Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_AnOuK_ schreef:Citaat:1 Bianca02(bezig)
2 Florislover(bezig)
3 Misshaffie(moet nog beginnen)
4 Newie(moet nog beginnen)
5 Love_Wiepke(moet nog beginnen)
6 mik_beer(moet nog foto krijgen)
7 _AnOuK_ (moet nog foto krijgen)
![]()
![]()
JoSav schreef:Ik weet niet of dit het juiste forum is, maar ik ben op zoek naar foto's van paint en appaloosa paarden (pony's mag ook wel). Ik heb ontzettend veel zin om wat western paardjes (met western hoofdstel+zadel of niet opgetuigd) te maken. Wat ik wel vraag is het recht te mogen behouden over de eventuele tekeningen die ik dan zal maken, zelfs als ik ervoor zou kiezen een foto na te tekenen.
Iemand interesse? Als ik je paard uit zou kiezen kan dat betekenen dat er straks voor niks een tekening in Crea Bea terecht komt van je geliefde paard of pony.
Overigens sorry dat ik discrimineer en naar zo'n specifieke paardjes vraag.
Stuur me maar een PBtje als je er wel oor naar hebt...
VValar schreef:
Ik wil op Valar wel een paar stippen zetten hoor
JoSav schreef:Hahahaha! Hee, jij bent een vriendin, Valar teken ik anytime voor je. Als je me wat goeie foto's geeft.
ChingYi schreef:mijn lijstje:
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
5 Love_Wiepke(af,vanwege haar verjaardag.PROFICIAT!!)
7 _AnOuK_ (bezig omdat ik ergens anders was)
8
9
Er kunnen er weer 2 bij. Wie wil???
zet jezelf maar erbij, maar denk eraan er kunnen er maar 9 op mijn lijstje en niet meer dat wordt te druk![]()
ChingYi schreef:mijn lijstje:
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
5 Love_Wiepke(af,vanwege haar verjaardag.PROFICIAT!!)
7 _AnOuK_ (bezig omdat ik ergens anders was)
8
9
Er kunnen er weer 2 bij. Wie wil???
zet jezelf maar erbij, maar denk eraan er kunnen er maar 9 op mijn lijstje en niet meer dat wordt te druk![]()
ChingYi schreef:tot nu toe mijn lijstje:
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
5 Love_Wiepke(af,vanwege haar verjaardag.PROFICIAT!!asjeblieft)
7 _AnOuK_ (af)
8 xxalishakexx
9 xXVeronaXx
nog een iemand kan erbij. Wie wil er nog een tekening van zijn/haar paard???![]()
ChingYi schreef:aangezien de tekeningen best snel af zijn mogen er nu meer op het lijstje:
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
5 Love_Wiepke(af)
7 _AnOuK_ (af)
8 xxalishakexx(bezig)
9 xXVeronaXx (moet nog beginnen)
10 KissMeQuick
11
12
13
14
15
Zet jezelf er maar bij als je wilt dat ik je paard nateken. Ik heb weer een aantal plaatsen vrij. WEES ER SNEL BIJ!!!
![]()
maar niet meer dan 15!!!
xXVeronaXx schreef:hier is de foto van Verona
(je mag de manen ook los tekenen
voorlok komt tot aan haar ogen en manen tot het onderste van haar halsvind het zelf ook makkelijker ze los te tekenen
)
Jullie mogen natuurlijk altijd oefenen met die foto hoor
VValar schreef:Jippie! Super lief aanbod van je. Daar hou ik je aan hoorEerst een paar mooie foto's van Valar maken.
Ik zal je eerst maar het schilderij van Marron af laten maken voordat ik je bestorm met meer aanvragen!
Misschien moet je je aanvraag in een apart onderwerp op Crea Bea of Rassenpraat (?) openen want ik denk dat het hier een beetje over het hoofd gezien wordtIk denk als mensen eenmaal weten dat jij evt. een gratis tekening van zijn/haar pony zou willen maken, de aanvragen binnen blijven stromen