Klein stukje feedback: Crazyiris: Simpel maar heel gaaf! Alleen jammer van de schaduw rechts. Rachel: Gaaf moment! SAnne: Mooie sfeer en mooie kleuren. Joyce: Ik zou hem vanuit een iets hoger perspectief fotograferen, zodat je de zwarte rand niet ziet.
PrimaDonna_
Geplaatst: 26-04-15 22:46
Week 17: Even eentje uit de oude doos ivm drukte en privé omstandigheden, hierdoor niet veel gefotografeerd. Heb hem via mijn telefoon erop gezet via de bokt upload. Weet dus niet of de kwaliteit hierdoor achteruit gaat.
Afgelopen weekend op een meeting op het strand. Lastig om een keuze te maken uit meerdere leuke foto's maar vind dit zo'n schattige foto dat ik deze heb gekozen.
LinSa
Geplaatst: 27-04-15 08:46
Bij deze mijn week 17
Ben er niet helemaal tevreden over, compositie is niet mega interessant. Foto is overigens geüpload met de bokt upload.
ismy Wat een ontzettend geslaagde foto zeg, ik vind het sfeertje echt heel erg gaaf Hoe heb je dat gedaan om het model zo te laten zweven?
Jolijnn Erg leuke foto, gaaf effect met de zon door de bladeren Wat heeft dat paard een gaaf oog zeg!
Valerie98 Fijne foto, wat kijkt dat hondje lekker enthousiast
Asselruiter Erg gave foto, heel leuk hoe je de blik van dat katje vastgelegd hebt
GerdjeHoran Schattig dier! Ik had persoonlijk de uitsnede wat ruimer genomen, nu zijn zijn schouder en staart er net afgeknipt
LoveUggs Je week 16 is echt ontzettend geslaagd, ik vind hem retegaaf! Erg intressante compositie die echt mijn aandacht weet te vangen, heel fijne sfeer en de nabewerking doet hem nog beter uitkomen Week 17 is ook leuk, jammer dat de surfer niet heel erg goed zichtbaar is maar wel een heel gave sfeer
monbyou Ach, wat lief! Heel erg leuke foto, ik zou daar als eigenaar erg blij mee zijn
Sodeletuut Wat een ontzettend gave foto zeg, erg geslaagde sfeer en de haf springt er heel mooi uit Knap werk hoor!
WiancaR Leuke foto, het paard lijkt er heel mooi uit te springen Ik had 'm persoonlijk iets ruimer genomen zodat de oren en neus niet zo dicht tegen de rand zaten, maar verder erg leuk gedaan!
Suuszels Heel erg gave foto, je hebt de blik van het hondje heel leuk vastgelegd! Hij springt er echt heel mooi uit en de onscherpe achtergrond maakt de foto helemaal af Knap gedaan!
EskeGirl Leuke foto Gaaf effect met die lucht en de symmetrische vormen zorgen voor een sterke compositie
Jolandaa_ Welkom hier! Ontzettend gave foto hoor, erg fijne DoF en de kleuren vullen elkaar perfect aan Knap werk!
Kimmetjee04 Gaaf gedaan zeg, erg leuk effect met het licht in dat kleed Erg gaaf sfeertje ook!
SternPhoto Leuke foto, wat gaaf zeg in die bloemen! De hond kijkt wel een klein beetje chagrijnig door de regen Maar hij is erg gaaf gedaan, leuke DoF en fijne compositie!
rosslover Erg gave foto, leuke compositie en fijne sfeer Ik vind het paardje wat donker uitgevallen, maar dat is makkelijk op te lossen in de nabewerking. Verder is hij erg gaaf!
glenstorm Heel geslaagde foto, fijne compositie en erg fijn beeld
Anouska15 Leuke foto, erg geslaagde sfeer en fijne DoF. Ik had 'm persoonlijk wat ruimer gelaten, en vind het een beetje jammer dat de hond zijn ogen wat donker uitgevallen zijn
Mariett Wat leuk gedaan, erg gave foto!
crazy_horses Erg netjes vastgelegd, gave foto!
binky Wat leuk gedaan zeg, erg gaaf effect met die druppels
Ash_ Heel erg gaaf met die bloesems, fijne DoF ook! Het hafje springt er erg mooi uit!
Astor Wat een lieve foto, de genegenheid spat er echt vanaf Heel gave sfeer heb je weten vast te leggen De kleuren komen ook erg mooi uit!
CrazyIris Erg leuk gedaan, heel interessante foto! De kijker kan er zelf bij fantaseren wat ze doet of denkt, ik vind het een erg rustig beeld om naar te kijken
Racheel Wat leuk zeg, ik ben echt fan van menpaardjes :d Erg gave foto!
Sanne_com Heel erg gaaf zo, erg fijn sfeertje en leuk model Ze lijkt heel spontaan te kijken, je hebt haar blik op een interessante manier vastgelegd!
Joysiee Hmm, ik vind vooral de hoek waaruit de foto genomen is niet zo geslaagd, je kan een silhouet van een paard veel interessanter maken door het wat schuin vanaf de zijkant te fotograferen
_Patriciaa Leuke foto, je hebt de blik van de hond erg mooi vastgelegd
PrimaDonna_ Wat een gave foto zeg, erg fijne compositie! De lijnen maken er een evenwichtig geheel van en vangen echt de aandacht, de nabewerking is erg geslaagd!
wendy1987 Erg lieve foto Ik had de compositie persoonlijk wel wat ruimer genomen, jammer dat het hoofd van de pony er niet volledig opstaat
LinSa Leuk gedaan hoor, ik vind de compositie best geslaagd Je had misschien rechts en onderaan de loze ruimte kunnen wegcroppen, dan was dat stukje dak er ook ineens af geweest Maar de DoF is erg fijn, en alle aandacht gaat naar de pony
Dank je wel Eline Het is altijd een grote uitdaging om ons Luna op foto te krijgen :p
Sanne_com
Geplaatst: 27-04-15 10:03
Eline91 schreef:
Sanne_com Heel erg gaaf zo, erg fijn sfeertje en leuk model Ze lijkt heel spontaan te kijken, je hebt haar blik op een interessante manier vastgelegd!
Dankje
it_is_me
Geplaatst: 27-04-15 10:43
Week 17
Voor het eerst een zelfportret.
billionache
Geplaatst: 27-04-15 10:56
WEEK 17
Wegens gebrek aan tijd afgelopen week, toch maar gekozen voor ééntje van mijn laatste shoot met de honden van een vriendin. Niet de beste foto, maar puppy was erg lastig vast te leggen
Marit
Geplaatst: 27-04-15 11:17
Ik heb deze week gewoon helemaal geen foto's gemaakt omdat de dierentuin meeting niet doorging Eentje van 2 weken geleden dan maar..
Anoniem
Geplaatst: 27-04-15 12:00
Jespri, bedankt voor de feedback
Hier mijn week 17, van vorige week want ik heb helemaal geen tijd gehad om te gaan fotograferen helaas!
Deze week voor mij geen technisch hoogstandje, maar wel een voor mij hartverwarmende foto. Mijn twee jongste neefjes. De jongste is die dag 2 jaar geworden.
Mijn week 17.
tesseke
Geplaatst: 27-04-15 15:16
Week 17
Sicayes
Geplaatst: 27-04-15 15:44
Vandaag wat geëxperimenteerd met mijn tussenringen