Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij om
Of lijkt dat zo? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Of lijkt dat zo?
.
.
Wat voor lens heb je hier gebruikt? En wat waren je instellingen?
Het dier straalt echt heel veel kracht uit, de aandacht van de kijker wordt er echt naartoe gezogen!
Erg leuk gedaan!

Het meisje en het paard lijken ook allebei erg spontaan naar de camera te kijken, knap gedaan!
Erg gave foto, een beetje jammer dat de schaduwen in het gezicht zo hard zijn maar verder wel geslaagd 

Knap werk!
Erg leuke foto! Het zou nooit in me opkomen om een hamster te fotograferen maar jij slaagt erin om er een interessant beeld van te maken
Erg knap gedaan! Wat een dropje trouwens 
Het schaap dat tussen de bloemetjes kijkt, de achtergrond die wat onscherp is, het lijkt allemaal gewoon te kloppen. Heel erg knap gedaan!
Sterkte met je relatiebreuk 
Heell gaaf knuffeltje ook! Die drie weken zullen zo om zijn
Knap werk!
Erg leuke foto!
S_imonee schreef:Leuk Calice! Hoe lang moet je nog? Die HappyHorse knuffeltjes zijn zo lekker zacht
Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij omOf lijkt dat zo?
calice schreef:Binnen nu en maximaal 3 weken is hij er.
Hij is al helemaal ingedaald en het rommelt steeds al.
HappyHorse knuffeltjes zijn inderdaad heerlijk zacht.
taarss schreef:S_imonee schreef:Leuk Calice! Hoe lang moet je nog? Die HappyHorse knuffeltjes zijn zo lekker zacht
Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij omOf lijkt dat zo?
Haha dat lijkt zo, hij heeft namelijk een vrij klein hoofdje en is sowieso een wat kleiner formaat van de labrador. Had hem liever zonder halsband op de foto gehad maar dan wasie niet stil blijven zitten
k_m schreef:ismy heel gaaf! Zo iets zou ik zo op school durven afgeven voor een modebeeld, tof model ook! écht niet gemakkelijk om zo een poses er spontaan te laten uitzien
Ben nog niet helemaal tevreden!
ismy schreef:k_m schreef:ismy heel gaaf! Zo iets zou ik zo op school durven afgeven voor een modebeeld, tof model ook! écht niet gemakkelijk om zo een poses er spontaan te laten uitzien
Waauw dankjewel! De fotoshoot was in opdracht van een fashionstudent die examen moest met haar kleding lijn. Inderdaad model was echt super, het is zo moeilijk om dat goed uit beelden. Thanks! Toch mis ik zelf nog iets in het beeld.. haha.Ben nog niet helemaal tevreden!

ze is nogthans niet gemakkelijk te fotograferen omdat ze niet echt stil zit :p nu ja, ze is nog jong, ze leert het nog wel