Zondag een husky meeting, met een nieuwe lens dus die gaan we even mooi uit testen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:
HeavensLove schreef:Heb deze week nog enkele fotoshoots, maar toch deze foto is zodanig goed gelukt, dat ik hem nu al als mijn week 26 ga selecteren ^^
[ Afbeelding ]
Kimmm_1 schreef:
sdvfoto schreef:
Jis_ schreef:Dank jullie wel voor de fijne feedback! Ga er zelf morgen even voor zitten.
Mijn week 26.
[ Afbeelding ]
k_m schreef:Deze week geoefend met fotograferen met m'n zus als model.
Ook heb ik de kleur knop ontdekt op m'n simpel bewerkingsprogramma. Ik ben nu dus volop aan het experimenteren met kleur enzo..
Vond/vind het nog steeds moeilijk welke in te zenden, maar had veel positieve reacties op facebook op deze, dus denk dat ik voor deze ga!
[ Afbeelding ]
ps. wat ik dacht, misschien is het leuk een topic op te richten met 'welke foto moet ik kiezen?', ik vind het vaak heel erg moeilijk welke ik moet inzenden uit een reeks, en vind het wel fijn dat mensen hierbij helpen..
calice schreef:
kani_ejj schreef:
Jis_ schreef:Jis_ schreef:Mijn week 26.
Nog wat kleine veranderingen aangebracht, wel verbetert vind ik zelf.
[ Afbeelding ]
monbyou schreef:Mijn week 26![]()
[ Afbeelding ]
Ons nieuwe puppyzijn naam is Twister en het is een ruwharige dwergteckel van 10 weken oud. hij woont sinds zondag bij ons
Hanna_94 schreef:
Mb_foto schreef:
Kimmms_ schreef:
Sanne_com schreef:
kimberley23 schreef:
joeluna schreef:Week 26
[ Afbeelding ]
Ik vind het echt super dat sommige de tijd nemen om feedback te geven, alleen ik vind het lastig om er iets mee te kunnen. Heb namelijk een hele simpele camera, de Canon Ixus 510 HS voor de geïnteresseerde, waar je lang niet zo veel mee kunt als met jullie camera's. Ook begrijp ik sommige termen niet altijd helemaal
Bellatrix schreef:
Fenneeee schreef:
Marit schreef:
MarijeR schreef:
Racheel schreef:Helaas geen tijd gehad om foto's te maken deze week, dus een foto van begin deze maand
[ Afbeelding ]
binky schreef:Het is iets heel anders dan de meeste foto's van jullie {die zijn vaak realistischer} maar ik zie foto's soms ook als een stukje art/kunst dus bij deze mijn week 26 met als titel: Raak!
[ Afbeelding ]
NatassJa schreef:Deze keer iets totaal anders van mijn kant!
Ten eerste, de kwaliteit is redelijk slecht, mocht helaas niet mijn eigen camera meenemenDus dan maar de digitale van mijn broertje. Ten tweede, weer een gigantisch drukke week achter de rug, dus dit zijn de enige foto's die ik gemaakt heb deze week! Maar ik ben er heel erg blij mee! Vooral omdat ik daar dus was
Bastille is mijn week 26![]()
[ Afbeelding ]
Twijfelde nog met deze: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 5897_n.jpg
Maar ik vind Dan leuker
MyHu schreef:Week 26
Lens EF 55-200mm 1:45-5.6 II Canon EOS 1100D
[ Afbeelding ]
Het hengstveulentje Happy. Prachtig ding!
Kleuren en compositie hadden wat mij betreft anders gemogen.
Asselruiter schreef:Week #26: voor 4 dagen naar Frankrijk geweest en voor het eerst zonsondergangen gefotografeerd. Wat waren ze prachtig!
[ Afbeelding ]
Agossie schreef:Gelukt! Gisteren wilde het maar niet lukken op de foto te uploaden op mijn site, maar hier is hij dan! Mijn week 26!
