Wie wil voor mij een nieuwe collage maken met alledrie de hoofdjes van mijn paardjes.(mijn oude is spoorloos verdwenen.)Graag met de namen erbij in een leuke lettertype als het kan. En een lieve achtergrond met de tekst: Liefde is onvoorwaardelijk. Alvast hardstikke bedankt. Alladin Bartje Ponitha.
hallo, wie zou voor mij een collage willen maken van de volgende foto's? (het liefste wel allemaal in 1 maar niet allemaal door elkaar want dat vind ik niet zo heel mooi ''paar mag wel'' .. sorry!) maak er maar iets moois van
Joyce met mij: (is op mijn verjaardag verkocht )(heb geen foto erop staan op dit moment behalve deze..)
Dondertje: (veulen van joyce ze zijn samen verkocht )
Ben ik lastig als ik iemand vraag om op deze manier, of in ieder geval met een vrij rustige achtergrond, ook een collage te maken van de volgende foto's:
Wie wilt voor mij een collage van Beau maken? Graag met de tekst: Rust zacht lieve jongen! (i.p.v. jongen mag je ook schat doen hoor ) hier de foto's: WIllen jullie een pb'tje sturen als hij af is? THNX!
Laatst bijgewerkt door Marjo op 03-05-06 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt
hoi hoi wie wil voor mij een collage maken? je moet dan maar ff de foto's uit mijn profiel halen want dan kun je zelf wel mooie foto's uitzoeken want vind ze allemaal leuk!!:P
groetjes jessi ps. als je er nog een leuke tekst bij weet mag je dat erbij doen en het paardje dat er op staat heet zummer. de zwarte