Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zielig verhaal
Misschien had je alleen eerst nog even kunnen vertellen wat er met de moeder was gebeurt
Nynkk schreef:Wow, echt mooi geschrevenMisschien had je alleen eerst nog even kunnen vertellen wat er met de moeder was gebeurt
)
WildWings schreef:Ik aan boulimia of seks. ( Ben ik serieus de enige die aan seks dacht?)
)
Citaat:
Ik ben ik maar was ik maar jij
Ik weet het nog goed, als de dag van gister. Die dag was erger dan anderen. Ik werd erger gepest dan andere dagen. Ik hield het niet meer. Echt niet meer. Elke dag horen dat je dik bent laat je denken dat je dik bent, elke dag horen dat je dom bent laat je denken dat je dom bent, elke dag horen dat je stom bent laat je denken dat je stom bent, elke dag horen dat je niks waard bent laat je denken dat je niks waard bent en dat zijn precies de gedachte waarmee ik worstelde. Ik was dik, dom, stom en niks waard. Ik zat toen in de brugklas en had geen vriendinnen. Op de basisschool wel daar maakte het niet uit hoe je eruit zag maar dat veranderde. Al mijn vriendinnen gingen naar andere scholen. Ik wou persé naar die school omdat die me leuk leek. Maar dat is de school waar de kinderen op zitten die mijn leven stuk maaktten. Na die vreselijke dag kwam ik thuis en voelde me ellendig. Mijn moeder was er niet en ik besloot via voedingscentrum te kijken of ik een goed gewicht had. Volgens dat ding was ik goed maar als ik 5 kilo zwaarder was geweest dan was ik te dik. Dus ik wou afvallen. Net zo dun worden als de rest. Nooit meer gezeur horen dat je te dik bent. Er eindelijk goed uitzien in strakke broeken. Dus ik begon met afvallen. Eerst rustig. Gewoon wat meer bewegen en minder tussendoortjes maar het ging te langzaam dus ik ging steeds minder eten. Maar dan kreeg ik aan het einde van de dag vreetbuien. Na een vreetbui was ik kwaad op mezelf ik was een lafaard en een mietje omdat ik het niet vol kon houden. Ik begon nog meer te berwegen en nog minder te eten. Het ging nog steeds te langzaam dus toen begon ik eraan. Het is nu precies 5 maanden en 17 dagen geleden dat ik eraan begon. Ik was zo kwaad en liep naar de wc en stak mijn vinger in mijn keel. Het was ongelooflijk goor met het gaf een goed gevoel. In het begin ging het nogwel ik deed het alleen na elke vreetbui maar afvallen schoot niet op dus ik besloot het na elke maaltijd te doen. Het afvallen ging daardoor een stuk sneller maar ik had het niet door en ging verder. Ik kocht laxeerpillen en afslank pillen en at ze alsof het snoep was. Die ene dag was ik nog kwader op mijzelf. Ik was nog nooit zo kwaad geweest. Ik had het een hele week volgehouden een hele week van bijna niks eten maar ik had zaterdag zo'n honger en heb toen 4 zakken chips naar binnen gewerkt. Zo kwaad als ik was nam ik een overdosis van mijn pillen...
Nu lig ik in het ziekenhuis. Aan mijn arm zit een slangetje met voedsel. Ik heb mijn eigen lijf en leven kapot gemaakt maar ik ben geen dik varken meer...