[Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sabertje

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:00

@ nevony: welke van mij heb je gekozen? Er staat in je bericht wel welke je hebt gekozen, maar de foto staat er niet bij, ben wel erg nieuwsgierig.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:09

Sabertej ik heb ook een tekening voor je gemaakt :S Waarom schrijf je je bij meerdere in :S Beetje ondankbaar, heb er een goeie 5 á 7 uur tijd ingelegd...

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:51

Nikki_jimmy ;

Ik heb nog een arabje voor je met wat NF bloed inzich ..

Afbeelding

Ik hoop dat je er wat aan hebt
xx sharona

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:03

@Sabertje deze: *hij wil even niet*

de allereerste allerbovenste

roompie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:04

Nikki_jimmy schreef:
Sabertej ik heb ook een tekening voor je gemaakt :S Waarom schrijf je je bij meerdere in :S Beetje ondankbaar, heb er een goeie 5 á 7 uur tijd ingelegd...

waarschijnlijk omdat ze het leuk vind, haar paard op meerdere manieren
getekend wilt zien..

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:05

Nikki_jimmy schreef:
Omdat 't niet op een normaal topic mag plaats ik het hier maar even.
Ik wil een portfolio maken.
Een aantal rassen heb ik hal.
Hier een lijstje:
Rassen portfolio:

-Engels volbloed (heb ik al)
van Quira
-Welsh

SMEETJOEW! Pb komt er zo aan, kijk anders in profiel.

-Arabier
-Haflinger(heb ik)
van Daisy dialo
-Tinker (Heb ik al)
Van suus.
-KWPN Heb ik ook, pb komt er zo aan, kijk anders in profiel
-Draver
-Fries
-Quater
-Pinto
-Andalusier
-Shetlander
-Falabella.
-Zweedse draver( Heb ik al)
Nancy evita.
-New forest(Heb ik al)
Fire lover

Als je nog andere hebt kan je me gewoon PB-en, of hier neer zetten, dan lees ik het ook wel.
BEgin er morgen aan.

Groetjes
PS: Voor voorbeelden zie profiel

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:09

En toch vind ik 't aardig beledigend overkomen.

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:10

ze heeft zich ook bij mij ingeschreven...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:10

Nikki_jimmy schreef:
En toch vind ik 't aardig beledigend overkomen.

Waarom precies?

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:13

Ja, waarom misschien wil ze wel meerdere verschillende tekeningen van haar paard, of heeft ze verschillende paarden die getekend moeten worden, of vindt ze jouw teken stijl heel moio en die van mij ook en die van babe en kamn ze niet kiezen ik weet het niet hoor, maar mij maakt het niet zo uit, elke tekening is een goede oefening en ik snap dat als er heel veel werk in zit je het een beetje poedersuiker vindt maarja

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:19

geeeeen ruzie krijgen mensjes.

Je kan gewoon een tekening vragen bij wie je wil. Ik heb ook een tekening van Nikita gekregen van Remy @bokt. Die krijg ik nu opgestuurd. Een hele poos daarvoor heb ik een tekening gevraagd aan Naomi21 en daar heeft ze ja op gezegd. Nu heb ik dus zometeen 2 tekeningen van Nikita. Dat is (vind ik) niet ondankbaar. Natuurlijk klinkt het k*t maar iemand mag toch meerdere tekeningen van mensen. Ik heb dat ook wel een beetje hoor, als iemand een tekening bij mij vraagd en vervolgens ook bij iemand anders (die vaak beter tekent dan ik) dan wil ik altijd een mooiere tekening geven dan degene aan wie ze het ook heeft gevraagd.

Maarja, het is net hoe iemand in elkaar zit. Ik vind niet erg. Ik wil juist een mooiere tekening maken. Maar ik kan het me voorstellen dat het vervelend is. Sabertje krijgt ook een tekening van mij voor mij portfolio. Maar ik heb er absoluut géén problemen mee dat ze van nog 100000000 mensen een tekening krijgt. Nou en, wat maakt het uit. Als ze maar blij is dat jij een mooie tekening hebt gemaakt. Ik heb liever 1 heeeele mooie tekening dan 10000 middelmatige. (UIT ALLE RESPECT VOOR IEDEREEN)

Maar ik bemoei me hier verder niet mee. Ik zeg alleen : VERMOORD ELKAAR NIET OM EEN TEKENING.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:22

Smeetjoew heeft gesproken uit grote wijsheid, en ik ben het daar mee eens

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:24

haha, ik vind het ook helemaal niet erg hoor , wou gewoon even zeggen dat ze bij mij ook ingeschreven was
Je kunt het zo ook bekijken, ze geven je wel oefenmateriaal

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:25

''uit grote wijsheid gesproken'' Ik heb alleen nog steeds géén conclusie uit mijn hele verhaal... moet je nou wél boos zijn omdat iemand nóg een tekening wil of moet je nou niet zo zeuren... Dat is aan iedereen, iedereen heeft een eigen mening. De één vind deze discussie één groot gemuts, de ander verdiept zich erin en vind dit interesant. *lacht omzichzelf en is vanavond een beetje melig achter de pc*

Maar zullen we nou maar weer eens ON-topic gaan.

