Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joscaa schreef:Ik ga misschien de Nikon D70 kopen, maar welke lens hebben jullie daarop zitten? En hoe bevalt de lens?
Citaat:Informatie
Het opgevraagde onderwerp bestaat niet.
MSQuincyTE schreef:Joscaa schreef:Ik ga misschien de Nikon D70 kopen, maar welke lens hebben jullie daarop zitten? En hoe bevalt de lens?
De nikon camera's schijnen niet goed te zijn
djoni schreef:Ik zit ook naar een camera te kijken, en ik zat te denken aan een canon powershot A550. Zijn dat wel redelijke fotocamera's?
MyStar schreef:djoni schreef:Ik zit ook naar een camera te kijken, en ik zat te denken aan een canon powershot A550. Zijn dat wel redelijke fotocamera's?
Wij zijn bij een proffessionele fotograaf geweest voor onze camera, en we hadden zelf al een voorkeur voor een camera uit de powershot serie (geloof A710). We hadden aan hem advies gevraagt en volgns hem zijn dat heele goede digitale compactcameras! Dus niet te vergelijken met een spiegelreflex oid maar wel ong. de beste serie digitale compact!Wij hebben uiteindelijk de Fuji A6500 gekocht omdat we met een compactcamera niet genoeg konden zoomen, dus kan je geen ervaringen vertellen over de A-serie helaas.
WildChild schreef:Wat bevelen jullie mij aan: Fotograferen in RAW of JPEG, en naar aanleiding van deze vraag ook; wat voor geheugenkaartje zal ik aanschaffen?
Past Deze in de 400D? :
WildChild schreef:Wat bevelen jullie mij aan: Fotograferen in RAW of JPEG, en naar aanleiding van deze vraag ook; wat voor geheugenkaartje zal ik aanschaffen?
Past Deze in de 400D? :
traan_beauty schreef:Ik hoor eigenlijk alleen maar goeie verhalen over de Canon 400D.
Maar wat zijn de nadelen?
Ik ga waarschijnlijk de Canon 400D kopen in januari (misschien wel eerder ). Vandaar.
Nouks schreef:traan_beauty schreef:Ik hoor eigenlijk alleen maar goeie verhalen over de Canon 400D.
Maar wat zijn de nadelen?
Ik ga waarschijnlijk de Canon 400D kopen in januari (misschien wel eerder ). Vandaar.
Ik vind persoonlijk een behoorlijk nadeel dat er niet zoals op alle andere DSLR's van Canon twee (of zelfs nog meer) aparte schermpjes zijn: één voor de instellingen en één voor het bekijken van je menu, de foto's etc. Ik vind het zelf echt irritant om die instellingen allemaal op je LCD-schermpje te hebben staan. Maar goed, komt wellicht ook omdat ik natuurlijk heel erg gewend ben aan die aparte schermpjes, zo lang je daar nog geen ervaring mee hebt zul je die natuurlijk ook niet missen.