[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DShots

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:01

Mijn foto komt denk zondag pas.
Zondag een husky meeting, met een nieuwe lens dus die gaan we even mooi uit testen :D

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:03

Mijn foto van week 26. Hoop dat het nog net optijd is.

De foto heb ik gister gemaakt, tijdens de training van Vals.

Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:18

Aaaah ik ben te laat!! Hij komt er zo aan!! :(

Edit:
Afbeelding
Geen geweldige foto, maar wel mijn thema voor deze week: de keuring.. Varkentjespony met een schone staart, redelijk uniek. :D

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:29

Weinig lukte deze week :(
mis wat inspiratie, of ik verwacht misschien teveel van mezelf.
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 22:37

De mijlpaal! Jawel!! We hebben nu een half jaar achter de rug. Enkelen van ons hebben echt elke week trouw een foto ingezonden en een aantal is helaas te laat aangehaakt of heeft hier en daar een weekje overgeslagen om wat voor reden dan ook.

Hierbij de lijst van week 26. De bokkers in die vet gedrukt zijn, hebben 26 weken volgemaakt!

De samenvatting van week 26 - 2014:

Agossie verzamelt hier
Asselruiter
Astor
Bellatrix verzamelt hier
binky
Bumblehorse
calice
C_estmoi
CrazyIris
Dandy200
Deetjeeuh
Dshots
Eviii_x
faatxhorse
Fenneeee
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
Irene96 verzamelt hier
ismy
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
Jis_
Joey
Joeluna
Jolandaa_
kani_ejj
_Kiki_ verzamelt hier
kimberley23 verzamelt hier
Kimmm_1
Kimmms_
k_m
laurajoy15
Lizaa01
manonnevot
MarijeR
Marit
Marjoow verzamelt hier
Mb_foto
monbyou
MyHu
NatassJa
Nefertarie
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
Sanne_com
sdvfoto
showteam
Sodeletuut
Suuszels
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy
Laatst bijgewerkt door Agossie op 30-06-14 23:18, in het totaal 4 keer bewerkt

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:39

Ik ben niet dikgedrukt terwijl ik toch echt de 26 weken heb volgemaakt ;)

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:42

Jeej 1,5 jaar alweer!
En een hele dikke pluim voor jou Agossie! want jij maakt ook al 1,5 jaar de lijst op :oo +:)+ .

Ik twijfel of ik zo voor mijn week 27 een "oude doos" foto in zal sturen van Lucky, het is vandaag precies een half jaar geleden dat hij is ingeslapen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:44

Jeeej! :) Super dat je dit topic al zo lang bijhoudt, Agossie! <3

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:45

Jeeeej *\o/* We did it!

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:46

Officieel op de helft *\o/*
*geeft zichzelf en de andere een schouderklopje*

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 22:59

Wat een leuk topic zeg! Ik heb sinds een weekje mijn eerste spiegelreflexcamera camera, een canon eos 100d met een kitlens en een telelens 700 300.

Zou mij graag bij jullie aansluiten en! Inspiratie opdoen, feedback krijgen leren!

Ben overigens M.ellanie, 25 jaar en heb mijn paard, 4 katten , hond en uiteraard mijn zoontje van 18 maanden als proefpersonen :)

Is het de bedoeling dat ik gewoon bij week 26 inhaak zeg maar?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:03

manonnevot schreef:

Ik ook! -O-

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:06

NatassJa schreef:
manonnevot schreef:

Ik ook! -O-

Jij hebt vorige week niks ingeleverd toch?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:09

Ja, hij staat gewoon op de lijst.

Ik was niet thuis toen en kreeg een PB van Agossie dat ik nog moest inleveren. Heb haar toen via PB de foto gestuurd en ze heeft hem nog in de lijst gezet :)

Hij staat alleen niet in het topic.

Agossie schreef:
De samenvatting van week 25 - 2014:

NatassJa

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 23:14

Klopt helemaal! Ik had je inderdaad hier in de lijst gezet, maar niet in mijn word-lijst die ik dus elke week bijhoud. En bij het zoeken op je naam hier, kon ik hem dus ook niet vinden, dus vandaar dat ik ervan uit was gegaan dat je hem niet had ingezonden. Toch beter gaan bijhouden! :D Je bent aangepast!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:15

Ik ook heb af en toe net een dag te laat ingeleverd. Maar wel m'n 26 weken behaald

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 23:17

Ik heb jouw week 18 een dag te laat gevonden en die kon ik dus echt niet meer op de lijst erbij zetten. Ik ga het nu nog aanpassen en hoop dat het nog kan op de lijst hier.