_Lorette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:30

Maar ik snap de andere kant ook.

Je doet je best op een tekening en na veel werk is het af. Als degene voor wie je de tekening hebt gemaakt dan gelijk aan iemand anders vraagt om haar paard te tekenen kan dat een beetje raar opgevat worden. Zo van; nou, die hebben we gehad, op naar de volgende.

Dat lijkt een beetje ondankbaar, maar volgens mij doet niemand dit expres.

Verder zou ik hoogstens een seconde wat vreemd kijken en me er vervolgens niet meer druk om maken. Ik kan het begrijpen dat iedereen zoveel mogelijk tekeningen van zijn/haar paard wil.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:50

Nee idd Maar toch, ik bedoel ik kan ook voor wel meer mensen die niet iemand anders heeft gevraagt een tekening maken, maar nu maak ik voor iemand een tekening, die ook aan anderen dat vraagt, voor mij komt dat beledigend over, alsof ze 't niet bepaalt waardeert, op de een of andere manier.
Juilie kunnen mij wel raar aan kijken dat ik zo reageer, maar zo voel ik me erbij. Ik ga geen moeite doen voor mensen die ook bij anderen inschrijft.
Maar goed, dat hoort er blijkbaar bij

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:52

@Nikki_Jimmy : maak ik een kans op een tekening van jou van Nikita, Vigour en/of Donna? (zie profiel of PB die je van me gehad hebt)

Ik wil absoluut niet opdringerig doen hoor!!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:56

Ik ben druk bezig met een tekening van mn eigen paardje maar behoorlijk vast gelopen. Daarom wil ik graag wat andere tekeningen maken voor ik weer verder ga met mijne want die lukt op de een of andere manier niet zo goed.
Heb je mooie duidelijke foto's van je paard in een niet al te lastige houding, pb ze even dan kijk ik welke ik ga tekenen
Hieronder een voorbeeld, kwaliteit vd foto is niet zo goed, is met mn mobiel gemaakt.
Afbeelding
Groetjes Iris
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 23-01-06 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:58

Jah hoor, maar als ik hem af heb, dan maak ik er wel een kopie van voor mijn portfolio
Groetjes ik denk trouwens dat ik 1 van de KWPN-ers doe, de hengst. Heerlijk zijn uitstraling, jouw paardjes?

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:06

smeetjoew schreef:
lilykashmir schreef:
smeetjoew, jij hebt echt zulke gave paardjes in je profiel. Ik ben nu met 1 paard van iemand anders bezig, maar dat wil nog niet echt lukken en ben net begonnen, maar als ik die af heb (heb het ok druk met school, paardjes, handbal enzo, dus zal niet snel zijn:P) zou ik misschien wel een keertje 1'tje van jou na willen tekenen als dat mag ?

ja, natuúrlijk!! Dat vind ik juist leuk als iemand dat wil en zegt.
Ik wil wel het eindresultaat zien hé?! Succes met tekenen, welke ga je eigenlijk tekenen?? Nikita? Donna? of Vigour?

Moet ik nog ff kijken . Nu zou ik er wel zin in hebben, maar heb die andere tekening nog, die niet echt wil lukken .
Duurt waarschijnlijk nog wel een tijdje dus .
En ik heb al best veel tekeningen van Nikita gezien, dus ik wil denk ik dan een andere gaan doen .

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:17

@lilykashmir: oke, is goed hoor. Doe maar welke jij het leukste vind. Laat anders even je tekening liggen en ga aan een andere beginnen of teken gewoon wat uit je hoofd. Gewoon even stoppen met deze tekening. Dan zul je zien dat het morgen al veel beter gaat. En ik snap jou even niet... want je zegt dat ie niet lukt, ik zie er niets verkeerds aan... Ik vind 'm echt heel erg leuk!
@Nikki_jimmy: is goed hoor. Lijkt me leuk! Vigour is mijn moeders paard. Het is echt een hengst, zo heerlijk vervelend. 't is een hengst van Flemmingh. Je mag doen wat je wilt, je mag er gewoon een kopie van maken hoor. Jij ben de kunstenares.

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:21

@ smeetjoew, waar zie je mijn tekening dan ? die staat hier nergens .

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:32

@nikki_jimmy: Ik vind jou tekening ook hartstikke mooi, maar ik wil ook graag van mijn andere pony's een tekening, maar als dat een probleem is hier, dan ga ik er wel mensen voor zoeken die het geen probleem vinden.
Ben blij dat er mensen bij zijn die het wel snappen en graag materiaal hebben om te oefenen, maar ik bedenk me nog wel een keer voordat ik hier weer een foto plaats als het zo'n probleem is.

Maar ik ben echt blij met mijn tekening van jou en dat ik je een andere foto heb gevraagd dan die iedereen wil tekenen.

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:59

Nikki_jimmy ;

Heey had je wat aan mijn foto van mijn arabje ?

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 08:52

Ik heb ook weer s een paard getekend, foto en tekening volgen ..