[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

S_imonee

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:38

Leuk Calice! Hoe lang moet je nog? Die HappyHorse knuffeltjes zijn zo lekker zacht :o

Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij om := Of lijkt dat zo?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:44

Binnen nu en maximaal 3 weken is hij er.
Hij is al helemaal ingedaald en het rommelt steeds al :j .
HappyHorse knuffeltjes zijn inderdaad heerlijk zacht <3 .

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:56

MarijeR Inderdaad een ontzettend gaaf beeld! De kleuren contrasteren heel mooi en de bokeh geeft een erg gaaf effect :D

horserider22 Leuke foto, maar hij staat een beetje scheef := Wat voor lens heb je hier gebruikt? En wat waren je instellingen?

Bellatrix Waauw, enorm geslaagde foto :j Het dier straalt echt heel veel kracht uit, de aandacht van de kijker wordt er echt naartoe gezogen!

NESCAFE Erg gaaf beeld, een beetje een gek effect met die achtergrond en de witte delen van het paard, maar wel erg gaaf :j

Brechtjee Leuke foto, erg gave compositie!

Murthul Ach, wat een lieve schattige foto <3 Erg leuk gedaan!

IsaCalixa Ontzettend gave foto zeg, en wat een leuke nabewerking! Waar is dat genomen? Het ziet eruit als de woestijn :=

Dandy200 Wat een retegave foto, de kleuren in de lucht zijn prachtig :D

Tivara Heel erg geslaagde foto, de kleuren vullen elkaar perfect aan en de vlinder springt er heel mooi uit :j

goriginal Erg fijne foto, gave sfeer met die bloesems :) Het meisje en het paard lijken ook allebei erg spontaan naar de camera te kijken, knap gedaan!

joeluna Wat een droppie <3 Erg gave foto, een beetje jammer dat de schaduwen in het gezicht zo hard zijn maar verder wel geslaagd :)

Jespri Heel intrigerende foto, interessante nabewerking ook. Ik word er als kijker echt in gezogen en uitgenodigd om zelf aan te vullen waar dat straatje heen gaat en welk verhaal er achter schuilt :)

HeavensLove Wat gaaf gedaan met die belichting, de rechtse vind ik echt schitterend! :j

Ingvild Wat een gave sfeer zeg, het meisje lijkt ech heel spontaan te lachen en de band tussen haar en het paard straalt er zo vanaf :) Knap werk!

XiiaaooNaa Ach, wat een droppie :D Erg leuke foto! Het zou nooit in me opkomen om een hamster te fotograferen maar jij slaagt erin om er een interessant beeld van te maken :)

Verosjaak Ontzetten gave foto, je hebt het hondje heel mooi scherp en met je ondiepe DoF breng je rust in het geheel :) Erg knap gedaan! Wat een dropje trouwens <3

showteam Waauw, die foto is echt retegaaf! :D Het schaap dat tussen de bloemetjes kijkt, de achtergrond die wat onscherp is, het lijkt allemaal gewoon te kloppen. Heel erg knap gedaan!

Cioccolato Erg leuk dier, gefeliciteerd met je aanwinst! Ik vind de foto trouwens geslaagd hoor, leuk effect met die bloesems en ik vind de compositie ook erg fijn :) Sterkte met je relatiebreuk :(:)

S_imonee Wat een gave sfeer zeg, erg intrigerende foto!

calice Wat een lieve foto <3 Heell gaaf knuffeltje ook! Die drie weken zullen zo om zijn :j

taarss Erg gaaf gedaan, fijne DoF en de hond lijkt er echt uit te springen :) Knap werk!

-----------------

Reacties

PrimaDonna_ Haha, wat grappig! Ik dacht echt dat de lucht zo'n gaaf effect had :D Erg leuke foto!

-----------------

Mijn week 17

Doordat mijn paardje nog steeds ziek was kon ik zelf niet springen, maar ik ga er altijd samen met een vriendin heen en ik ben chauffeur dus ik had m'n camera maar meegenomen om mijn vriendin haar les te fotograferen.
Tussendoor had ik even de knappe kop van onze lesgever gefotografeerd :D

Afbeelding

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:44

S_imonee schreef:
Leuk Calice! Hoe lang moet je nog? Die HappyHorse knuffeltjes zijn zo lekker zacht :o

Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij om := Of lijkt dat zo?