[ Afbeelding ]
Ylvy schreef:
Jessica_1998 schreef:week 26:
een van de eerste fotos met mn spiegelrelfex.(de 9e om precies te zijn haha)
[ Afbeelding ]
eigen commentaar: vind t jammer dat het witte overbelicht is.. als iemand tips heeft over hoe je dat weg kijgt heel graag :p
kwaliteit is wel iets minder geworden door het uploaden. had ook nog fotos van mn hondje gemaakt maar die vind ik zelf niet zo goed gelukt..
edit: even veranderd, deze was toch scherper
C_estmoi schreef:
jilinda schreef:
ismy schreef:
manonnevot schreef:week 26:
[ Afbeelding ]
Geen speciale of mooie foto, maar heb geen andere foto's gemaakt, omdat ik in de pww zit.
showteam schreef:Mijn week 26, niet tevreden over maar ook geen tijd om iets leuks te maken dus hij moet maar even
[ Afbeelding ]
XiiaaooNaa schreef:
Revanches schreef:
faatxhorse schreef:
Lizaa01 schreef:
CrazyIris schreef:
Deetjeeuh schreef:
JewEmm schreef:Bedankt voor de feedback! Al is het op zo'n klein formaat lastig te zien, de gehele libel was scherp, alleen z'n vleugels niet...
Mijn week 26
[ Afbeelding ]
laurajoy15 schreef:Helaas een foto van twee weken geleden, heb het deze week echt niet aan tijd gehad..
Week 26:
[ Afbeelding ]
Irene96 schreef:Zelfportretje weer deze week:
[ Afbeelding ]
Note: Ik heb eigenlijk geen pony, dit is m'n 'echte' haar: http://www.irenevanderspoel.com/uploads ... 5_orig.jpg
Eviii_x schreef:oef, al weer een poosje terug dat ik een foto heb ingeleverd![]()
Hoop vanaf nu weer actief mee te doen (spanning van examen-uitslag en school zorgen zijn er nu af)
[ Afbeelding ]
Joey schreef:Sorry dat ik nooit reageer op feedback, maar ik waardeer het heel erg! En zal er morgen even de tijd voor nemen
Maar mijn week 26
[ Afbeelding ]
Tinky12 schreef:Bedankt voor de feedback
Omdat ik mij nog steeds ziek voel en te weinig energie heb,helaas een uit de oude doos.
[ Afbeelding ]
Gub schreef:Week 26.
Nog een foto van vorige week. Helaas ook geen tijd gehad deze week om de camera er bij te pakken.
[ Afbeelding ]
_Kiki_ schreef:
Astor schreef:
Bumblehorse schreef:
tesseke schreef:
Robin_Rikkie schreef:Mijn week 26! Zaterdag nieuwe lens opgehaald dus helemaal happy en aan het testen!Is wel wennen
Vond het schuine wel wat hebben hierheb weinig bewerkt, alleen wat minder overbelicht gemaakt en iets meer contrast. Dus niet verscherpt
al lijkt dat wel zo
[ Afbeelding ]
Dandy200 schreef:Mijn foto van week 26. Hoop dat het nog net optijd is.
De foto heb ik gister gemaakt, tijdens de training van Vals.
[ Afbeelding ]
Sodeletuut schreef:Aaaah ik ben te laat!! Hij komt er zo aan!!
Edit:
[ Afbeelding ]
Geen geweldige foto, maar wel mijn thema voor deze week: de keuring.. Varkentjespony met een schone staart, redelijk uniek.
Jolandaa_ schreef:Weinig lukte deze week
mis wat inspiratie, of ik verwacht misschien teveel van mezelf.
[ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Wat mij over het algemeen weer opvalt, zijn de composities. Een heleboel foto's hebben het onderwerp in het midden staan. Probeer hier echt mee te spelen. Ik zie een hoop foto's voorbij komen die de boeken in kunnen als kiekje, terwijl er echt heel veel goed advies word gegeven. Doe hier ook echt wat mee!!
Ik geef mijn ongezouten mening, omdat ik dat zelf ook fijn vind. Het kan soms dus hard overkomen, maar ik denk wel dat je er op deze manier het meeste aan hebt.Agossie schreef:Gelukt! Gisteren wilde het maar niet lukken op de foto te uploaden op mijn site, maar hier is hij dan! Mijn week 26!
[ Afbeelding ]
Mooie plaat! Goed de passie van de gitarist en mooi licht. Jammer dat de gitaar er niet helemaal opstaat!