*slijmslijm..*
Haha, nee hoor!
Snap nu ook wat je hier doet!

Ik heb jullie hulp nodig, lieverds!
Helpen jullie mij?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JoSav schreef:Nee, ken Verona niet.
Kom alleen oorspronkelijk uit de regio en ken dus een aantal maneges (en kende een aantal paardenmensen) aldaar. Ben dus zomaar iemand die iets herkenbaars zag.Wist alleen niet zeker dat het de manege in stein was.... ^^

xXVeronaXx schreef:JoSav schreef:Nee, ken Verona niet.
Kom alleen oorspronkelijk uit de regio en ken dus een aantal maneges (en kende een aantal paardenmensen) aldaar. Ben dus zomaar iemand die iets herkenbaars zag.Wist alleen niet zeker dat het de manege in stein was.... ^^
Welke paarden mensen eigenlijk?
misschien ken ik ze wel

ChingYi schreef:Ik wil het wel doen hoor Iepsel. Ik zet je wel even op mijn lijstje![]()
![]()
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
4 Newie(bezig)
5 Love_Wiepke(af)
6 mik_beer(moet nog beginnen)
7 _AnOuK_ (af)
8 xxalishakexx(bezig)
9 xXVeronaXx (moet nog beginnen)
10 KissMeQuick
11 xXVeronaXx [tek flame ]
12 Iepsel (moet nog beginnen
13 m00nlight
14
15
Nog 3 plaatsen vrij. Zet jezelf er maar bij![]()
en foto's het liefst via pm

Smeejj schreef:Inderdaad zijn de foto's erg klein, en daar worden de tekeningen ook niet echt mooier van. Mensen die nog willen dat ik teken moeten hun foto pb-en omdat ik het echt niet bij kan houden wie hier zijn foto geplaatst heeft... sorry![]()
Die van m00nlight is af, ik ga nu aan die van Amanda beginnen.
Smeejj schreef:Inderdaad zijn de foto's erg klein, en daar worden de tekeningen ook niet echt mooier van. Mensen die nog willen dat ik teken moeten hun foto pb-en omdat ik het echt niet bij kan houden wie hier zijn foto geplaatst heeft... sorry![]()
Smeejj schreef:Hmm.. die stond op mijn gmail geloof ik

Smeejj schreef:Waarvoor? Voor die foto van jou?? Die ga ik niet in aquarel doen hoor.. Is niet echt de moeite, misschien dat je een betere foto dan hebt?

Iris1702 schreef:Ik heb ook nog wel een paar foto's.![]()
Dus als iemand zich verveeld.... kies er een uit zou ik zeggen!!!!
Groetjes Iris

)
) Smeejj schreef:

Quote schreef:Wil dr iemand zich nog eens uitleven op Vico?
Ik zou er erg blij mee zijn!
capopjekop schreef:Ik wil ook best wat proberen te tekenen, maar ik ben nog lang zo goed niet als sommige hier. Ik dus dus het liefst simpele hoofden zonder halsters enz
Hier een voorbeeld
viewtopic.php?f=68&t=384201