Ik doe mijn best, mensen!!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:24

Super Agossie, dank je wel!! Je doet het super! Dit was mijn eigen stomme fout! Maar ben wel heel blij dat ik nog "op tijd" je berichtje las!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:26

hmm, agossie welke heb ik gemist?
Volgens mij de eerste 2 weken of niet? zonde :(

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 23:40

Ylvy schreef:
hmm, agossie welke heb ik gemist?
Volgens mij de eerste 2 weken of niet? zonde :(

Week 1 t/m 6, week 14 en 16... Helaas... Volgend jaar gewoon vanaf week 1 meedoen!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:44

Whooowh 26 weken !
Mijn 50 mm lens is onderweg dus die ga ik even testen maandag ! Ik hoop dat ik het vol ga houden met de mega lange stage dagen die ik op dit moment maak

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:46

Wat mij over het algemeen weer opvalt, zijn de composities. Een heleboel foto's hebben het onderwerp in het midden staan. Probeer hier echt mee te spelen. Ik zie een hoop foto's voorbij komen die de boeken in kunnen als kiekje, terwijl er echt heel veel goed advies word gegeven. Doe hier ook echt wat mee!!

Ik geef mijn ongezouten mening, omdat ik dat zelf ook fijn vind. Het kan soms dus hard overkomen, maar ik denk wel dat je er op deze manier het meeste aan hebt.

DShots schreef:
Week 26 :D

[ Afbeelding ]

Leuke, speelse plaat. Al stoor ik mij wel aan de duidelijke make-uprandjes. Mooie kleuren en een fijne scherptediepte.

HeavensLove schreef:
Heb deze week nog enkele fotoshoots, maar toch deze foto is zodanig goed gelukt, dat ik hem nu al als mijn week 26 ga selecteren ^^

[ Afbeelding ]

Mooie plaat, al had ik hem voor het mooie liever wat meer naar onder gezien. Ook vind ik de houdingen van de paarden een beetje raar eerlijk gezegd. Wel mooie kleuren & scherpte.

Kimmm_1 schreef:
Omdat ik weet dat ik weinig tijd ga hebben deze week ook alvast mijn foto
Week 26
[ Afbeelding ]

Mooie kleuren, fijn scherp maar jammer van de afgehakte bloemetjes. De foto is een beetje standaard helaas.

sdvfoto schreef:
week 25 totaal vergeten, hierbij week 26..

[ Afbeelding ]

Mooie dromerige foto met een fijne sfeer. Er lijkt kwaliteits & scherpte verlies in te zitten maar dit kan komen door uploaden.

Jis_ schreef:
Dank jullie wel voor de fijne feedback! Ga er zelf morgen even voor zitten.

Mijn week 26.

[ Afbeelding ]

Deze foto doet het helaas niet meer.

k_m schreef:
Deze week geoefend met fotograferen met m'n zus als model.
Ook heb ik de kleur knop ontdekt op m'n simpel bewerkingsprogramma. Ik ben nu dus volop aan het experimenteren met kleur enzo..
Vond/vind het nog steeds moeilijk welke in te zenden, maar had veel positieve reacties op facebook op deze, dus denk dat ik voor deze ga!
[ Afbeelding ]

ps. wat ik dacht, misschien is het leuk een topic op te richten met 'welke foto moet ik kiezen?', ik vind het vaak heel erg moeilijk welke ik moet inzenden uit een reeks, en vind het wel fijn dat mensen hierbij helpen..

Best een leuke foto, maar door de nabewerking eigenlijk een beetje verpest. Té veel contrast en donkerheid waardoor de hele sfeer wegvalt. Ook is de pose van het model niet helemaal lekker. Liever zie je dat ze een stap naar voren neemt en niet haar voet net optilt snap je?

calice schreef:
Weer heel erg bedankt voor de feedback :D .

Week 26:
[ Afbeelding ]

De verjaardag van poow :)) .

Gefeliciteerd!
Jammer dat de foto zo enorm scheef is gemaakt. De foto is wel vrolijk.

kani_ejj schreef:
mijn week 26
hoezo honden lachen niet

[ Afbeelding ]

Foto lijkt enorm verscherpt en heeft veel te veel ruimte om de hond. Probeer te schuiven met je compositie zodat de hond niet zo in het midden staat.

