_beer schreef:Wat staan jou paarden allemaal 'apart' op de foto
inderdaat!
wel leuk tog...een keer andere fotos dan die standaard....
love_wiepke schreef:heey!!!!!!!!!!![]()
k heb een nieuwe foto...van mn grote schat!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ze kijk hier een beetje als een koe.....![]()
oe....oogje!![]()
h[img]ttp://groups.msn.com/_Secure/0UQAAAO0Ytxr1Dp1qWXHB6UKDVmptNPoLBiC1wRAuo1ywua8xkFhcvjMmuKWuHXvtCt5ZyrFxml*JLYo603xTvvjA9V5KVST7TNIv1eZ5gEZmq*Lu2nrJdyi83S5WDkag/schtjuwiepke.JPG.bmp?dc=4675513010945235218[/img]
deze vind ik lief!![]()
jammer van dat licht........![]()
neusje!!!!!!!!![]()
ook best wel mooi....![]()
beetje raar...![]()
ik wou ze gewoon even laten zien....maar als je wil tekenen..? ga je gang!!!![]()
![]()