Ook ik zal er weer een paar taxeren, maar ik ben er niet echt goed in, maar het is altijd leuk om te weten toch?
@oneiltje, ik vind deze eerlijk gezecht minder als een paar andere, ik vind die wilde gekleurde/drukke achtergronden heel leuk en houd persoonlijk meer van warme kleuren 30,- euro
@MisterGI: Lief! Maar volgends mij is het hoofd te klein, de kont te dik en de benen te langh 
@pony25: mooi! Toch klopt er iets niet bij die eerste, ik denk dat de hals wat langer had gemogen en de buik misschien ook iets dikker 15,- euro
de tweede vind ik een beetj etja hoe moet je dat zeggen mechanisch en de eerste vind ik eerlijk gezegt mooier 8,- euro Ik vind trouwens dat je heel mooi benen kunt tekenen!
@Josav: Ontzettend gaaf die eerste!!!! Echt heel mooi met die vewrschillende kleuren zo door elkaar, ik zou dat niet kunnen
Toch heb ik het idee dat de linker kant van de borst iets te puntig is, maar dat kan ook aan de pose liggen
ik vind hem echt heel moeilijk te taxeren ik weet niet, maar als het A4 was had ik er wel 40,- euro voor over (en ik krijg niet echt veel zakgeld
)
tweede vind ik moeilijk, weer erg leuk met die apparte kleuren, maar volgends mij klopt het hoofd aan de linkerhelft niet helemaal, maar het kan zijn dat ik dat mis heb, want ik kan helemaal geen mensen tekenen 
@Mliez88: Oei die hond lief!!!! Alleen had ik de ogen iets donkerder gekleurd
25,- euro
Tweede kan ik niet zo goed taxeren
Dat was het weer!!!!