Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij om

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_imonee schreef:Leuk Calice! Hoe lang moet je nog? Die HappyHorse knuffeltjes zijn zo lekker zacht
Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij omOf lijkt dat zo?
calice schreef:Binnen nu en maximaal 3 weken is hij er.
Hij is al helemaal ingedaald en het rommelt steeds al.
HappyHorse knuffeltjes zijn inderdaad heerlijk zacht.
taarss schreef:S_imonee schreef:Leuk Calice! Hoe lang moet je nog? Die HappyHorse knuffeltjes zijn zo lekker zacht
Nu zie ik hem wel weer taarss. Leuke foto! Wat een mega halsband heeft hij omOf lijkt dat zo?
Haha dat lijkt zo, hij heeft namelijk een vrij klein hoofdje en is sowieso een wat kleiner formaat van de labrador. Had hem liever zonder halsband op de foto gehad maar dan wasie niet stil blijven zitten
k_m schreef:ismy heel gaaf! Zo iets zou ik zo op school durven afgeven voor een modebeeld, tof model ook! écht niet gemakkelijk om zo een poses er spontaan te laten uitzien
ismy schreef:k_m schreef:ismy heel gaaf! Zo iets zou ik zo op school durven afgeven voor een modebeeld, tof model ook! écht niet gemakkelijk om zo een poses er spontaan te laten uitzien
Waauw dankjewel! De fotoshoot was in opdracht van een fashionstudent die examen moest met haar kleding lijn. Inderdaad model was echt super, het is zo moeilijk om dat goed uit beelden. Thanks! Toch mis ik zelf nog iets in het beeld.. haha.Ben nog niet helemaal tevreden!