Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Die laatste bij 'Niet acceptabel binnen' vind ik voor een simpele camera anders redelijk gelukt?
Yasmine schreef:Courses schreef:Die laatste bij 'Niet acceptabel binnen' vind ik voor een simpele camera anders redelijk gelukt?
Dat vind ik ook!
Dat rode kan je wellicht verhelpen door wat met je witbalans te spelen. Normaal gezien kan je die in een compactcamera ook instellen, moet je eens opzoeken in je handleiding.
HLPhoto schreef:Een Canon PowerShot G11 of G12 komt een behoorlijk eind, maar kost ook tegen de 500,- en kan dat alleen in de handen van een geoefend fotograaf. Voor het fotograferen van beweging binnen ben je er niet met het kopen van een camera. Ook niet als je een setje van 3000,- aanschaft.
Yasmine schreef:HLPhoto schreef:Een Canon PowerShot G11 of G12 komt een behoorlijk eind, maar kost ook tegen de 500,- en kan dat alleen in de handen van een geoefend fotograaf. Voor het fotograferen van beweging binnen ben je er niet met het kopen van een camera. Ook niet als je een setje van 3000,- aanschaft.
Wij hebben hier een G10 en die doet het ook wel aardig in het donker. Op de andere computer staan foto's die mijn vader een keer heeft gemaakt op een concert om te kijken hoe hij het daar deed en die waren nog redelijk. Maar dan moet je natuurlijk wel wat afweten van sluitertijden, diafragma's en ISO's.