Haha dat lijkt zo, hij heeft namelijk een vrij klein hoofdje en is sowieso een wat kleiner formaat van de labrador. Had hem liever zonder halsband op de foto gehad maar dan wasie niet stil blijven zitten :')

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:26

Week 17

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 12:46

calice schreef:
Binnen nu en maximaal 3 weken is hij er.
Hij is al helemaal ingedaald en het rommelt steeds al :j .
HappyHorse knuffeltjes zijn inderdaad heerlijk zacht <3 .

Spannend! Die drie weken zijn vast zo om! Succes met de laatste loodjes !

Het is dat ik zelf nog geen kinderen heb, anders had wist ik het wel met die knuffeltjes haha

taarss schreef:
S_imonee schreef:

Haha dat lijkt zo, hij heeft namelijk een vrij klein hoofdje en is sowieso een wat kleiner formaat van de labrador. Had hem liever zonder halsband op de foto gehad maar dan wasie niet stil blijven zitten :')

Vandaar. Ik vind het wel een super stoere halsband!

Bedankt voor je feedback Eline91! Ik vond het wel spannend om mijn eerste zelfportret te delen, maar zulke reacties doen mij dan goed :o

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 13:43

Mijn week 17 :D
Afbeelding

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 16:44

Week 17 PUK <3
Afbeelding

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 17:52

ismy heel gaaf! Zo iets zou ik zo op school durven afgeven voor een modebeeld, tof model ook! écht niet gemakkelijk om zo een poses er spontaan te laten uitzien

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 18:25

k_m schreef:
ismy heel gaaf! Zo iets zou ik zo op school durven afgeven voor een modebeeld, tof model ook! écht niet gemakkelijk om zo een poses er spontaan te laten uitzien

Waauw dankjewel! De fotoshoot was in opdracht van een fashionstudent die examen moest met haar kleding lijn. Inderdaad model was echt super, het is zo moeilijk om dat goed uit beelden. Thanks! Toch mis ik zelf nog iets in het beeld.. haha. :D Ben nog niet helemaal tevreden!

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:10

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:14

@asselruiter ik zou gaan voor kleur!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:18

Kleur. :j

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:20

Week #17 - kleur it is! :D

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:25

Ze is echt heel mooi! Mooie kleuren combi, heel fijntjes.
Mooie compositie ook en haar blik is ook mooi. :D

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:34

ismy schreef:
k_m schreef:

Waauw dankjewel! De fotoshoot was in opdracht van een fashionstudent die examen moest met haar kleding lijn. Inderdaad model was echt super, het is zo moeilijk om dat goed uit beelden. Thanks! Toch mis ik zelf nog iets in het beeld.. haha. :D Ben nog niet helemaal tevreden!

Nee joh! Je mag er trots op zijn hij is echt super zo, die schaduw erbij dat haar zo, ik ben helemaal fan! Mooi in evenwicht met alles, echt top _/-\o_

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:46

nieuw paardje op stal! een geweldig fotomodel dus jullie zullen nog veel foto's van Beertje gaan zien :D

hij is nog wel erg vies maar hij vind het allemaal nog een beetje eng dus poetsen gaat nog niet zo makkelijk...

Week 17

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 19:49

OH!! <3
Die is zeker knap!!
Blauw oog! :D

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 20:12

Dank je wel Bellatrix :D ze is nogthans niet gemakkelijk te fotograferen omdat ze niet echt stil zit :p nu ja, ze is nog jong, ze leert het nog wel :')

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:38

Hier de foto die ik graag wilde uploaden als week 16, dat niet lukte.
Afbeelding

En hier mijn week 17.
Afbeelding

Zoals jullie zien weer 2 foto's van even geleden. Binnenkort een hele bups nieuwe foto's dus dan weer heel recent werk! :D (nog altijd op stage)

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:44

Mijn week 17
Afbeelding

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:34

Eline91 schreef:
IsaCalixa Ontzettend gave foto zeg, en wat een leuke nabewerking! Waar is dat genomen? Het ziet eruit als de woestijn :=

Dankjewel! Deze foto is genomen in het Tripsbos (Sappemeer), op de bult daar. :)

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:50

Knip. Foto volgt nog.
Laatst bijgewerkt door Anouska15 op 24-04-15 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 22:57

Afbeelding
Week 17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 23:05

Mijn week 17.

Afbeelding