Omdat ik normaal nooit feedback geef (te lui

Pagina 206.
Robin_Rikkie: Mooie scherpe foto! De ogen van het geitje springen er echt uit. Alleen de compositie had misschien wat spannender gemogen.
cathyenbeau: Deze foto spreekt mij niet echt aan. Ik zou een wat interessanter object op de voorgrond hebben gedaan

Deetjeeuh: Echt een mooie, zachte foto. Het enige puntje dat ik zou hebben, is dat de achtergrond een beetje rustiger had mogen zijn. (veel wilde takken, rechts een fel wit vlak)
Marjoow: Deze foto viel mij gelijk op toen ik door de pagina scrolde. Echt heel erg mooi belicht en erg sfeervol. Alleen jammer van de ruis, maar dat is misschien wel logisch met deze foto. (hoge iso?)
k_m: Op zich vind ik het wel leuk scherpgesteld op de ijzeren slijpsels? maar het is mij nog niet echt duidelijk om wat voor bedrijf dit nu gaat. Ik heb geen idee wat voor apparaat dat is en wat die man aan het doen is, misschien had je dat nog wat duidelijker naar voren kunnen brengen.
Jessica_1998: Niet echt een mooie foto, behoorlijk gewoontjes eigenlijk. Vraag me alleen af wat dat geitje daar doet haha. Maar verder had je wel meer mogen spelen met compositie/lichtval/scherptediepte etc..
Bumblehorse: Leuk moment vastgelegd! Alleen jammer dat de bal onscherp is, zou persoonlijk een hogere f waarde hebben ingesteld. En heb zo mijn twijfels over de langwerpige uitsnede.. Verder vind ik wel dat de foto echt mooie zachte kleuren heeft!
_Elke: Inderdaad goed gelukt! Mooie close up en goed scherp het rook vastgelegd. Heb er eigenlijk niet zo veel op aan te merken. Of nouja misschien is de foto in het zwart-wit ook wel gaaf? (beetje meer oud effect?)
hilly200: Haha, echt leuk bedacht zo dat de baby wordt vastgehouden door de ouders' handen. De foto is ook mooi scherp en je hebt mooi de blik van de baby vast weten te leggen. Vind alleen de achtergrond niet zo, beetje rare structuur. Misschien was ook een iets donkerdere achtergrond beter geweest om meer contrast te creeëren.
MyHu: Je hebt de kat mooi scherp weten vast te leggen en ook een mooie blik van de kat. Alleen wel erg drukke omgeving, dat leidt af.
jilinda: Ik vind hem opzich wel tof geworden! Ook een leuk idee. Ik zie alleen dat je letterlijk twee foto's over elkaar heen hebt geplaatst en dat maakt het erg druk. Je ziet bijvoorbeeld vaag op haar voorhoofd nog een strook haar. Ik zou dan bijv alleen de handen en de armen hebben gekopieerd en er vaag overheen hebben laten lopen. Ipv de hele foto.
Kanzi: Haha, leuk vastgelegd, dat ene madeliefje. Hij had naar mijn idee alleen nog wel ietsje scherper mogen zijn. En ik zou de kleuren van de foto nog iets warmer/zomers hebben gemaakt, nu is het nog een beetje een koude foto.
JewEmm: Meestal ben ik niet echt fan van zulke uitsnedes, maar hier vind ik het wel geslaagd. Je hebt een mooi groot deel van het landschap op de foto weten te krijgen. Het straalt ook wel een bepaald sfeertje uit. Niets op aan te merken eigenlijk.
SharonPlugge: Wow, mooi vastgelegd. Het lijkt mij erg moeilijk om een vliegende vogel scherp op de foto te krijgen. Dat is dus goed geslaagd. Wel had ik bijv de lucht als achtergrond mooier gevonden, maar ik kan mij voorstellen dat dat niet altijd mogelijk is in zo'n geval.
MZorro: Op zich heb je een leuk moment vastgelegd,maar het is erg jammer dat het gezicht van het meisje niet helemaal scherp is en dat het oor van het paard net afgesneden is. Ik vind het sowieso in zijn geheel een erg krappe uitsnede.
Gub: Haha, erg leuk moment zo met die hond en die spetters erbij. Alleen vind ik de positie van de hond niet zo. Het is namelijk net niet in het midden en ook net niet aan de zijkant. Dat doet een beetje af aan de foto. Ook lijkt het net niet lekker scherp te zijn.
caaramel: Ik vind dit niet zo'n spannende foto. Je had wel wat meer mogen spelen met de compositie. Ik denk dat een liggende foto zich in dit geval ook meer in zijn voordeel had gedaan.
LauraBloem: Leuke hond, ook grappig met dat oortje zo omhoog. Zijn rechteroog lijkt alleen niet helemaal scherp te zijn. Ik had het hondje ook iets meer naar links geplaatst. En ook wel jammer van de drukke achtergrond.
Revanches: Echt een mooie foto! Leuke blik van het meisje weten vast te leggen en mooi scherp. Alleen vind ik de woorden/logo's op de achtergrond een beetje afleidend. Die had ik gewoon helemaal wit gemaakt.
rosslover: Mooie foto, leuke compositie. Ik zou alleen de foto nog wat lichter hebben gemaakt, hij lijkt nu iets te donker. Verder niets op aan te merken!