Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manzano schreef:Iemand ervaring met deze lens?
Sigma 24-70 F/2.8 EX DG Macro Canon
manzano schreef:Ja precies, dat heb ik dus ook
Maar hij is wel snel genoeg met focussen? Daar maak ik me nl. een beetje "zorgen" over
Kokomo schreef:manzano schreef:Ja precies, dat heb ik dus ook
Maar hij is wel snel genoeg met focussen? Daar maak ik me nl. een beetje "zorgen" over
Als je absoluut zeker wilt zijn dat je objectief snel scherp stelt moet je de Canon nemen. De Sigma is nl. iets langzamer.
Nerootjeh schreef:*edit, welke is de beste keus?
heb heb nodig voor paardenfotografie
Sigma 70-300mm F4.0-5.6 DG Macro
Canon EF 75-300mm F 4.0-5.6 III USM ø 58
Tamron 70-300mm f 4-5,6 1:2 LD DI Canon
manzano schreef:Toevoeging: ik doel dus een beetje op een goede prijs/kwaliteitverhouding
Focussed schreef:Hoi ik wil even wat vragen aan jullie.
Ik wil graag een nieuw objectief kopen, met wat meer zoom erin. (Nu is mijn max zoom 150 mm).
Ik heb een Olympus E-330 camera, ik weet niet zeker over er IS (Foto stabiliseerder) op zit, alhoewel een wel een optie is bij het knopje Scene (het staat dus tussen de opties Macro, Onderwater fotografie, Sport e.d.).
Ik wil het liefst een 300 mm objectief, met een goede kwaliteit én eentje die op een Olympus past. Ik wil er rond de 500,- voor betalen. Wie heeft een goede tip voor mij?
(Ik heb al gegoogled, en zag een mooie 70-300 mm, maar ik wil wat meer op de markt kijken wat er allemaal is.)
Edit: Wat ik ook graag wil weten ,zijn er nog andere merken die ook op een Olympus past? (Tamaron oid.)
Groetjes