Ik heb me al suf geprobeerd in PSP 8.0, maar ik snap geen hout van dat programma. Met Photofiltre krijg ik het niet mooi, dus vandaar de vraag of iemand bij onderstaande foto de staart heel kan maken en het hoofdje van het andere paardje weg kan werken?
Hallo allemaal Ik hoop op deze wijze een aantal bokt leden te vinden die goed met photo shop overweg kunnen... Ik wil nl een foto van mijzelf met donker haar. Ik heb nu blond haar maar voor een kaart heb ik een digitale foto nodig van mijzelf met donker haar. Ik ben zelf een totale computer programma nerd en het up loaden van een foto is al heel wat voor mij! Dus ik heb voor het gemak alvast twee foto's van mijzelf geplaats en hoop dat jullie er wat mee kunnen ik dacht zelf aan bruin haar donker bruin of kastanje bruin of zwart haar. WIE HELPT MIJ!?!
zou iemand hier een leuke foto van kunnen maken ik heb wel wat geprobeert.. maar me buurman is bijna 2 jaar overleden en wou graag een foto hebben met de boom waar hij onder verstrooid is en een foto van mij en me buurmeisje bewerkt willen hebben.. misschien wel iets met de tekst we still mis you ofzo.. http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2b8ikh&s=3
Zou iemand voor mij deze foto als avater formaat willen maken, want bij photobucket kan je hem niet op de formaat maken die hier op bokt nodig is. Alvast bedankt
Hi! Ik geef binnenkort samen met een vriendin een Sweet Sixteen Party, maar we hebben nog leuke uitnodigingen nodig. Het thema is Hollywood; showtime. Als je zin hebt om je erop te storten; leuk!
Zou iemand voor mij een leuke avatar willen maken? Je mag de foto's ook wat bijsnijden en formaat wijzigen etc. Ik ben benieuwd of iemand er wat leuks van kan maken!
ik had nog een vraagje of iemand van de onderstaande foto iets moois kan maken. Het paard heet Wilke en ik Melanie (voor het geval je dat wilt gebruiken)