Jis_ schreef:
Jis_ schreef:
Mijn week 26.

Nog wat kleine veranderingen aangebracht, wel verbetert vind ik zelf.

[ Afbeelding ]

Mooi, alleen stoor ik me heel erg aan je copyright wat wegvalt. Ook vind ik de foto voor het mooie te licht.

monbyou schreef:
Mijn week 26 :D
[ Afbeelding ]
Ons nieuwe puppy :D zijn naam is Twister en het is een ruwharige dwergteckel van 10 weken oud. hij woont sinds zondag bij ons :)

Ook bij deze foto vind ik er veel te veel ruimte om de hond heen. Er zit verder geen kleur ofzo in wat ook jammer is. Eigenlijk gewoon een simpele foto van een hond.

Hanna_94 schreef:
Week 26 :)
[ Afbeelding ]

Mooie actiefoto. Misschien is het leuk om een keer te experimenteren met een lager standpunt. Ook zou ik er voor kiezen het paard meer naar rechts te plaatsen waardoor je links meer zand ziet opschieten.

Mb_foto schreef:
De mijne weer...

[ Afbeelding ]

Iehh een Sphinx :Y) De foto is erg donker en brengt ook een duister sfeertje. Jammer dat je onderwerp gecentreerd is, probeer hier eens mee te spelen...

Kimmms_ schreef:
Week 26!

[ Afbeelding ]

Jammer van het gecentreerde. De lensflares voegen voor mij niks toe en ik vind de foto eigenlijk een beetje "vlug" geschoten. Probeer echt op ooghoogte van je onderwerp te komen en storende elementen in de achtergrond te vermijden. Kijk ook uit voor afgehakte lichaamsdelen.

Sanne_com schreef:
Week 26
[ Afbeelding ]

Een leuke alledaagse foto in een mooi jasje. Jammer dat het model wat moeilijk kijkt!

kimberley23 schreef:
Mijn week 26! :D
[ Afbeelding ]

Hele mooie, sfeervolle plaat! Misschien volgende keer juist wat meer van de achtergrond meepakken?

joeluna schreef:
Week 26
[ Afbeelding ]
Ik vind het echt super dat sommige de tijd nemen om feedback te geven, alleen ik vind het lastig om er iets mee te kunnen. Heb namelijk een hele simpele camera, de Canon Ixus 510 HS voor de geïnteresseerde, waar je lang niet zo veel mee kunt als met jullie camera's. Ook begrijp ik sommige termen niet altijd helemaal

Ja best een leuk idee, maar is eigenlijk heel saai uitgevoerd. De blaadjes die op de foto staan zijn kapot/vies wat jammer is en er zit geen mooie warme kleuren in. De foto is scherp, maar eigenlijk verder niet boeiend.

Bellatrix schreef:
Mijn week 26. :)

[ Afbeelding ]

Net thuis gemaakt. :D

Het idee is wel leuk maar de uitvoering kan beter. De foto is van onderaf genomen wat jammer is, omdat de dromenvanger uit verhouding komt en het perspectief eigenlijk niet ten goede komt. De blauwe lucht is mooi, maar niet heel interessant om naar te kijken omdat de foto nogal monotoon word. Probeer het liever tegen het licht van een ondergaande zon bijvoorbeeld, of gewoon de zon en maak gebruik van lensflares.

Fenneeee schreef:
mijn week 26
[ Afbeelding ]

Mooi, attent paard. Jammer van de grauwe kleuren. Ook zou je nog wat meer ruimte weg kunnen snijden boven en rechts.

Marit schreef:
Mijn week 26, denk ik:

[ Afbeelding ]

Tsja, wat kan ik hier nou van zeggen?? Jij hebt zo'n feeling voor fotografie en weet dat zo goed te combineren met je nabewerkingsprogramma. Elke foto die je post kan ik van genieten. Echt onwijs mooi, ga vooral zo door _/-\o_

MarijeR schreef:
Mijn week #26:
[ Afbeelding ]

Jammer dat de foto wat krap is bijgesneden. Ik vind hem erg mooi zacht en het geeft een gevoel dat bij een bruiloft hoort.

Racheel schreef:
Helaas geen tijd gehad om foto's te maken deze week, dus een foto van begin deze maand

[ Afbeelding ]

Leuke combinatie, jammer van de storende achtergrond en de scheve zit van de amazone. Ook deze foto is weer gecentreerd.

binky schreef:
Het is iets heel anders dan de meeste foto's van jullie {die zijn vaak realistischer} maar ik zie foto's soms ook als een stukje art/kunst dus bij deze mijn week 26 met als titel: Raak!

