Stral schreef:Hoi!
Ik overweeg de aankoop van een spiegelreflex, met hetzelfde doel als half bokt waarschijnlijk: een goede camera hebben waar je vooral mooie paardenplaatjes kan schieten...
Ik heb mij al wat ingelezen, en kwam uit op de canon 750D, zit ik daar een beetje goed mee? Lijkt mij toch net iets meer dan de meest simpele instapmodellen maar toch nog 'makkelijk' (ipv 760D dan), ben al zo ver dat ik door heb dat ik het beste 2 lenzen aanschaf, maar ben niet meteen van plan een lens van €1000 te gaan kopen, ben beetje gaan rondzoeken en vond bij mediamarkt de 750 met 18-55mm lens voor € 620, wat denk ik een goede deal is (vind niets goedkoper voor dat type in ieder geval), alleen vind ik er geen goede telelens bij op mediamarkt...
http://www.mediamarkt.be/nl/product/_ca ... 52992.html
Wel vind ik op kamera express (ken ik totaal niet) deze combi:
http://www.kamera-express.be/product/12 ... mm-is-stm/
maar heb totaal geen ervaring met die winkel... Camera lijkt mij niet het product om te laten leveren enzo? Bovendien wil ik hem toch graag eens in de hand hebben voor ik effectief veel geld ga uitgeven, mijn oorspronkelijke budget zat rond de €500 dus daar zit ik al over met bovenstaande redenering, had graag even feedback of de redenering ook een beetje juist zit
Of met andere woorden: waar vind ik een telelens (mediamarkt? kijk ik niet goed?) waarmee ik het mediamarkt-pakket kan aanvullen, of ga ik beter eens de camera gaan bekijken in mediamarkt, om hem dan te bestellen via kamera express omdat dit pakket wel een goede deal is?
Alvast bedankt!
Die set van Camera express is een mooie set om mee los te gaan. Je zult af en toe wel vastlopen tegen de beperkingen van deze set, maar dat is niet zo wereldschokkend dat het niet de moeite waard is. Prima set om veel mee te leren.
Camera express als winkel stond wel goed aangeschreven, maar het is alweer lang geleden dat ik daar weleens kwam.
Overigens is de 760 gewoon de opvolger van de 750, vandaar dat je nu wat leuke aanbiedingen zult vinden op de 750. Check wel de prijs t.o.v. losse delen maar meestal zijn het mooie aanbiedingen.