Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mbkaatje schreef:Mooi dat je je camera hebt gevonden.
Maar hebben ze in de winkel gezegd dat deze sneller en makkelijk scherp stelt? Ik trek dat namelijk direct in twijfel, maar ja, daar gaat het nu verder niet om.
jippie5 schreef:Ik vind deze echt top! En betaalbaar natuurlijk!
https://www.cameratools.nl/digitale-cam ... wart-open/
_Dominique schreef:jippie5 schreef:Ik vind deze echt top! En betaalbaar natuurlijk!
https://www.cameratools.nl/digitale-cam ... wart-open/
Ziet er goed uit en een fijne prijs ook.![]()
Zie dat het een open box is, heeft iemand daar ervaring mee? Of uberhaupt ervaring met cameratools.nl
ikke schreef:_Dominique schreef:
Ziet er goed uit en een fijne prijs ook.![]()
Zie dat het een open box is, heeft iemand daar ervaring mee? Of uberhaupt ervaring met cameratools.nl
Open box wil zeggen dat de camera binnen twee weken terug gestuurd is naar Canon omdat het produkt niet voldeed.
Camera is nieuw, volledige garantie en gecheckt.
Als je mijn berichten terug leest, zie je dat ik er regelmatig wat haal. Ik vind het een prettige, professionele winkel die hun klanten serieus nemen, ongeacht of je een 1200D of een 1Dx mkII komt halen.
Voorbeeldje: ik stapte op enige ochtend binnen om iets te halen en ik zie een occasion L-serie 70-200 f2.8 IS staan voor een lief prijsje. Ik maak een opmerking over de lens en prompt wordt ie uit de vitrine gehaald voor me en mag ik 'm uitproberen. Terwijl we ermee bezig zijn, komen er drie mensen de winkel binnen om die lens. Ik krijg echter rustig de tijd om even na te denken en te beslissen. De andere klanten wordt vriendelijk te kennen gegeven dat er al serieuze interesse is.
Helaas voor deze klanten heb ik de lens ook meegenomen.
Dorine92 schreef:Ik heb vandaag de camera (Nikon J5) uitgetest op een donker paard in een binnenbak tijdens een wedstrijd. Heb flink lopen klikken met de burstfunctie. Alle foto's zijn mooi licht en haarscherp. Zat geen enkele onscherpe of te donkere foto bij en de camera heeft geen moment moeite gehad met scherpstellen. Hij voldoet dus echt aan al mijn eisenIk dacht toch leuk om nog even te melden, omdat sommigen hier zeiden dat hetgeen wat ik wilde, niet mogelijk was.
Sicayes schreef:Heb je voorbeeldfoto's? Wij zijn nu natuurlijk wel benieuwd en zo kunnen we misschien andere ook verwijzen naar jouw foto's/camera als ze een soortgelijke vraag hebben.