Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ben benieuwd of het allemaal al goed gaat komen 
Veel succes met het stuk overnieuw schrijven.. Haha! 
, morgen of maandag komt er een nieuw stuk.. Het duurt nu wat langer omdat ik tentamens heb en het 1500 woorden moet zijn, maar schrijf wel door hoor.. gaat gewoon ietsjes langzamer!

Danielle_ schreef:Dank je, morgen of maandag komt er een nieuw stuk.. Het duurt nu wat langer omdat ik tentamens heb en het 1500 woorden moet zijn, maar schrijf wel door hoor.. gaat gewoon ietsjes langzamer!
we hebben wel een beetje geduld, gelukkig! 

A_lette schreef:De gedachten flitste door mijn hoofd terwijl ik de douche aanzette. --> gedachten (mv) -> flitsten
Ook mijn vrienden. Ik wist niet of ik dat nou leuk of niet leuk vond. In al die tijd was ik zo veranderd, waarschijnlijk zouden ze me geeneens meer herkennen. -> Ergens vind ik deze zin niet zo lekker lopen, maar ik heb geen idee hoe dat anders moet...
Steeds zenuwachtiger begon ik te worden. -> Ik begon steeds zenuwachtiger te worden (loopt naar mijn idee wat lekkerder)
Verder goed stukje hoor!

? 
Danielle_ schreef:Het komt er nu echt aan. Een deze dagen!! Ik heb nu 400 woorden maar mijn broer (die woont in Tjechie dus zie ik niet zo vaak) komt vandaag en dan kan ik moeilijk de hele tijd achter de computer zitten![]()
En als ik het af heb gaat het naar Jeltien en jaa dan komt hij echtt!![]()
Want het is nu ook al echt een tijd geleden dat ik iets geplaatst heb![]()
) 

, heb alles gelezen in 1x