[ Afbeelding ]

Echt iets heel anders, originele keuze! De foto lijkt niet helemaal scherp te zijn helaas. Ook mis ik wat in de foto. De scherven zijn leuk, maar probeer er iets bij te voegen waardoor er een sfeer in komt. Bijvoorbeeld een foto (kapot fotolijstje) of een reflectie (spiegel)

NatassJa schreef:
Deze keer iets totaal anders van mijn kant!

Ten eerste, de kwaliteit is redelijk slecht, mocht helaas niet mijn eigen camera meenemen :P Dus dan maar de digitale van mijn broertje. Ten tweede, weer een gigantisch drukke week achter de rug, dus dit zijn de enige foto's die ik gemaakt heb deze week! Maar ik ben er heel erg blij mee! Vooral omdat ik daar dus was :D

Bastille is mijn week 26 *\o/*

[ Afbeelding ]

Twijfelde nog met deze: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 5897_n.jpg

Maar ik vind Dan leuker :')

Qua pose goed gelukt, wel weer jammer van de gecentreerde compositie. Ook is de foto erg onscherp.

MyHu schreef:
Week 26
Lens EF 55-200mm 1:45-5.6 II Canon EOS 1100D
[ Afbeelding ]
Het hengstveulentje Happy. Prachtig ding!
Kleuren en compositie hadden wat mij betreft anders gemogen.

Heel schattig veulentje. Wat je zelf al zegt sluit ik me bij aan. Probeer van een lager standpunt te fotograferen en zorg voor wat meer kleur in de foto.

Asselruiter schreef:
Week #26: voor 4 dagen naar Frankrijk geweest en voor het eerst zonsondergangen gefotografeerd. Wat waren ze prachtig!

[ Afbeelding ]

Mooie plaat, maar wel een beetje standaard. Probeer te spelen met de zonsondergang. Neem bijvoorbeeld attributen mee die als silhouet kunnen dienen. Fotografeer met een lange sluitertijd om de beweging in het water erop te zetten. Kortom: Maak je foto interessant!

Agossie schreef:
Gelukt! Gisteren wilde het maar niet lukken op de foto te uploaden op mijn site, maar hier is hij dan! Mijn week 26!
[ Afbeelding ]

Mooie plaat! Goed de passie van de gitarist en mooi licht. Jammer dat de gitaar er niet helemaal opstaat!

Ylvy schreef:
Week 26

[ Afbeelding ]

Er zit veel korrel in deze plaat wat jammer is. Daardoor lijkt de hond ook onscherp helaas. Mooie kleuren wel en een leuke compositie.

Jessica_1998 schreef:
week 26:
een van de eerste fotos met mn spiegelrelfex.(de 9e om precies te zijn haha)
[ Afbeelding ]

eigen commentaar: vind t jammer dat het witte overbelicht is.. als iemand tips heeft over hoe je dat weg kijgt heel graag :p
kwaliteit is wel iets minder geworden door het uploaden. had ook nog fotos van mn hondje gemaakt maar die vind ik zelf niet zo goed gelukt..

edit: even veranderd, deze was toch scherper

Leuk huist-tuin-en-keuken-kiekje maar eigenlijk niet heel interessant. Kat ligt nogal uit verhouding en de achtergrond is heel storend. Ook is de kat helemaal niet geïnteresseerd in de camera en kijkt nogal slaperig.

C_estmoi schreef:
Week 26
[ Afbeelding ]

Leuke, uitdagende compositie. Wel jammer dat het hoofd wegvalt door schaduw. Verder vind ik de foto eigenlijk te hard uitgesneden, waardoor je delen mist in de foto.

jilinda schreef:
week 26
een stijgbeugel, maar dan op een andere plek :Y)
[ Afbeelding ]

Aparte plek voor een stijgbeugel :+ . Leuke abstracte foto en mooi gewerkt met scherptediepte.

ismy schreef:
Week 26
[ Afbeelding ]

Leuke plaat maar ik mis een gezichtsuitdrukking. Wanneer je zulke beweging in je foto zet, is het leuk om het model ook in beweging te zien. Een zeer angstige sprint bijvoorbeed.

manonnevot schreef:
week 26:
[ Afbeelding ]
Geen speciale of mooie foto, maar heb geen andere foto's gemaakt, omdat ik in de pww zit.

