Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorine92 schreef:Uiteindelijk naar cameraland gegaan en een nikon j5 1 nikkor??? gekocht
karlli schreef:Dorine92 schreef:Uiteindelijk naar cameraland gegaan en een nikon j5 1 nikkor??? gekocht
Je realiseert je dat dit een mirrorless camera is waarbij je wel verschillende lenzen nodig zult hebben om goed te kunnen 'inzoomen'?
Voor paardensport is een Tele(zoom) lens gebruikelijk en vraag mij af of je deze dan ook hebt aangeschaft?
Dorine92 schreef:Nja jullie willen gewoon andere dingen dan ik. Ik wil gewoon makkelijk. Zal idd nog wel even achter een lens aangaan
maaikemuis schreef:Dorine92 schreef:Nja jullie willen gewoon andere dingen dan ik. Ik wil gewoon makkelijk. Zal idd nog wel even achter een lens aangaan
Daarom is juist deze camera niet handig, juist omdat je geen gedoe wilt hebben. Deze lens is niet geschikt voor paarden, je kan namelijk nauwelijks inzoomen. Daarvoor heb je iets nodig vanaf 150mm (idealiter). En dat lensje voor dit systeem is honderden euro's.
Dorine92 schreef:Uiteindelijk naar cameraland gegaan en een nikon j5 1 nikkor??? gekocht
Dorine92 schreef:Nja jullie willen gewoon andere dingen dan ik. Ik wil gewoon makkelijk. Zal idd nog wel even achter een lens aangaan
Dorine92 schreef:Ik heb advies gevraagd bij cameraland. Iedereen heeft een andere suggestie. Hier op bokt gaat iedereen eerst roepen dat ik maar me in fotograferen moet verdiepen... terwijl ik heel duidelijk aangeef dat dat niet de bedoeling is). Wanneer ik dan naar de winkel ga en zelf maar ga vragen hoe of wat komen er pas suggesties, en als ik dan met een andere thuis kom heb ik dom dom dom niet naar jullie geluisterd![]()
Ik bel ze binnenkort wel even. Heb het bonnetje nog hoor