traan_beauty schreef:Ik hoor eigenlijk alleen maar goeie verhalen over de Canon 400D.
Maar wat zijn de nadelen?
Ik ga waarschijnlijk de Canon 400D kopen in januari (misschien wel eerder ). Vandaar.
Citaat:Ik vind persoonlijk een behoorlijk nadeel dat er niet zoals op alle andere DSLR's van Canon twee (of zelfs nog meer) aparte schermpjes zijn: één voor de instellingen en één voor het bekijken van je menu, de foto's etc. Ik vind het zelf echt irritant om die instellingen allemaal op je LCD-schermpje te hebben staan. Maar goed, komt wellicht ook omdat ik natuurlijk heel erg gewend ben aan die aparte schermpjes, zo lang je daar nog geen ervaring mee hebt zul je die natuurlijk ook niet missen.
volgens mij heeft de 350d die ook niet of wel? (aparte schermpjes)[/quote]
De 350 heeft dat wel

Voor de rest: Dankjewel voor de informatie! Ik heb de camera nog niet, maar zodra hij in mijn bezit is, ga ik lekker oefenen. Zit nu alleen wel te twijfelen tussen 1GB of 2GB geheugenkaartje. Ik vind ze zo duur, en mijn budget is eigenlijk heel krap. Ik kan altijd nog een geheugenkaartje erbij kopen, maar aan de andere kant kan ik nu ook een keer een dure investering doen en er lang plezier van hebben, zonder het ongemak van kaarten wisselen enzo.. Voorlopig ben ik nog niet van plan om shoots te doen van duizenden foto's, maar als ik in RAW wil schieten, kan ik volgens mij net 80 foto's op een 1GB krijgen. En dat vind ik erg weinig..