Bijzondere foto. Je moet even kijken wat het nou is, maar hij is zeker interessant. Meer omgeving meepakken de volgende keer om de foto wat interessanter te maken.

showteam schreef:
Mijn week 26, niet tevreden over maar ook geen tijd om iets leuks te maken dus hij moet maar even :D

[ Afbeelding ]

"totaal niet tevreden" >;) Ik vind het een mooie plaat met goede scherptediepte en hele fijne kleuren! Een goede compositie. Echt goed gelukt!

XiiaaooNaa schreef:
Weer een oude foto...echt veelste druk man....

[ Afbeelding ]

Mooie actieplaat! Naar mijn idee zit er wat bewegingsonscherpte in, maar dit kan ook juist door de scherpte komen (dat ie dus té scherp is).

Revanches schreef:
Mijn Picture of the week #26
[ Afbeelding ]

Leuke foto, al vind ik de lach van de modellen te gemaakt. Vooral het links meisje lacht niet oprecht en dat is jammer.

faatxhorse schreef:
[ Afbeelding ]
Een zelfportret... Geen andere foto's gemaakt deze week.

Zeer drukke achtergrond die afleid en schaduw in het gezicht waardoor de makeup eigenlijk wegvalt en dus storend is. Probeer hier wat mee. Een foto zo recht van voren is lastig mooi te maken, speel daarom met licht en makeup om dit interessant te maken.

Lizaa01 schreef:
Mijn week 26:

[ Afbeelding ]

Een saaie plaat als je het mij vraagt. Er staat een kristal op, maar dat is het dan ook. De foto heeft weinig kleur. Een alledaags voorwerp fotograferen is niet makkelijk, probeer het eea met composities, scherptediepte en filters.

CrazyIris schreef:
Week 26
[ Afbeelding ]

Heel jammer dat het model geen matchende outfit aan heeft. Verder een goede foto, niet heel bijzonder. Gecentreerd model weer en heel "safe" geschoten.

Deetjeeuh schreef:
Wauw Lizaa, die is gaaf! :D

Mijn inzending;
[ Afbeelding ]

Mooie kleuren en een leuke compositie. Zit een fijne sfeer in deze foto!

JewEmm schreef:
Bedankt voor de feedback! Al is het op zo'n klein formaat lastig te zien, de gehele libel was scherp, alleen z'n vleugels niet...

Mijn week 26
[ Afbeelding ]

De kat lijkt uit verhouding en de foto vind ik eigenlijk te donker. Silhouet is leuk, maar lastig om interessant te houden.

laurajoy15 schreef:
Helaas een foto van twee weken geleden, heb het deze week echt niet aan tijd gehad..

Week 26:

[ Afbeelding ]

Heel schattig. Wel jammer van de gecentreerde compositie en het missen van de onderkant.

Irene96 schreef:
Zelfportretje weer deze week:

[ Afbeelding ]

Note: Ik heb eigenlijk geen pony, dit is m'n 'echte' haar: http://www.irenevanderspoel.com/uploads ... 5_orig.jpg

Een pony misstaat je niet! Jammer dat het haar rechtsonderin is afgesneden. Ook vind ik de foto net wat te licht.

Eviii_x schreef:
oef, al weer een poosje terug dat ik een foto heb ingeleverd 8)7
Hoop vanaf nu weer actief mee te doen (spanning van examen-uitslag en school zorgen zijn er nu af :'))

[ Afbeelding ]

Mooie foto, jammer van het horloge. Dit is echt een element wat stoort.

Joey schreef:
Sorry dat ik nooit reageer op feedback :o, maar ik waardeer het heel erg! En zal er morgen even de tijd voor nemen :j

Maar mijn week 26 :)
[ Afbeelding ]

Mooie scherptediepte en fijne kleuren. Fijne plaat om naar te kijken.

Tinky12 schreef:
Bedankt voor de feedback :)

Omdat ik mij nog steeds ziek voel en te weinig energie heb,helaas een uit de oude doos.

[ Afbeelding ]

Een net portret. Je copyright stoort mij wel heel erg en het is jammer van de ruimte om het paard.

Gub schreef:
Week 26.
Nog een foto van vorige week. Helaas ook geen tijd gehad deze week om de camera er bij te pakken.
[ Afbeelding ]

Deze pose is voor mij eigenlijk een no-go. Kindje kijkt niet echt vrolijk en je word echt naar de billen getrokken vanwege het licht. Het gezicht valt compleet in de schaduw.

