Ik volg marit op fb. Wat een geweldig nuttige tips heb je toch altijd. Je blog is zo wauw!
Binky. Het heeft wel wat hoor, ik vind hem mooi!
NatassJa
Geplaatst: 29-06-14 23:59
Deze keer iets totaal anders van mijn kant!
Ten eerste, de kwaliteit is redelijk slecht, mocht helaas niet mijn eigen camera meenemen Dus dan maar de digitale van mijn broertje. Ten tweede, weer een gigantisch drukke week achter de rug, dus dit zijn de enige foto's die ik gemaakt heb deze week! Maar ik ben er heel erg blij mee! Vooral omdat ik daar dus was
Hé! Concertfotografie!! Is toch mijn specialiteit... Goeie keus, al is de andere foto wat betere kwaliteit. Mag ik vragen waar dit is en welke band? Ik ga straks ook een concertfoto plaatsen, alleen heb ik die al in 2011 gemaakt. Al die tijd helemaal niets gedaan met de foto's tot van de week... Dus bewerking is wel van deze week.
NatassJa
Geplaatst: 30-06-14 00:39
Jaa, die andere is inderdaad een stuk betere kwaliteit! Maar ik vond deze leuker, omdat het de leadzanger is van de band
Het is de band Bastille, bekend van o.a Pompeii, Things We Lost In The Fire en Laura Palmer. Dit is op Concert at Sea, afgelopen vrijdag
MyHu
Geplaatst: 30-06-14 10:42
Week 26 Lens EF 55-200mm 1:45-5.6 II Canon EOS 1100D Het hengstveulentje Happy. Prachtig ding! Kleuren en compositie hadden wat mij betreft anders gemogen.
Laatst bijgewerkt door MyHu op 30-06-14 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Asselruiter
Geplaatst: 30-06-14 10:47
Week #26: voor 4 dagen naar Frankrijk geweest en voor het eerst zonsondergangen gefotografeerd. Wat waren ze prachtig!
Gelukt! Gisteren wilde het maar niet lukken op de foto te uploaden op mijn site, maar hier is hij dan! Mijn week 26! [ Afbeelding ]
Mooi hoor agossie, het enthousiasme straalt er van af!
Jessica_1998
Geplaatst: 30-06-14 12:29
week 26: een van de eerste fotos met mn spiegelrelfex.(de 9e om precies te zijn haha)
eigen commentaar: vind t jammer dat het witte overbelicht is.. als iemand tips heeft over hoe je dat weg kijgt heel graag :p kwaliteit is wel iets minder geworden door het uploaden. had ook nog fotos van mn hondje gemaakt maar die vind ik zelf niet zo goed gelukt..
Ja dat vam de omgeving is waar, maar de rest was nog erger. De half gesloten ogen kan ik niks aan doen, alleen t oog wat schuin staat zegmaar, de ander is altijd zo.
jilinda
Geplaatst: 30-06-14 13:10
week 26 een stijgbeugel, maar dan op een andere plek
Ja ik heb er één Ik fotografeer er ontzettend veel mee omdat mijn andere lens een 18-55 lens is en die vind ik persoonlijk minder fijn... Ik ben er erg tevreden mee maar ben nu ook aan het sparen voor een 55-250 lens zodat ik iets dichterbij kan staan haha