Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_likepink_ schreef:Ik heb het topic net 8pagina's dorgelezen.
Maar ik weet nog niet welke lens ik nou moet kopen.
Ik heb een canon 350D,En ik ga naar heel veel paardenevenementen die binnen zijn.Maar dan flits ie alleen maar,en ik heb daar dus echt geen zin in.
En anders zijn ze te wazig of te donker,ik heb een Sigma DC 18-125mm.
Of ik maak verkeert een foto,dat kan ook nog.Maar bijv. als NIC Assen dat is binnen,en hij wou alleen een nette fto maken met een hele grote flts,en dat lijkt me niks voor die paarden natuurlijk.
Heeft iemand enig idee welke lens ikm kan gebruiken waarbij die niet flitst?
Ik hoorde dat ik dan een telelens moest kopen van iemand,klopt dat?
Alvast bedankt!i
_Lott schreef:maar als ik die lens meeneem naar keuringen, en binnenbakken
kan ik met een f4 prima uit de voeten?
_Lott schreef:die 2.8 moet wel de 600 waard zijn. daar zit ik mee
_Lott schreef:yvonnepuntnl schreef:Ik vind dat ik nu wel duidelijk genoeg geweest ben
dan vind ik het nog moeilijk om een keuze te maken!
Texas1 schreef:Yvonnepuntnl: Misschien is de sigma in vergelijking minder dan de Canon, maar weer eerlijk niet iedereen heeft zo`n budget en daarom is een sigma een heel goed alternatief. De meeste houden het als hobby... ik ben igg heel blij met mijn sigma en vind het een hele stap meer dan de lens in mijn onderschrift.
_likepink_ schreef:Ik heb het topic net 8pagina's dorgelezen.
Maar ik weet nog niet welke lens ik nou moet kopen.
Ik heb een canon 350D,En ik ga naar heel veel paardenevenementen die binnen zijn.Maar dan flits ie alleen maar,en ik heb daar dus echt geen zin in.
En anders zijn ze te wazig of te donker,ik heb een Sigma DC 18-125mm.
Of ik maak verkeert een foto,dat kan ook nog.Maar bijv. als NIC Assen dat is binnen,en hij wou alleen een nette fto maken met een hele grote flts,en dat lijkt me niks voor die paarden natuurlijk.
Heeft iemand enig idee welke lens ikm kan gebruiken waarbij die niet flitst?
Ik hoorde dat ik dan een telelens moest kopen van iemand,klopt dat?
Alvast bedankt!i