_Kiki_ schreef:
Niet helemaal tevreden over de foto, maar mijn 26:

[ Afbeelding ]

Qua kleur vind ik hem leuk. Jammer dat ik het gezicht van de kat niet kan zien. Ook lijkt de foto onscherp te zijn.

Astor schreef:
Week 26.

[ Afbeelding ]

Mooie plaat maar ik mis de warmte van een zonsondergang. Qua scherpte helemaal goed, maar ik zou juist liever meer warmte zien, juist met zonsondergang.

Bumblehorse schreef:
week 26

[ Afbeelding ]

Jammer van het onthoofde ruitertje en alle ruimte onderin.

tesseke schreef:
Week 26

[ Afbeelding ]

(foto is weer scherpte verloren door het uploaden)

Killer van een excuus. Bij het uploaden kan een foto kwaliteit verliezen en daardoor pixelig of onscherp overkomen. Deze foto lijkt gewoon erg onscherp. Jammer.

Robin_Rikkie schreef:
Mijn week 26! Zaterdag nieuwe lens opgehaald dus helemaal happy en aan het testen! :D Is wel wennen :')
Vond het schuine wel wat hebben hier :) heb weinig bewerkt, alleen wat minder overbelicht gemaakt en iets meer contrast. Dus niet verscherpt := al lijkt dat wel zo :')

[ Afbeelding ]

Het schuine stoort mij dus juist heel erg. Ook het feit dat de hond de ogen dicht heeft is niet heel erg voordelig. Ook is het jammer dat de hond nog een halsband omheeft. Qua achtergrond goed gelukt. Probeer wel wat te spelen met compositie.

Dandy200 schreef:
Mijn foto van week 26. Hoop dat het nog net optijd is.

De foto heb ik gister gemaakt, tijdens de training van Vals.

[ Afbeelding ]

Veel te veel ruimte om het onderwerp en eigenlijk geen mooie kleuren of scherptediepte.

Sodeletuut schreef:
Aaaah ik ben te laat!! Hij komt er zo aan!! :(

Edit:
[ Afbeelding ]
Geen geweldige foto, maar wel mijn thema voor deze week: de keuring.. Varkentjespony met een schone staart, redelijk uniek. :D

Leuke, creatieve plaat. Jammer van de scheve horizon en de storende elementen op de achtergrond. Liever zie je het paard wat meer naar rechts, zodat die een beetje 2e onderwerp word.

Jolandaa_ schreef:
Weinig lukte deze week :(
mis wat inspiratie, of ik verwacht misschien teveel van mezelf.
[ Afbeelding ]

Ook een "safe" foto. Scherp, maar niet heel interessant. Kleuren vallen een beetje weg en de compositie is een beetje saai.

En inmiddels werken mijn paracetamol & ibuprofen dus ik ga slapen :Y)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:48

Dankjewel, super lief commentaar!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 23:49

Marjoow schreef:
DShots schreef:
Week 26 :D

[ Afbeelding ]

Leuke, speelse plaat. Al stoor ik mij wel aan de duidelijke make-uprandjes. Mooie kleuren en een fijne scherptediepte.

Super bedankt :o , was even heel snel tussendoor. :')

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-14 00:04

Marjoow schreef:
Wat mij over het algemeen weer opvalt, zijn de composities. Een heleboel foto's hebben het onderwerp in het midden staan. Probeer hier echt mee te spelen. Ik zie een hoop foto's voorbij komen die de boeken in kunnen als kiekje, terwijl er echt heel veel goed advies word gegeven. Doe hier ook echt wat mee!!

Ik geef mijn ongezouten mening, omdat ik dat zelf ook fijn vind. Het kan soms dus hard overkomen, maar ik denk wel dat je er op deze manier het meeste aan hebt.

Agossie schreef:
Gelukt! Gisteren wilde het maar niet lukken op de foto te uploaden op mijn site, maar hier is hij dan! Mijn week 26!
[ Afbeelding ]

Mooie plaat! Goed de passie van de gitarist en mooi licht. Jammer dat de gitaar er niet helemaal opstaat!

Nou zeg! Dit is dus exact wat ik zelf ook jammer vind van de foto!! (en inmiddels stoor ik me eraan... := ) Hopelijk krijg ik zondag een nieuwe kans! (alleen dan niet in Paradiso...)

Enne... Marjoow... _/-\o_ voor je commentaren!